Kuinkahan moni Kiljusen arvostelijoista käy itse tankkaamassa venäläisellä ketjulla
Turha arvostella toisia Venäjän myötöilystä, jos kantaa eurojaan Lukoilin omistamalle "suomalaiselle" ketjulle.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Neljä.
Kinnunen ja vaimonsa, molemmat pari kertaa viikossa. 🤣
En ole Tebarilla käynyt sitten sodan alkamisen. Moni tuttu ei käynyt sitä ennenkään kun tiesi kenen bensaa myyvät.
Yhden kerran olen käynyt kahvilla, tankannut en ole.
Olen aina käyttänyt Teboil huoltamoa ja käytän edelleen. Naurettavia poliitikkojen ja median masinoimat pakotteet, joilla EU poliitikot ovat vaan heikentäneet EU maiden kansalaisten asemaa. Venäjän BKT vahva, eli ei vaikutuksia sinne mihin niiden väitetään kohdistuvan.
Hölmöläisten tarinoita kategoriaan kuuluu nämä "eristäminen" ym pelleilyt.
öö aika harva :D? Ainakaan en itse käy
Ne on niitä samoja, joiden mielestä kaikki Israelia arvostelevat ovat terroristeja.
En ole Georgian sodan 2008 jälkeen käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina käyttänyt Teboil huoltamoa ja käytän edelleen. Naurettavia poliitikkojen ja median masinoimat pakotteet, joilla EU poliitikot ovat vaan heikentäneet EU maiden kansalaisten asemaa. Venäjän BKT vahva, eli ei vaikutuksia sinne mihin niiden väitetään kohdistuvan.
Mitenkä ruplan kurssi on viime aikoina kehittynyt?
Rajaa ei olisi edes missään vaiheessa pitänyt sulkea. Nyt avaamisen ehdottaminenkin on kielletty mielipide? Sairaaksi on psykoosi mennyt
Vierailija kirjoitti:
En ole Tebarilla käynyt sitten sodan alkamisen. Moni tuttu ei käynyt sitä ennenkään kun tiesi kenen bensaa myyvät.
Bensiini ei ole peräisin Venäjältä vaan Nesteen jalostamosta tai Länsi-Euroopasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Leningradissa hyvä ilma tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bensiini ei ole peräisin Venäjältä vaan Nesteen jalostamosta tai Länsi-Euroopasta.
Liiketoiminta on venäläisen Lukoilin omistuksessa, ihan sama mitä myyvät.
En ole käyttänyt,enkä tule käyttämään.
Eivät ainuakaan tätänykyä pääse sinne tankkaamaan.
Sieltä tankkaavat mistä halvimmalla saavat.
Ei kait niitä huoltoasemiakaan ole ollut pariin vuoteen, missä olisi voinut tankata.
Autoilen paljon ja nykyään kiinteistöt ovat tyhjillään tai on muuta toimintaa. Yrittäjät ovat lopettaneet toiminnan jo vuosia sitten. Ei edes kahviota ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Leningradissa hyvä ilma tänään?
5 astetta lämmintä, pilvistä, mutta ei sada
Ei kukaan, arvon ryssäläistrolli