Millä ruoka-aineella saat varpusparven aikaiseksi?
Eli millä ruoka-aineella tai ruo'alla saat pöntön reunat täyteen ruskeita roiskeita? Itse söin kahtena päivänä vaaleita sämpylöitä, ja kyllä pörisi jotta samalla roiskui.
Kommentit (33)
Jalapenot. Vaikka hyvinkin vahvaa chilia siedän, niin jalapenot tekee kunnon ruikulin.
En millään, ruoansulatukseni toimii moitteettomasti.
Makaronilaatikolla häissä. Oli puoli asuntoautoa scheissessa kun tuli kiire.
Liikaa kahvia ja sitä hyvää tummaa herkku-ruisleipää, niin kyllä lähtee.
Jos syön paljon ruisleipää niin kiertää mahassa, mutten muista liittyikö siihen ripulointia.
Joku vois koota näistä menun just vaikka häihin ;)
Kahvilla, maitotuotteilla, viljatuotteilla (erityisesti vehnällä), valkosipulilla, aspartaamilla, xylitolilla jne... aika kirjaimellisesti paskaa elää näin herkän vatsan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:40"]
Kahvilla, maitotuotteilla, viljatuotteilla (erityisesti vehnällä), valkosipulilla, aspartaamilla, xylitolilla jne... aika kirjaimellisesti paskaa elää näin herkän vatsan kanssa.
[/quote]
Mulla samat, mut en oo ajatellut olevani mitenkään erityisen herkkävatsainen :o Olenkohan sittenkin...
Pussillinen Dietorelleja ja johan pörisee! Sama pätee muihinkin keinomakeutettuihin. Ei niissä suotta lue, että liiallisella käytöllä voi olla laksatiivisia vaikutuksia. Kannattais uskoa kun varotetaan.
- Kahvilla
- Alkoholilla
- Rasvaisella ruoalla
- Kaikella, jossa on laktoosia (Laktoosi-intoleranssi)
- Sokerittomissa tuotteissa ne makeutusaineet pistää vatsan tehokkaasti sekaisin
Saan vatsan sekaisin oikeastaan lähes millä tahansa. Täytyy pitää huolta, että syö sopivia annoksia säännöllisesti eikä ahmi tai pidä liian pitkiä välejä. Ei ole kivaa, kun vatsa on kuralla jatkuvasti. Ja se vaihtelee harmaasta rasvaripulista vesiripuliin... :(
Olen harkinnut, että voisin paastota viikon. Siis ohjeiden mukaan, haluaisin tyhjentää ja puhdistaa elimistön. Onko kellään kokemuksia paastosta? Auttaako se vatsaongelmiin vai tuleeko ne kahta kauheampina takaisin?
lasillinen maitoa ja "kyllä lähtee...
Norjan lohella