Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin netin kautta naisen ja nyt ällöttää...

Vierailija
21.06.2015 |

Tapasin netin kautta erään  naisen läheltä omaa paikkakuntaa. juttelimme alkoi Tinderistä. En tiedä mikä tässä naisessa viehättä sillä hän ei ollut perinteisellä tavalla kaunis...saati vetoava...tai upea. millään tasolla sen tyypinen nainen, johon yleensä olen tuntenut vetoa kun naisten kanssa olen päässyt juttusille.

Ulkonäkö sikseen. Päätimme tavata kahvikupposella sillä minähän en viinaa ota, jos naisen kanssa pääsen treffeille. Pilaa kaiken kuitenkin koska jostain syystä alan hölmöillä ilolientä nautittuani. Kävimme siis kahvilla. Hän ei suostutunt siihen että minä olisin hänelle kahvin maksanut. Olin yllättynyt. Minähän hänet kahville kutsuin. Mun mielestä mun olisi kuulunut maksaa mutta annoin mennä, tuskinpa tulee enää toista tilaisuutta säästää toisenkin kahviraha. No leikki sikseen.

Kävimme tämän naisebn kanssa katselemassa hänen kotikontujaan. Ei ollut hääppöistä keskustelu, mutta oletin että se johtui vain naisen jännityksestä. Hän jotenkin vaikutti siltä, että ei halunnut käyttäytyä perinteisen naisen mallin mukaan. Jotenkin etäinen, fiksukin. Hiljainen kyllä, mutta se mitä suustaan päästi, ei kuitenkaan ollut tyhmintä naisen suusta kuulemaani. Hän jollain tavalla kierteli ja kaarteli. Uskon että hän ei ehkä kuitenkaan tuntenut vetoa minuun. Kuvittelin, että hän voisi tuntea, sillä hän ei kuitenkaan mikään missi ollut. Tuskin saisi kovinkaan paljon parempaa miestä tuolla ulkonäöllä, äly kun ei naisella niin paljon tuo pisteitä kun taas miesten kohdalla äly (sekä tietysti myös status, raha) nostavat markkina-arvoa.En sano että itse mikään kovin älykäs olisin, mutta olin silti mielestäni paremman näköinen miehenä kuin hän naisena, jos nyt suoraan sanotaan.

En juurikaan enää ole tätä naista miettinyt, mutta jostain syystä näin lauantai-yönä nainen tuli mieleeni. Yksinäinen olo. En tiedä, olisiko minun pitänyt käyttäytyä toisella tavalla. Teinkö jotain väärin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
2/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä sua nyt siis ällöttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:23"]

[/quote]

Se että naiset kuvittelevat itsestään liikoja

Vierailija
4/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mikä ällöttää?

Vierailija
5/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...olisi pitänyt tarkentaa että ällöttää, kun naiset kuvittelevat olevansa markkin-arvoltaan miestä ylempänä vaikka olisi ei-niin-hehkeä-tapaus

minulle kelpaisi ihan tavallinen nainen.

Vierailija
6/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä nainen kuvitteli itsestään liikoja? Se ei nimittäin selvinnyt aloituksesta.

Vierailija
7/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:28"]Miten tämä nainen kuvitteli itsestään liikoja? Se ei nimittäin selvinnyt aloituksesta.
[/quote]

Siis ei lämmennyt mulle

Vierailija
8/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:28"]Miten tämä nainen kuvitteli itsestään liikoja? Se ei nimittäin selvinnyt aloituksesta. [/quote] Siis ei lämmennyt mulle

[/quote]

LOL.

Vierailija
9/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:28"]Miten tämä nainen kuvitteli itsestään liikoja? Se ei nimittäin selvinnyt aloituksesta. [/quote] Siis ei lämmennyt mulle

[/quote]

ok... :D Siihen oli varmasti syynsä. 

Vierailija
10/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:33"]

[/quote]

ok... :D Siihen oli varmasti syynsä. 
[/quote]

No ulkonäöstä tuskin johtui. Epäilen että käyttäydyin jotenkin väärin. En mielestäni sanonut mitään esim hänen ulkonäöstään vaikka moni varmasti olisi sanonut...

Vierailija
11/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi luettuani, en ihmettele kyllä yhtään ettei lämmennyt.

Vierailija
12/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:23"]

[/quote]

Se että naiset kuvittelevat itsestään liikoja

[/quote]

Naisille riittää että syntyy naiseksi ja on jo valinnan varaa vaikka millä mitalla miehissä. Olet nähtävästi näitä väliin putoajia jotka ei kelpaa kenellekkään. Ei miehessä tarvitse olla välttämättä mitään vikaa, on vaan niin paljon parempia miehiä tarjolla ettei keskivertoon tarvitse tyytyä.

Vierailija
13/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ei ole mikään supermalli, niin täytyy käyttäytyä täydellisesti. Täytyy nöyristellä ja koko ajan nauraa miehen jutuille. Pitää pyydellä anteeksi sitä ettei ole kaunis.

Vierailija
14/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:40"]Tekstisi luettuani, en ihmettele kyllä yhtään ettei lämmennyt.
[/quote]

Vai niin...

Vierailija
15/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää miehessä se, jos hän ei anna arvoa naisen älylle. Onneksi en sellaisten kanssa ole joutunut olemaan tekemisissä sitten yläasteen. ;) t.yliopisto-opiskelija

Vierailija
16/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan ollu sen typpiä.

Vierailija
17/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:43"]Eli jos ei ole mikään supermalli, niin täytyy käyttäytyä täydellisesti. Täytyy nöyristellä ja koko ajan nauraa miehen jutuille. Pitää pyydellä anteeksi sitä ettei ole kaunis.
[/quote]

no kyllähän kaunis nainen olisi kiva mutta yleensä sortuvat pettämään ja minä en pettämistä hyväksy

Vierailija
18/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:45"]

Sä et vaan ollu sen tyyppiä.

[/quote]

Vierailija
19/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu jo.

Vierailija
20/29 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele ettei lämmennyt..älyllinen keskenkasvuisuutesi tulee jo aloituksessa niin vahvasti läpi, että se on kenelle tahansa normaalille naiselle todellinen turn-off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi