Tapasin netin kautta naisen ja nyt ällöttää...
Tapasin netin kautta erään naisen läheltä omaa paikkakuntaa. juttelimme alkoi Tinderistä. En tiedä mikä tässä naisessa viehättä sillä hän ei ollut perinteisellä tavalla kaunis...saati vetoava...tai upea. millään tasolla sen tyypinen nainen, johon yleensä olen tuntenut vetoa kun naisten kanssa olen päässyt juttusille.
Ulkonäkö sikseen. Päätimme tavata kahvikupposella sillä minähän en viinaa ota, jos naisen kanssa pääsen treffeille. Pilaa kaiken kuitenkin koska jostain syystä alan hölmöillä ilolientä nautittuani. Kävimme siis kahvilla. Hän ei suostutunt siihen että minä olisin hänelle kahvin maksanut. Olin yllättynyt. Minähän hänet kahville kutsuin. Mun mielestä mun olisi kuulunut maksaa mutta annoin mennä, tuskinpa tulee enää toista tilaisuutta säästää toisenkin kahviraha. No leikki sikseen.
Kävimme tämän naisebn kanssa katselemassa hänen kotikontujaan. Ei ollut hääppöistä keskustelu, mutta oletin että se johtui vain naisen jännityksestä. Hän jotenkin vaikutti siltä, että ei halunnut käyttäytyä perinteisen naisen mallin mukaan. Jotenkin etäinen, fiksukin. Hiljainen kyllä, mutta se mitä suustaan päästi, ei kuitenkaan ollut tyhmintä naisen suusta kuulemaani. Hän jollain tavalla kierteli ja kaarteli. Uskon että hän ei ehkä kuitenkaan tuntenut vetoa minuun. Kuvittelin, että hän voisi tuntea, sillä hän ei kuitenkaan mikään missi ollut. Tuskin saisi kovinkaan paljon parempaa miestä tuolla ulkonäöllä, äly kun ei naisella niin paljon tuo pisteitä kun taas miesten kohdalla äly (sekä tietysti myös status, raha) nostavat markkina-arvoa.En sano että itse mikään kovin älykäs olisin, mutta olin silti mielestäni paremman näköinen miehenä kuin hän naisena, jos nyt suoraan sanotaan.
En juurikaan enää ole tätä naista miettinyt, mutta jostain syystä näin lauantai-yönä nainen tuli mieleeni. Yksinäinen olo. En tiedä, olisiko minun pitänyt käyttäytyä toisella tavalla. Teinkö jotain väärin?
Kommentit (29)
Säähän se kuvittelet olevasi joku yli-ihminen,,markkina-arvo...olet kyllä aivopesty tapaus..
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:54"]No en ihmettele ettei lämmennyt..älyllinen keskenkasvuisuutesi tulee jo aloituksessa niin vahvasti läpi, että se on kenelle tahansa normaalille naiselle todellinen turn-off.
[/quote]
Mikä tekee musta älyllisesti keskenkasvuisen?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:56"]Säähän se kuvittelet olevasi joku yli-ihminen,,markkina-arvo...olet kyllä aivopesty tapaus..
[/quote]
Markkina-arvot on olemassa. Ikävä fakta. Mä ymmärrän että en missiä tule saamaan...enää. sellaisen kanssa olen ollut nuorempana.
Mitä jos kyseisen naisen mielestä hän oli naisena paremman näköinen kuin sinä miehenä? Sinun mielipiteesi ei kuitenkaan ole mikään absoluuttinen fakta, jota muiden pitäisi pitää totuutena. Kenties olit hänen mielestään tyhmäkin. Sulle voi tulla yllätyksenä, että älykkäät ihmiset usein pitävät älykkyyttä tärkeämpänä ominaisuutena kuin vähemmän älykkäät, (samoin kuin esim. pinnalliset ihmiset pitävät ulkonäköä tärkeämpänä kuin vähemmän pinnalliset tai vähemmän pinnalliset pitävät pinnallisuutta pahempana asiana kuin pinnalliset.)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 02:15"]Mitä jos kyseisen naisen mielestä hän oli naisena paremman näköinen kuin sinä miehenä? Sinun mielipiteesi ei kuitenkaan ole mikään absoluuttinen fakta, jota muiden pitäisi pitää totuutena. Kenties olit hänen mielestään tyhmäkin. Sulle voi tulla yllätyksenä, että älykkäät ihmiset usein pitävät älykkyyttä tärkeämpänä ominaisuutena kuin vähemmän älykkäät, (samoin kuin esim. pinnalliset ihmiset pitävät ulkonäköä tärkeämpänä kuin vähemmän pinnalliset tai vähemmän pinnalliset pitävät pinnallisuutta pahempana asiana kuin pinnalliset.)
[/quote]
No tämä tuli selväksi jo että olen naisten mielestä sekä ruma että tyhmä.
Ketään naista kenellä on vähänkään järkeä päässä ei kiinnosta olla miehen kanssa joka päästää suustaan mieltä kohottavia kannustuksia tyyliin, tiedän etten voi saada parempaa naista, niin sinä riität sitten.
Sitten kun mies on ilmaissut että olet hänelle joku lohdutus palkinto johon hän on suuressa hurskaudessaan tyytynyt, sinun pitäisi vielä kiittää siitä mahtavasta armosta, mielistelemällä, nöyristelemällä ja anteeksi pyytelemällä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 02:21"]
Ketään naista kenellä on vähänkään järkeä päässä ei kiinnosta olla miehen kanssa joka päästää suustaan mieltä kohottavia kannustuksia tyyliin, tiedän etten voi saada parempaa naista, niin sinä riität sitten.
Sitten kun mies on ilmaissut että olet hänelle joku lohdutus palkinto johon hän on suuressa hurskaudessaan tyytynyt, sinun pitäisi vielä kiittää siitä mahtavasta armosta, mielistelemällä, nöyristelemällä ja anteeksi pyytelemällä.
[/quote]
Ok menen nurkkaan häpeämään...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:23"]Niin mikä sua nyt siis ällöttää?
[/quote]
Se että luulen itsestäni liikoja.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:52"]Rauhoitu jo.
[/quote]
Jaa mä oon täysin rauhallinen mielestäni...ei mitään ongelmaa sen suhteen,)