Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemuksia Kosovon albaanin kanssa seurustelusta?

Vierailija
21.06.2015 |

Onko kukaan seurustellut Kosovon albaanin kanssa? Olen tavannut nuoren miehen kyseisestä maasta. (Haukkuja varmaan vaan luvassa?)

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella. En oppinut tuntemaan kovin hyvin, mutta luonne ja tavat laskivat kuin lehmän häntä, mitä paremmin opin tuntemaan.

Alun maireus muuttui mustasukkaisuudeksi ja omistavuudeksi ja uhkailuksi. Onneksi olin muutenkin muuttamassa, olisin varmaan joutunut vainon kohteeksi.

Vierailija
22/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kysyä, oletko lihava nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on siten teidän kahden lisäksi koko suku, joka sanoo sanottavansa. Aina, jos ei tee mieliksi nosetaan esiin, että oletkin "ulkopuolinen" eli et oikeasti pääseikinä osaksi sukua. Modernikin albaanimies (joka tosiaan ei ole asunut ikäänsä suomessa) odottaa, että suhteen alettua hänellä on sananvaltaa menemisiisi, hän saa suuttua, jos puhut muille miehille ym. Räikeintä on ehkä se, että jos olet kahdestaan jonkun miehen kanssa, hänvoi syyttää sinua pettämisestä. Vaikka kyseessä olisi tyyliin työkaveri tai serkkusi...Eli on aika perustyyppi niin kauan kuin olette tuttuja. Kun alat seurustella, säännöt muuttuvat ilman erillistä varoitusta, koska olet silloin hänen naisensa etkä vain joku random.
Ei työtä, asuntoa oleskelulupaa... Mitähän se mahtaa haluta sen ilmeisen lisäksi. Voi muuten siten olla tyttöystävä tms. Kotona odottamassa. Valehtelu, erityisesti ulkomaiselle naiselle, on huomattavsti sallitumpaa heidän kulttuurissaan kuin meidän. Periaatteessa, jos et ole muslimi ei sinulle valehtelussaedes ole mitään väärää...

Vierailija
24/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ole juonut alkoholia hänen seurassaan, hän myös juo jonkun verran. Seksiä myös on ollut. Olen varmaan perus suomihuora hänelle. Tavataan melkein joka pv. Ollaan saunottu ja hän on ollut yötä. Vähän liian innokkaalta se mies minusta tuntuu. Hyvännäköinen, hyvä kroppa, harrastaa liikuntaa, mutta minusta on liian takertuva. Mitäköhän tekee, jos en enää halua häntä nähdä? Ok, no luette sitten iltiksestä ja muistelette tätä ketjua. Ah, mua ahdistaa. Ap

Vierailija
25/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon myyjä

Vierailija
26/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
27/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:22"]pakko kysyä, oletko lihava nainen?
[/quote]
En, olen normaalipainoinen, suht nätti ja korkeakoulutettu. Mies on minua nuorempi ja todella komea, hän saisi nuoremman myös, mutta jostain syystä hän on nyt takertunut minuun. Ap

Vierailija
28/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:25"]

Niin ja ole juonut alkoholia hänen seurassaan, hän myös juo jonkun verran. Seksiä myös on ollut. Olen varmaan perus suomihuora hänelle. Tavataan melkein joka pv. Ollaan saunottu ja hän on ollut yötä. Vähän liian innokkaalta se mies minusta tuntuu. Hyvännäköinen, hyvä kroppa, harrastaa liikuntaa, mutta minusta on liian takertuva. Mitäköhän tekee, jos en enää halua häntä nähdä? Ok, no luette sitten iltiksestä ja muistelette tätä ketjua. Ah, mua ahdistaa. Ap

[/quote]

Myös minulle.

Vierailija
29/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi omistavia. Älyävät kyllä esittää vapaamielistä, koska tietävät,että länsimaiselle naiselle ei muu käy. Ei heille ole mitään ongelmaa esittää hyväksyvänsä eksät, itsenäisyytesi ym. ja suhteen alettua toimia päinvastoin. Naiselle saa sepittää mitä tahansa riiausvaiheessa... Kulissitkatoavat aika nopeasti, kun pääsevät tarpeeksitutuiksi ja luulevat jotenki, ettet voi enää perääntyä kuten heidän kotimaassaan ei nainen voisi tehdä menettämättä mainettaan.

Vierailija
30/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala seurustelemaan jos oot noin tyhmä. Kaikki ihmiset ei ole samanlaisia etkä sä voi vauvapalstalta saada tietää millainen tää kyseinen mies on. Ota selvää kosovolaisten kulttuurista ja historiasta niin tiedät millaiset taustat miehellä ja hänen suvullaan on. Kaiken muun saat tietää vain tutustumalla mieheen. Mutta suosittelen että pysyt ihan suomalaisissa kun vaikutat kapeakatseiselta ihmiseltä.

Vierailija
31/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:22"]pakko kysyä, oletko lihava nainen? [/quote] En, olen normaalipainoinen, suht nätti ja korkeakoulutettu. Mies on minua nuorempi ja todella komea, hän saisi nuoremman myös, mutta jostain syystä hän on nyt takertunut minuun. Ap

[/quote] Ihan taatusti hyväksi käyttö kyseessä, jos on vielä nuorempikin. Jos joku asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se aina on sitä. Jos hän saisi nuoremmankin, niin täytyy olla jokin syy, miksi roikkuu sinussa. Tämä syy on raha.

Varsinkin etelän/muslimimaiden miehet arvostavat nuoria ja myöntyviä naisia. Heitä ei kiinnosta vanhemmat naiset tai koulutetut. Paitsi rahan takia.

Vierailija
32/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:26"]Sellon myyjä
[/quote]
Just, asiantuntijatehtävissä ja nyt ihan peloissaan. Mä lopetan koko pelleilyn tähän. Kai. Mua koko ajan epäilyttää se mies. Pelästyin yksi päivä kun se tuli kukkapuskan kanssa ovelleni, vaikka en sinä päivänä jaksanut tavata. Mitä tuleeko se seuraavaksi Moran kanssa? Ap

Vierailija
33/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:25"]

[/quote]

Myös minulle.
[/quote]
Ok,ei kiinnosta. Ap

Vierailija
34/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä joo takertunut sinuun ;) . Onko muslimi ? Itse en alkaisi suhteeseen moisen kanssa kirveelläkään. Vanhenevat todella nopeasti ja sitten kaikkea muuta kuin hyvännäköisiä. 

Vierailija
35/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:32"]Älä ala seurustelemaan jos oot noin tyhmä. Kaikki ihmiset ei ole samanlaisia etkä sä voi vauvapalstalta saada tietää millainen tää kyseinen mies on. Ota selvää kosovolaisten kulttuurista ja historiasta niin tiedät millaiset taustat miehellä ja hänen suvullaan on. Kaiken muun saat tietää vain tutustumalla mieheen. Mutta suosittelen että pysyt ihan suomalaisissa kun vaikutat kapeakatseiselta ihmiseltä.
[/quote]
Ei kauheasti sun mielipiteet kiinnosta tässä asiassa, kun et osaa edes pilkkusääntöjä. Ap

Vierailija
36/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 100% varmuudella motiivi on muu kuin se, että on kiinnostunut sinusta. Nuo miehet ottavat aina nuoren, nuoremman naisen. Ja tosiaan naisen koulutus kiinnostaa heitä kuin kilo turvetta.

Vierailija
37/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:22"]pakko kysyä, oletko lihava nainen? [/quote] En, olen normaalipainoinen, suht nätti ja korkeakoulutettu. Mies on minua nuorempi ja todella komea, hän saisi nuoremman myös, mutta jostain syystä hän on nyt takertunut minuun. Ap

[/quote] Ihan taatusti hyväksi käyttö kyseessä, jos on vielä nuorempikin. Jos joku asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se aina on sitä. Jos hän saisi nuoremmankin, niin täytyy olla jokin syy, miksi roikkuu sinussa. Tämä syy on raha.

Varsinkin etelän/muslimimaiden miehet arvostavat nuoria ja myöntyviä naisia. Heitä ei kiinnosta vanhemmat naiset tai koulutetut. Paitsi rahan takia.
[/quote]
Tätä minäkin ajattelen. Varmasti kansalaisuus, raha ja no "se" varmaankin kiinnostaa. En nyt niin tyhmä ole. Hän esitteli minut siskolleen ja hänen tyttärelleen sekä siskon miehelle. Huh! No meillä on Illalla treffit. Kerron sit enemmän. Ap

Vierailija
38/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:25"]Niin ja ole juonut alkoholia hänen seurassaan, hän myös juo jonkun verran. Seksiä myös on ollut. Olen varmaan perus suomihuora hänelle. Tavataan melkein joka pv. Ollaan saunottu ja hän on ollut yötä. Vähän liian innokkaalta se mies minusta tuntuu. Hyvännäköinen, hyvä kroppa, harrastaa liikuntaa, mutta minusta on liian takertuva. Mitäköhän tekee, jos en enää halua häntä nähdä? Ok, no luette sitten iltiksestä ja muistelette tätä ketjua. Ah, mua ahdistaa. Ap
[/quote]
Siis sua nuorempi, komea mies, jolla ei ole oleskelulupaa on kumman takertuva. Olit ilmeisesti vielä hyväpalkkaisessa duunissa? Voihan se olla, että on kiva tyyppi kyseessä, mutt noista on ihan mahdotonta sanoa tässä vaiheessa onko vai eikö. Sinuna miettisin miestä pelkkänä panona. Luulen, että juuri sitä olet miehellekin..? Varsinkin, jos hän on palaamassa takaisin kotiin. Jos alkaa puhua siitä, että jäiskin Suomeen, alkaisin epäillä, että yrittää hyötyä sinusta. Muista tosiaan, että sillä saattaa olla kotona joku odottamassa ja sinä olet lomakivaa... Tuskintekee mitään, jos pistät välit poikki. Ei ne nyt niin mustiksia ole varsinkin, jos eiole mustsukkainen ollut aiemmin.

Vierailija
39/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä menee nyt väärään ketjuun ja ap:tä en tahdo halveerata on on puhdas OT. Ystävätär jolla oli myös sama tauti  ja kaVIMME KUUMAna kesä päivänä Suomen Linnassa, poltin nahkani mutta siellä ravintolassa oli hyvät ja kalliit ruuat maksoin toki ne, sen jälkeen yhteydet jäivät harvemmaksi.

Sanoi muuttaneensa ****** ja kerroin että ajan siitä ohi tunnin päästä pyysi käymään. Mutta kun läheltä soitin niin piip piip.

Eli ohi ajoin, vähän myöhemmin siis kuukausia meni alkoi soitelemaan uudestaan, hänellä oli ollut kunnollinen neekerimies, ja tämä ei ole juuri lanttiakaan kodin hoitoon antanut. Nainen sai vain eläkettä ja kaksikko kyllä pystyi sillä rahalla elämään. 

Nainen oli neekeriinsä nin rakastutunut ettei olisi sanonut poliisille mitään, Suomessa todistajalla ei ei ole okeikuksia ja kun laitetaan avunanto syytös niin voivat laittaa putkaan onnenneksi nykykään vain muutamaksi päiväksi.

Poliisi näytti tälle naiselle valokuvan mihestään ja pyysi tunistamaan, ja nainen tunnisti vaikka mitä se merkiktsisi ne on  kaikkialla, 

Miehellä oli myös  usempi nainen ja perhe eri arabimaissa, vaikka oli itse ihan musta neekeri. Pitänee korjata tuo arabimaissa sana muslimi maihin, lähin on Ruotsissa.

MITEN LASKETTE  viro on ordotoksimaa suurin uskonto on täällä, mutta uskonnottomiakin on enemmän kuin missään EU:ssa

Vierailija
40/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamupatjalla on usein paskainen loppu. Älkää naiset langetko.. Viime aikoina olen huomannut että keski-ikää lähestyvät koulutetut sinkkunaiset on repsahtanut nuoriin mamu miehiin.. Ei oo ollu mitään kivoja tarinoita. Toki ekat pari kk on ollu naisten elämän parasta aikaa ja on suomimiehet haukuttu maanrakoon, mutta niin ne vaan on yks jos toisenkin jälkeen silmät avautunu.. suhteesta ulos pyristely on ollut hankalaa..

T. Ikisinkku 48 vee Justiina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän