Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo on raskaana toiselle.

Vierailija
10.02.2022 |

Vaimo teki raskaustestin ja se on positiivinen. Tiedän ettei lapsi voi olla minun. Ollaan oltu vaimon kanssa sängyssä viimeksi yli 3kk sitten ja nyt se sitten kertoo iloisena mulle että musta tulee isä.
Oon ihan sekaasin koska se ei voi pitäö paikkaansa että mä olisin lapsen isä.
En uskaltanu ottaa asiaa vielä puheeksi, mutta kenenkään toisen kakaraa en ala kasvattaan. Vaimonkin oon elättäny ku se haluaa olla kotiäiti. No nyt saa olla kotiäiti pian mutta ei mun talossa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän toksiselta tuo teidän suhde :(  Ensinnäkään luotto ei pelaa, ja toisekseen mollaat häntä hyväksikäyttäjäksi, kun olet joutunut elättämään häntä.

Ensinnäkin, miksi olet elättänyt jos se tuntuu niin vastenmieliseltä? Toisekseen, kotiäiti voi olla vasta lapsen saanut, eli ei taida olla esikoisesta kyse? Rakkaudetonta tuollainen. Raha menee rakkauden edelle, vaikea ymmärtää... Meille ei ole tullut mieleenkään, et toisen työttömyysjakson ajan heitettäis kumppani pihalle. Pienet jaksot siis molemmilla, ja toinen on "elättänyt" sen ajan.

TOisaalta vaimo on kuitenkin ollut työmatkalla, vaikka onkin kotirouva...

Jep. Taisi olla trolli.

Vierailija
22/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku naiseton mies, joka on kirjoittanut aloituksen provona ja vielä ihan pieleen tietämättömyyttään. Luulee varmaan, että hedelmöittyminen tapahtuu siinä seksin aikana ja sen jälkeen ollaan raskaana ja maha alkaa heti kasvaa.

Millä työmatkalla se vaimo on, jos on kerran kotiäiti? Kenen äiti hän on, kun on kerran ollut kotiäiti? Ei varmasti ap:n kanssa saanut lapsia, kun ap on noin ulalla kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla