Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu sormettamaan/nuolemaan

Vierailija
20.06.2015 |

Harrastettiin aamulla seksiä, jonka jälkeen sanoi olevansa liian puhki tyydyttämään minut, mutta lupasi että voisi nuolla mua myöhemmin tänään. No oon nyt oottanu koko päivän, eikä mies ole suostunut tekemään mitään vaikka olen vihjaillut ja pyytänyt suoraankin. Vituttaa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:57"]

Sellainen mies, joka ei anna naisen tulla ensin (esim. yhdynnässä tai nuolemalla) on huono rakastaja. En kelpuuttaisi sänkyyni kuin kerran - ensimmäisen ja viimeisen.

[/quote]

No nyt tuli tämäkin totuus!

Viimeksi kun täällä väitin, että kunnon mies hoitelee naiselle orgasmin ensin ja sitten vasta itselleen, tuli tuhat alapeukkua ja monet väitti kivenkovaan, että kyllä pitää miehen jaksaa/ pystyä/ viitsiä nuolla naista heti oman laukeamisensa jälkeen, vaikka kuinka nukuttaisi (kuten miehiä seksin jälkeen ihan tutkitusti nukuttaa). Mutta kiitos, etten ole ainoa, joka ajattelee, että naiset ensin orgasmiin.

t. Nainen, jolla on kunnon mies

Vierailija
62/71 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan pakko puhua kauniista asiasta noin rumasti?! Seksi on yksityisasia. Hävetkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:52"]

Vai sanoi mies olevansa liian puhki tyydyttämään sut. Sano sille seuraavalla kerralla, että et sinäkään jaksa jalkojasi avata.

[/quote]Entä jos mies avaa ne?

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Noinhan se raiskaaja ajattelee. Tiesin sinut sairaaksi ihmiseksi. Toivottavasti saat apua ennen kuin raiskaat jonkun.

[/quote]

Höh! :D Ei se sitä noin tarkottanut, vaan että jos nainen ei _jaksa_ avata voi mies auttaa siinä, ja kävisikö seksi sitten?

Kaikista yksinkertaistavista ja putkiaivoisista hölmöistä horinoistaan huolimatta kyseessä on herkkä ja kiltti ihminen, ei mikään naisia vihaava raiskari.

Vierailija
64/71 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ei ime mua vaikka lupasi.

Vierailija
65/71 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:57"]

Mun vaimo ei ime mua vaikka lupasi.

[/quote]

Minä voin tulla imemään! Kerro osoite! T: Nahkalakkinen Jorma

Vierailija
66/71 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:57"]

Sellainen mies, joka ei anna naisen tulla ensin (esim. yhdynnässä tai nuolemalla) on huono rakastaja. En kelpuuttaisi sänkyyni kuin kerran - ensimmäisen ja viimeisen.

[/quote]

No nyt tuli tämäkin totuus!

Viimeksi kun täällä väitin, että kunnon mies hoitelee naiselle orgasmin ensin ja sitten vasta itselleen, tuli tuhat alapeukkua ja monet väitti kivenkovaan, että kyllä pitää miehen jaksaa/ pystyä/ viitsiä nuolla naista heti oman laukeamisensa jälkeen, vaikka kuinka nukuttaisi (kuten miehiä seksin jälkeen ihan tutkitusti nukuttaa). Mutta kiitos, etten ole ainoa, joka ajattelee, että naiset ensin orgasmiin.

t. Nainen, jolla on kunnon mies

[/quote]

Joo ja kun meillä niin päin, että mulla kestää laueta, ni akka vähän aikaa imee ja sit sanoo jatka ite. :(

Vierailija
67/71 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:45"]

Kannattaa ap opetella saamaan orgasmi yhdynnässä...

[/quote]niin, no sehän on helppoa.. Vain ja ainoastaan n. 70% naisista ei pysty siihen koskaan... 

[/quote]Ja mistä se johtuu? Siitä, että odotetaan miehen tekevän kaiken eikä itse panosteta siihen omaan nautintoon millään lailla. Nainen voi itsekin hieroja tissejään ja klitoristaan yhdynnän aikana. Toinen syy on myös kommunikaation puute. Nainen ei kerro, mitä haluaisi miehen tekevän vaan tyytyy siihen makaajan roolin joka ei saa orkkua.

[/quote]voi vitun kuutamo!! :D :D orgasmi yhdynnässä= mies nussii kalullaan, nainen laukeaa. Jos nainen räplää itse itseään yhdynnän aikana lauetakseen= "avustettu runkkaus". Tää on ihan sama juttu, kuin jos nainen olis helposti laukeava, niin heti kun on lauennut, lopettais seksin siihen ja sanois, että "no mitäs mies ei pitänyt huolta omasta orkustaan!?" Ymmärrätkö?

[/quote]Eihän se yhdyntä miehelle mitään automaattista nautintoa ole - toisin kuin ilmeisesti sulle, että makaat paikoillasi kun mies joutuu tekemään työn ja nussimaan kalullaan ja sinä vain paikoillasi makaat ja nautit. Kaikki yhdyntä kanssasi on siis miehelle runkkausta sinun avulla, kun joutuu tekemään koko ajan sitä työtä oman nautintonsa eteen. Hyvä yhdyntä on kahden kauppa - kehot ovat vastakkain, hyväillään toista ja itseä, suudellaan, nautitaan, kuiskutellaan, näykitään, kiusoitellaan ja pidetään myös huolta siitä omasta saannista vaikkapa ohjailemalla sitä yhdynnän nopeutta ja välillä voi pitää pieniä taukoja jos toinen on tulossa. Nainenhan tosin voi tulla yhdynnän aikana useita kertoja ja se tuntuu vain nautinnollisemallta miten enemmän saa - miehellä muna lerpahtaaorkun jälkeen joten ei voi enää yhdyntää jatkaa (ainakaan heti). Nainen voi siis aivan hyvin yhdynnän aikana välillä hyväillä itseäänkin, samalla kun mies ähkii munaskuuta sisään, suutelee naista ja hyväilee naista molemmilla käsillä.

Vierailija
68/71 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:21"]

[/quote]niin, no sehän on helppoa.. Vain ja ainoastaan n. 70% naisista ei pysty siihen koskaan... 

[/quote]Ja mistä se johtuu? Siitä, että odotetaan miehen tekevän kaiken eikä itse panosteta siihen omaan nautintoon millään lailla. Nainen voi itsekin hieroja tissejään ja klitoristaan yhdynnän aikana. Toinen syy on myös kommunikaation puute. Nainen ei kerro, mitä haluaisi miehen tekevän vaan tyytyy siihen makaajan roolin joka ei saa orkkua.

[/quote]voi vitun kuutamo!! :D :D orgasmi yhdynnässä= mies nussii kalullaan, nainen laukeaa. Jos nainen räplää itse itseään yhdynnän aikana lauetakseen= "avustettu runkkaus". Tää on ihan sama juttu, kuin jos nainen olis helposti laukeava, niin heti kun on lauennut, lopettais seksin siihen ja sanois, että "no mitäs mies ei pitänyt huolta omasta orkustaan!?" Ymmärrätkö?

[/quote]taidat olla vielä sen verran nuori, että sulle yhdyntä on sitä että mies pelkästään rynkyttää

Vierailija
69/71 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:17"]

Mies tekee työn oman tyydytyksensä eteen ja sitten pitäisi tehdä työ naisen tyydytyksen eteenkin. Mitä nainen tekee? Ei voi siinä yhdynnän aikana tehdä sen verran työta että saisi itsekin 8esim. hieroa klittaansa yms), vaan odottaa mies tekee kaiken.

[/quote]

No miksi ihmeessä nainen edes ylipäätään antaisi miehen käyttää vartaloaan, jos hän ei siitä mitään saa ja molempien pitää itse huolehtia itsestään..?

Eikö se mieskin voi sitten itse hieroa sitä munaansa, mihin hän naista tarvii?

Onko sinusta hyvää seksiä se, että nainen hieroo klitoristaan sinun naamaasi kunnes laukeaa ja sinä saat ainoastaan runkata itsesi?

Vierailija
70/71 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:54"]Hanki kaalimato. [/quote] Olen masturboinut jo, mutta ei se orgasmi ole samanlainen kuin jos mies nuolisi..

[/quote]

En ole koskaan saanut nuolemalla, sormella kyllä aina.

Vierailija
71/71 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen samaa mieltä. Miksi tyytyä sormin ja kielellä nylpyttelyyn, kun voi opetella saamaan yhdynnässä orgasmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan