Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tekis mieli tappaa itseni tänään

Vierailija
20.06.2015 |

En enää jaksa. Teen kaiken aina väärin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
2/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata. Hae apua. Tiedän mistä puhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin meinasin. Istuin täyden propralpurkin ja vesipullon kanssa kylpthuoneessa. Mut ei musta oo ees siihen.

Vierailija
4/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin mietin. Olin kävelyllä ja mietin koska juna menisi viereiseltä radalta. Kävelin myös metsässä ja toivoin et joku listis mut. Eihän siä ketään ollut. En kuitenkaan ole yksin ajatusteni kanssa. 

Kenen mielestä teet asiat väärin?

Vierailija
5/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että sulla on huono olla. Monesti tuossa olotilassa ajatukset menee synkiksi. Mutta älä silti tee sitä. Kun sanoit: "Teen kaiken aina väärin", se voi olla oire masennuksesta. Kannattaa ehdottomasti hakea apua. Mä olen saanut apua, vaikka oon lähes pilannut elämäni ja ollut vuosikausia masentunut. Kyllä säkin saat. Tsemppiä tosi paljon! Toivon sulle kaikkea hyvää.

Vierailija
6/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Yritetty on. 2x. Eipä ollut muuta seurausta kuin henkinen paha olo ja syyllisyys ja lastensuojelulle todistelu että lapset ovat turvassa. Mikä tosin on hyvä asia. Mutta kaikki jotka joutuu laitoshoitoon psykiatriselle ( itsarin jälkeen yleensä joutuu 5 vrk tarkkailuun) , heidän lapsista laki määrää tekemään lastensuojeluilmoituksen.

Hae mielummin apua. Tk kannattaa aloittaa. Lääkitys ja terapia . Kotiin apua. Kaikkea on saatavilla nykyään. ei tarvitse jaksaa yksin.

Vierailija
7/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita psykiatrian päivystykseen, jos itsemurhaolo on kauhean pahana. Missä kaupungissa asut? Koitetaan etsiä sulle päivystysnumero.

Vierailija
8/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Voisitko soittaa psykiatriseen päivystykseen?

Myös Mielenterveysseuran kriisipuhelimeen voi soittaa, kun on paha olla, sieltä saa keskusteluapua:

010 195 202.

Itsemurha-ajatukset on aina merkki siitä, että apua tarvitaan pikaisesti. Pidäthän huolta itsestäsi!

Vierailija
9/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tyytymätön minuun. Uudestaan ja uudestan. Oikeastaan todella sairasta että mietin itsemurhaa miehen vuoksi. Muut ihmiset kun "tykkäävät" minusta. Olen kai läheisriippuvainen ja mies pitää minua pihdeissään. Kun en käyttäydy kuten hän haluaa saan tuntea sen nahoissani. Mulla ei ole voimia lähteä. Olen lihava ruma ja rahaton. Nyt haluan vain kuolla. Tuntuu etten jaksa enää taistella. Ja samalla tiedän että en tapa itseäni. Lasten takia! Toivon vain että olisi joku joka auttaisi mua eteenpäin mutta sellaista ei ole. En moiti miestäni kenellekään...