Muita raskaana olevia paikalla? Millainen vointi?
Itse rv21 ja risat. Turpea ja kömpelö olo. Kamalat iskiaskivut :'( Kolmatta odotan ja vatsa tuntuu valtavalta.
Kommentit (40)
RV 17 täällä. Muuten hyvä olo mutta jatkuvasti saa vessassa juosta. Maha nyt alkaa näkymään kun käyttää tiukkoja paitoja. Jatkuva salmiakin himo. Johtuneeko alhaisesta hemoglobiinista? Söittekö silti salmiakkia vaikka ei saisi? Itse olen jonkin verran syönyt. En pelkää korkeaa verenpainetta jota salmiakin pitäisi aiheuttaa koska itsellä aina ollut ennemminkin alhainen verenpaine. Mutta voi kuullemma aiheuttaa lapselle ADHD:tä ja alentaa älykkyyosamäärää.
Rv36. Huimausta ja ällötystä jonkun verran, selkä herkästi kipeä. Ei turvotuksia tai kipeitä suppareita. Hermot kireellä herkästi. Ihana maha. Ripuli tänään.
Mullakin rv 9. Kaamea krapula koko ajan, tekisi mieli syödä ja syödä. Mutta ei makeita tai roskaruokaa vaan ihan oikeaa ruokaa ja paljon. Vatsa turvonnut ja sekaisin koko ajan, varmaan kaikesta syömisestä.
Tämä on se odotteluvaihe, että onko kohdussa oikeasti elämää vai onko useampikin.
Rv 30 tasan. Fiilis ihan jees. Vauva tuntuu olevan tosi korkealla ja hengästyn pienestäkin tekemisestä ja sitten asentoa pitää sohvallakin vaihtaa koko ajan. Raskausdiabeteskin on, mutta arvot pysyy ruokavaliolla kunnossa..
Rv 21+3 ilmottautuu, onko meillä ap sama LA? :D Mulla ihan hyvä fiilis, samanlainen kuin ekassa raskaudessa (toinen tulossa).
Maha näkyy söpösti, muttei paina. Helteitä ei ole niin ei turvotakaan.. Nautin nyt koska tiedän että meno muuttuu rv 30, sitten sitä on taas turpea, kipeä ja _väsynyt_. Ainoastaan tuleva synnytys ahdistaa ja pelottaa :/
rv 21 ja vielä pystyy löysällä paidalla peittämään. Alun kuvottavan olon ja väsymyksen jälkeen vointi hyvä. Mitä nyt risitiselkä tahtoo välillä jumittaa. Ilmavaivoja ja närästystä ollut myös muttei nyt ihan vaivaksi asti. Uutta se että herään klo 6 joka aamu, ennen olin aamu-uninen. Liikkeitä olen tuntenut jo rv 17 saakka vaikka eka tulossa. :) Missä vaiheessa ootte työnantajalle ilmoitelleet? Rakenneultra itellä ok ja nyt aattelin kertoa..
Huomenna eka kesälomapäivä ja iskias ruvennut helpottamaan joten hyvin pyyhkii! :D
Rv 30
Täällä 31+6. Liitoskivut karseat. :( Onneksi muuten vointi hyvä ja menee normaalisti. Helteet alkamassa, se vähän hirvittää.
RV 7. Etovaa oloa välillä, päänsärkyä ja huimausta. Turvonnut olo jatkuvasti, mieli maassa. Tuntuu vaikealta uskoa olevansa raskaana, toisaalta olo on silti rauhallisempi kuin ensimmäisessä raskaudessa. Yritän päättää, rauhoittaisiko varhaisultra mieltä vai stressaisiko vain lisää.
Turvottaa, pierettää, väsyttää, supistelee, ahistaa, pyörryttää, kuumottaa, oksettaa. Rv 40. Kyllä se ens yönä syntyy. Laitan sen syntymään.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:51"]Rv 19. Hemppa oli viimeksi 105 ja väsyttää! Muuten ihan ok olo. Tosin vähän alkaa jo maha olla tiellä. En mahtunut vaatehuoneeseen, kun siellä on vaunut tiellä. Maha otti vastaan. :) Ja mahallaan ei voi enää nukkua.
[/quote]
En ole raskaana mutta hemoglobiinini oli viimeksi tuo 105. Ihan offina. Pitäisikö huolestua?
Täällä yksi. Kauhea oksennusrefleksi kokoajan päällä. Nyt vaan köllöttelen miehen vieressä kärsien vatsakivuista.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:42"]
Rv 21+3 ilmottautuu, onko meillä ap sama LA? :D Mulla ihan hyvä fiilis, samanlainen kuin ekassa raskaudessa (toinen tulossa). Maha näkyy söpösti, muttei paina. Helteitä ei ole niin ei turvotakaan.. Nautin nyt koska tiedän että meno muuttuu rv 30, sitten sitä on taas turpea, kipeä ja _väsynyt_. Ainoastaan tuleva synnytys ahdistaa ja pelottaa :/
[/quote]
Mulla LA 28.10 :) Milloin sulla?
-ap-
36+, vatsa kasvaa keskikäyrällä ja vauva pienenä. Häpyluu tuntuu halkeavan, liekö liitoskipuja. Aamuisin turvottaa sormia ettei saa käsiä nyrkkiin..
Rv17+1, maha alkanut pikkuhiljaa näkymään. Kolmas raskaus, istukka edessä enkä ainakaan vielä tunne liikkeitä. Joskus painon tunnetta mahalla, muuten en edes muista että olisin raskaana, perheen pyörittämiseen menee kaikki aika ja ajatukset.
Ihan kamala! Oksettaa, väsyttää ja mahaa ja selkää särkee. Rv 3+4
rv 32, vaavi talsinu/nyrkkeilly suoraan rakkoon niin aika mielenkiintoiset oltavat:D
Rv 38+6. Olo ok. Ei vaivoja,vain malttamaton olo. Vauva ei vaikuta kovin isolta,isosisaruksetkin olleet n.3 kiloisia ja täysiaikaisia. Vielä taitaa mennä se viikko,kun sen nyt malttais odottaa...
41+0. vituttaa ja väsyttää jokojoko-kyselyt