Monesti ihmetellään, miksi olen sinkku.
Olen kuulemma niin kaunis, mukava tms. Miehet toki lähestyvät minua paljon, muuallakin kuin yöelämässä, esim. työkaverit, asiakkaat, kavereiden kaverit, naapurit yms. On tultu pyytämään kahville kaupassa, kadulla. Vuoden aikana neljä miestä on kertonut ihastuneensa minuun ja siinä on vasta ne, ketkä ovat sanoneet suoraan. En ole ikinä ollut työpaikassa, missä minuun ei olisi ihastuttu. Mutta nämä miehet eivät ole millään tasolla komeita tai hyvännäköisiä. Ja eivät osaa pukeutua tai pitää huolta itsestään. Suurin osa hoikkia/ normaaleja, mutta ei vaan pidetä ulkonäöstä sen kummempaa huolta. Joku voisi vetää johtopäätöksen, että olen samanlainen. Mutta kun en ole, kaveritkin sen suoraan sanoo. Esim. yhden kaverin miespuolinen tuttu ihastui minuun ja kaveri sanoi, että teki mieli sanoa, että turha unelmoida, et yllä hänen tasoonsa. Toki komeat miehet katselee, mutta tuntuu, että usein sellaiset ovat varattuja tai liian nuoria. Olen tietämättäni säätänyt joidenkin varattujen kanssa ja en koskaan ottaisi miestä, joka uskoton. Eipä siinä jos nyt ihastuisin johonkin ei niin komeaan, mutta vielä en ole. Miehille tiedoksi, jos ei ole komeaa naamaa, niin sporttinen kroppa ja kivasti pukeutuminen tekee paljon. Kun olisi edes jotain silmäniloa, kyllä me naisetkin sitä tarvitaan. Samoin kun hiuksetkin voi leikkauttaa kivasti. Paljon voi siis tehdä itse sen eteen, että naiset kiinnostuisi. Ihan turha valittaa pinnallisuudesta, miehetkö eivät halua kaunista/ nättiä, itsestään huolta pitävää naista?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:24"]Toistaiseksi "pukeutumattomuuteni" ei ole vaikuttanut negatiivisesti liksaani (joka nyt on erittäin asiallista tasoa) ja nuorempana tuli oltua ilman vaatteita kymmenien naisten kanssa - joten miksi kiinnittäisin huomiota siihen pukeutumiseen muuten kuin pragmaattisesta/mukavasta vinkkelistä?
[/quote] Sinunlaistasi en edes haluaisi, joten ihan hyvä, etten kiinnittäisi mitään huomiota jos näkisin sinut. Ap
Luulisi, että jos saa noin paljon huomiota, että olisi joitakin hyviäkin joukossa?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:29"]
Luulisi, että jos saa noin paljon huomiota, että olisi joitakin hyviäkin joukossa?
[/quote]
Se on se sisäinen kauneus, joka ap:lta puuttuu. Se näkyy kyllä sitten ulospäinkin. Kuten sanottua, don't stick your dick in crazy.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:31"]
[/quote]
Se on se sisäinen kauneus, joka ap:lta puuttuu. Se näkyy kyllä sitten ulospäinkin. Kuten sanottua, don't stick your dick in crazy.
[/quote]
Sulta samaten puuttuu se mainitsemasi sisäinen kauneus kun käytät paskaquoteja kuvaamaan toisia ihmisiä :D
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:17"]Ongelmaksi tulee se, että jos vaan ne absoluuttisesti parhaat kelpaa. niillä on naisia joka sormelle ja sitoutuminen harvemmin kiinnostaa. Saat elää pettämisdraamaa ja haukkua kaikki miehet sioiksi. [/quote] Ei tarvitse olla paras. Kunhan on suht terveelliset elämäntavat, osaa pukeutua, urheilee muutaman kerran viikossa. Saa olla duunari, jopa väliaikaisesti työtön. Lapsiakin saa olla. Pitää hygieniastaan huolta, samoin suhteellisen siisti koti. Tietysti rehellinen, uskollinen, mukava luonne. Onko tuo liikaa vaadittu? Ap
[/quote]
Ihan normaaleita vaatimuksia. Älä anna koskaan kenenkään määrittää sitä mitä sinä haluat - se ei ole muiden tehtävä.
Av-palstalla nyt muutoinkaan ei anneta naisten toiveille ja perustarpeille lainkaan arvoa. Katkerat ihmiset jyräävät täällä tietämättä ulkomaailman asioista mitään.
[/quote] Vaikutat fiksulta ja mukavalta. Tiedän, ettet ole ainut. Mutta tällä palstalla melkoisen harvinaista. Kiitos sinulle. Ap
Jotenkin en ymmärtänyt ap:n pointtia. Taisi olla lähinnä itsetunnon kohotuspostaus. Eli täysin turha ketju. Menepä ap kiertämään vaikka kuntosaleja. Kyllä siellä hyväkroppaisia ja hyvännäköisiä miehiä löytyy. Turha tuollaisesta on valittaa.
Kyllä minä sanoisin että AP:lla ihan pointti on. Kenenkään ei mielestäni tarvitse pukeutua kalliisti tai viimeisimpään muotiin näyttääkseen hyvältä, mutta jotain harkintaa pukeutumisessa olis suotavaa silti käyttää. Jos mies pukeutuu kulahtaneeseen T-paitaan, huonosti istuviin ja/tai risaisiin housuihin sekä lenkkitossuihin, niin se ihan totta, se ei viehätä vastakkaista sukupuolta. En usko, että AP:kään tarkoittaa, että miesten pitäisi sonnustautua epämukavaan pukuun ja kauluspaitaan kelvatakseen, asu voi olla hyvinkin rento ja silti tyylikäs.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:29"]
[/quote]
[/quote] Olet ensimmäinen, joka sanoo mulle noin. Minulla on ihania, sydämellisiä ystäviä. En ole paha kenellekään. Autan toisia ihmisiä ja eläimiä. Ja sinä sanot, että minulta puuttuu sisäinen kauneus? En koskaan sanoisi noin kellekään, ehkä minulla kuitenkin on edes sen verran sisäistä kauneutta? Ap
Sinäkään et kiinnitä huomiota naisen pukeutumiseen, ehostamiseen tai ulkonäköön ylipäänsä?
[/quote]
En, miksi edes pitäisi? Nuorempana ajattelin "pianhan ne riisutaan, joten aivan sama", nykyisin en edes välitä olla samassa tilassa yhdenkään naisen kanssa, ellei ole pakko (duunissa esim).
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:29"] Luulisi, että jos saa noin paljon huomiota, että olisi joitakin hyviäkin joukossa? [/quote] Se on se sisäinen kauneus, joka ap:lta puuttuu. Se näkyy kyllä sitten ulospäinkin. Kuten sanottua, don't stick your dick in crazy. [/quote] Olet ensimmäinen, joka sanoo mulle noin. Minulla on ihania, sydämellisiä ystäviä. En ole paha kenellekään. Autan toisia ihmisiä ja eläimiä. Ja sinä sanot, että minulta puuttuu sisäinen kauneus? En koskaan sanoisi noin kellekään, ehkä minulla kuitenkin on edes sen verran sisäistä kauneutta? Ap
[/quote]
Ilmeisesti ei ole, koska et kelpaa. Don't stick your dick in crazy.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:37"]Kyllä minä sanoisin että AP:lla ihan pointti on. Kenenkään ei mielestäni tarvitse pukeutua kalliisti tai viimeisimpään muotiin näyttääkseen hyvältä, mutta jotain harkintaa pukeutumisessa olis suotavaa silti käyttää. Jos mies pukeutuu kulahtaneeseen T-paitaan, huonosti istuviin ja/tai risaisiin housuihin sekä lenkkitossuihin, niin se ihan totta, se ei viehätä vastakkaista sukupuolta. En usko, että AP:kään tarkoittaa, että miesten pitäisi sonnustautua epämukavaan pukuun ja kauluspaitaan kelvatakseen, asu voi olla hyvinkin rento ja silti tyylikäs.
[/quote] Ei, en todellakaan tarkoita sellaista pukeutumista. Ihan oikeassa olet. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:42"]
Sinäkään et kiinnitä huomiota naisen pukeutumiseen, ehostamiseen tai ulkonäköön ylipäänsä?
[/quote]
En, miksi edes pitäisi? Nuorempana ajattelin "pianhan ne riisutaan, joten aivan sama", nykyisin en edes välitä olla samassa tilassa yhdenkään naisen kanssa, ellei ole pakko (duunissa esim).
[/quote]
Pelottavaa, että sun kaltaisia surkimuksia on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:29"] Luulisi, että jos saa noin paljon huomiota, että olisi joitakin hyviäkin joukossa? [/quote] Se on se sisäinen kauneus, joka ap:lta puuttuu. Se näkyy kyllä sitten ulospäinkin. Kuten sanottua, don't stick your dick in crazy. [/quote] Olet ensimmäinen, joka sanoo mulle noin. Minulla on ihania, sydämellisiä ystäviä. En ole paha kenellekään. Autan toisia ihmisiä ja eläimiä. Ja sinä sanot, että minulta puuttuu sisäinen kauneus? En koskaan sanoisi noin kellekään, ehkä minulla kuitenkin on edes sen verran sisäistä kauneutta? Ap
[/quote]
[/quote]
Lääkkeet!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:47"]
[/quote]
[/quote]
Lääkkeet!
[/quote]
En voi valitettavasti sinulle lääkkeeksi muuttua. Olisiko päivystävä apteekki mitään?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:47"]
[/quote]
[/quote]
Lääkkeet!
[/quote]
En voi valitettavasti sinulle lääkkeeksi muuttua. Olisiko päivystävä apteekki mitään?
[/quote]
Hulluna voit vääntää normaalit lauseet sairaaseen maailmankuvaasi sopivaksi mielentilasi mukaan. Tulee kyllä tosi surku suakin :/ Miten voi olla noin tyhmä ja vajakki samanaikaisesti.
Sinulla siis on ongelmana se, että suuri määrä miehiä kiinnostuu sinusta, mutta kukaan heistä ei ole ulkonäöltään ja pukeutumiseltaan tarpeeksi korkeatasoinen? Tuohon on yksinkertainen ratkaisu: ota ohjat omiin käsiisi heti, kun sopivan näköinen mies tulee näköpiiriin, ja jätä ne huonommat heti ensitapaamisella kokonaan huomiotta. Sitten karsit niitä käsin poimimiasi tyyppejä, kunnes löytyy sinkku ja muutenkin soveltuva.
Mystinen keskustelu. Olen monesti miettinyt, että millainen tämä asiallinen ja siisti pukeutuminen miehellä sitten on, koska harvoin (jos koskaan) näen nuoria miehiä kulkemassa missään rikkinäisissä ja likaisissa vaatteissa, enemmänkin päinvastoin. Tuntuu (ja muistaakseni olen tästä jostain lukenutkin) että nuoret miehet arvostavat kalliita merkkejä ja ovat valmiita investoimaan yksittäiseen vaatteeseen melko paljonkin. Tältä se ainakin täällä kaupungissa vaikuttaa.
Varmasti suomalaisen miehen työpukeutumisessa ja muutoinkin on vielä paljon toivomisen ja petraamisen varaa, erityisesti sitten kun päädytään avioliiton (tai muun parisuhteen) auvoisaan satamaan, mutta en nyt ainakaan ensisilmäyksellä yhdy tuohon näkemykseen, että miehet pukeutuisivat erityisen huonosti verrattuna suomalaisiin naisiin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:58"]
Mystinen keskustelu. Olen monesti miettinyt, että millainen tämä asiallinen ja siisti pukeutuminen miehellä sitten on, koska harvoin (jos koskaan) näen nuoria miehiä kulkemassa missään rikkinäisissä ja likaisissa vaatteissa, enemmänkin päinvastoin. Tuntuu (ja muistaakseni olen tästä jostain lukenutkin) että nuoret miehet arvostavat kalliita merkkejä ja ovat valmiita investoimaan yksittäiseen vaatteeseen melko paljonkin. Tältä se ainakin täällä kaupungissa vaikuttaa.
Varmasti suomalaisen miehen työpukeutumisessa ja muutoinkin on vielä paljon toivomisen ja petraamisen varaa, erityisesti sitten kun päädytään avioliiton (tai muun parisuhteen) auvoisaan satamaan, mutta en nyt ainakaan ensisilmäyksellä yhdy tuohon näkemykseen, että miehet pukeutuisivat erityisen huonosti verrattuna suomalaisiin naisiin.
[/quote]
Kannattaa tosiaan mennä ihan mihin tahansa suomalaiseen kaupunkiin (poislukien n. 10 Suomen suurinta kaupunkia) ja se pukeutumisen taso on aivan järkyttävä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:24"]Toistaiseksi "pukeutumattomuuteni" ei ole vaikuttanut negatiivisesti liksaani (joka nyt on erittäin asiallista tasoa) ja nuorempana tuli oltua ilman vaatteita kymmenien naisten kanssa - joten miksi kiinnittäisin huomiota siihen pukeutumiseen muuten kuin pragmaattisesta/mukavasta vinkkelistä?
[/quote]