Muita raskaana olevia paikalla? Millainen vointi?
Itse rv21 ja risat. Turpea ja kömpelö olo. Kamalat iskiaskivut :'( Kolmatta odotan ja vatsa tuntuu valtavalta.
Kommentit (40)
40+1. Illalla tein tunnin lenkin, mutta ei vieläkään oikeita supistuksia. Aika hyvä olo siis vielä, mutta kärsivällisyys alkaa kyllä olla koetuksella.
20+3on menossa ihan hyvät oltavat, vähän välillä närästelee herkkää oon tosin.. kolmatta odotan liikeet viel vaisuja jostain kumman syystä.. tosin edeltävät on vilkkaita poikia.. vähän jännittää rakenne ultraan uudestaan kahden viikon päästä, kun oli kova leikkimään piilosta.. kuvat saatiin napattua päästä selkärangasta ja sydämen aorttakaaresta..
Rv 22+5. Ähkyinen olo ja närästää. Yritin käydä nukkumaan, mutta levottomat jalat tekee mut hulluksi, onneksi huomenna on iltavuoro niin ei tarvitse herätä aikaisin. Muuten vointi on tosi hyvä :) Vauva on viime päivinä ollut tosi vilkkaalla tuulella, tuntuu että masussa käy jatkuva mylläys!
Rv 35 ja oikein hyvä vointi. Oon aivan yllättyny. Pientä supistelua on alkanu tuntumaan, esikoisen kanssa oli samaa näillä viikoilla. Esikoinen syntyikin sitten rv 37, toivottavasti tämä olisi hieman pidempään sisällä.
Todella vaikean, epävarman ja ahdistavan alun jälkeen uskallan varovasti sanoa, että vointi on ihan ok, mitä nyt hemoglobiini on laskenut paljon ja sitä kautta väsyttää paljon. Rv 18.
Väsymys on ihan tajutonta ja koko ajan on etova olo. Nytkin yritän imeskellä mehujäätä, se auttoi kahdessa edellisessäkin raskaudessa.
RV9
Rv 19. Hemppa oli viimeksi 105 ja väsyttää! Muuten ihan ok olo. Tosin vähän alkaa jo maha olla tiellä. En mahtunut vaatehuoneeseen, kun siellä on vaunut tiellä. Maha otti vastaan. :) Ja mahallaan ei voi enää nukkua.
Just nyt aika hyvä, mutta viikko sitten olisin valitellut harkkasupistuksia, sukkapuikkotuikkimisia ja pinkeää oloa. Taisivat (toivon mukaan) mennä lähinnä kohdun kasvun piikkiin. Vauva potkiskelee jo päivittäin paljon, mikä rauhoittaa mieltäkin kummasti, kun tietää, että siellä ainakin elossa ollaan :) Rv 17.
Ei oo kovin hyvä olo. Väsyttää, oksettaa ja etoo koko ajan. Menossa rv 12. Onneksi olen kesälomalla.
4+5 vasta, ei oikeastaan mitään oireita vielä, paitsi kamalat "kuukautiskivut" aina välillä. Hiiva mulle kyllä iski :( eikä Canesten meinaa auttaa
Rv9, oksetus iskee jos en muista syödä vähän väliä jotakin pientä, hajut ja maut alkaneet myös oksettamaan, kova väsy ollut jo viikkoja, kova huimaus alkoi tänään.
Rv 20 ja saikulla jo, ei mitään asiaa töihin tai kodin ulkopuolelle. Kotilepoa ja luultavasti osastolle joskus loppupuolella. Muuten menee ihan hyvin, mitä nyt lisärautaa ja närästyslääkettä joutuu syömään.
Rv 19+0, maha iso ja ajoittain pinkeä kipeästi. Pierettää ja ummettaa, joten ei mitään tietoa johtuuko kuvulias pinkeys niistä, kohdun kasvusta,supistelusta? Esikoista odotan.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:24"]
Rv 20 ja saikulla jo, ei mitään asiaa töihin tai kodin ulkopuolelle. Kotilepoa ja luultavasti osastolle joskus loppupuolella. Muuten menee ihan hyvin, mitä nyt lisärautaa ja närästyslääkettä joutuu syömään.
[/quote]
:( miksi saikulla?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:24"]
[/quote]
:( miksi saikulla?
[/quote]
Kroppa ei kestä raskautta. Vauvalla kaikki hyvin, minulla tosi heikosti, joten sikäli ei mitään hätää. :) Tässä saa ihan keksimällä keksiä tekemistä, kun omat kuviot pyörivät sänky-sohva-vessa-keittiö -linjalla seuraavat 4 kk.
Rv 28 ilmoittautuu. Periaatteessa kaikki kyllä ok mutta vähän kuitenkin väsyttää, vielä pitäis tehdä huomiseksi eväitä töihin ja ottaa suihku... Yhdeksäksi petiin voiskin olla hyvä tavoite... eikun menoksi..!
38+5, rupee jo riittään :D Turvotukset on älyttömät, jalat on ihan kipeetkin.. Hormonihöyryt taas valloillaan, mieliala heittelee helposti. Toinen raskaus on tämä ja huomattavasti rankempi kuin eka :/
RV9, ihan hyvät olot, aamupahoinvointia jonkin verran, ja pitkin päivää etovaa oloa. Väsymys on suurta! Mutta kaiken kaikkiaan onnellinen ja rauhallinen olo.. <3
Rv 32 aluillaan. Sikiö möyrii sisällä ahkerasti ja harkkasupistuksia on tuntunut nyt jonkun viikon ajan enemmän kuin aiemmin. On tosin ollut kiireinen viikko muuttoineen ja pakkaamisineen, onneksi muuten olen lomalla. Juhannuksena lonkat puutui mökin ohkaisella patjalla, öisin saa herätä vessaan ja maha tuntuu olevan tiellä vähän koko ajan. Mutta kokonaisuutena ihan hyvä fiilis.
Rv31... ihan hyvä olo, paitsi liitoskipuja ja järkky pissahätä kaiken aikaa. Myös hengenahdistusta makuulla. Alkaa jännittämään jo synnytys..ekaa kun odotan.