Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut että useasti alkoholia käyttävät naiset alkavat näyttää

Vierailija
20.06.2015 |

Olen huomannut että useasti alkoholia käyttävät naiset alkavat näyttää maskuliinisemmalta.

Olenko yksin huomioni kanssa? Vaikuttaako alkoholi oikeasti? Enkä puhu mistään puliakoista vaan ihan tavallisista naisista, nuorista ja vanhoista.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Ystävätär on jo vuosia tissutelut punaviinilasillisen melkein joka ilta. Naama on turvonnut ja vyötärö samoin, iho on huono ja huokoset suuret. Kuinka tuntuu että nenäkin on  pottumaisempi. Kukaan ei enää usko meitä samanikäisiksi.

Vierailija
42/67 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaikuttaa alkoholinkäyttö kasvojen punoitukseen, mutta syitä voi olla muitakin. Parikymppisenä käytin alkoholia erittäin harvoin ja vain vähäisiä määriä. Siitä käyttö vaan edelleen väheni ja nyt 46-vuotiaana huomaan, etten ole vuosiin maistanut pisaraakaan. Silti naama punoittaa pahasti kiitos couperosan/ruusufinnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:13"]

No en tiedä tuosta miehisyydestä. Miehisyyshän on tavallaan extraa ihmisyyden päälle ja viinasta ei sitä extraa saa. Jotta mies tulisi naismaisemmaksi, mieheltä pitää ottaa jotakin pois. Naiseen pitää taas lisätä jotain.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Tahallasi täällä taas provosoit? Nainen ei ole mies, josta puuttuu jotain. Mies ei ole ihmisyyden vakio. Naiseen ei tarvitse lisätä mitään eikä miehestä ottaa pois mitään. 

[/quote]Ei olekaan. Nainen on lähempänä sitä ihmisyyden vakiota, joka on androgyyniyttä. Testosteroni tekee suurimman eron miehen ja naisen välillä, joten kun murrosiässä poikaan lisätään testosteronia, siitä syntyvät suuret erot sukupuolten välillä. Tytössä ei samanlaista muodonmuutosta tapahdu yhtä suuressa mittakaavassa. Eli kun mies irtaantuu naisesta uusien hormonien kautta, syntyy sukupuolierot. Muuten kaikki muistuttaisivat naista ja naismainen ulkomuoto olisi se vakio.

Mutta nainen ei saa pullosta uusia rauhasia, vaan pelkkää myrkkyä. Jos taas pojan sukurahaset eivät toimi, hän jää tytön/naisen näköiseksi.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Et taida tietää, että naisten elimistökin tuottaa testosteronia ja miesten estrogeenia...ja näiden hormonien eritykseen alkoholinkäyttö vaikuttaa.

Vierailija
44/67 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:34"]

Minusta Mervi Tapola on ikäänkuin Suomen alkoholistinaisten äitihahmo.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288770269931.html

[/quote]

Mervi on myös syönyt paljon makkaraa.

Vierailija
45/67 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas usein ajattelen että juopot naiset on laihoja. Mä tunnen pari kovaa dokaajaa, ihan ovat työelämässä ja perheenäitejä, mutta vapaa-ajalla ryyppäävät - ja töpeksivät - rajusti. Puhetyyli on kyl semmosta juopon horinaa selvinkin päin, tai mistä mä tiedän onko ne koskaan täysin selvin päin. Naiset ovat tosi laihoja, sellasia 34-36 -kokosia. Mistäs tää johtuu?

Vierailija
46/67 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:03"]

Mä taas usein ajattelen että juopot naiset on laihoja. Mä tunnen pari kovaa dokaajaa, ihan ovat työelämässä ja perheenäitejä, mutta vapaa-ajalla ryyppäävät - ja töpeksivät - rajusti. Puhetyyli on kyl semmosta juopon horinaa selvinkin päin, tai mistä mä tiedän onko ne koskaan täysin selvin päin. Naiset ovat tosi laihoja, sellasia 34-36 -kokosia. Mistäs tää johtuu?

Ai niin. Ja niillä ei oo ajokorttia, kulkevat siis pyörällä tai mies kuskaa.

[/quote]

Vierailija
47/67 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:46"]

Olen huomannut saman. Ystävätär on jo vuosia tissutelut punaviinilasillisen melkein joka ilta. Naama on turvonnut ja vyötärö samoin, iho on huono ja huokoset suuret. Kuinka tuntuu että nenäkin on  pottumaisempi. Kukaan ei enää usko meitä samanikäisiksi.

[/quote]

Punaviinilasillisen? Ei sellaisesta määrästä nyt mitään tuollaisia efektejä tule. Muuten Ranska, Italia ja Espanja esimerkiksi olisivat täynnä pöhöttyneitä juopon näköisiä, kun viiniä käytetään ruokajuomana...

Vierailija
48/67 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:46"]

[/quote]

Punaviinilasillisen? Ei sellaisesta määrästä nyt mitään tuollaisia efektejä tule. Muuten Ranska, Italia ja Espanja esimerkiksi olisivat täynnä pöhöttyneitä juopon näköisiä, kun viiniä käytetään ruokajuomana...

[/quote] Hyvä huomio... missähän se raja menee liiallisen käytön kanssa..?

Vierailija
49/67 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/67 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, paljon alkoholia käyttävillä naisilla vatsa kasvaa, naama punertuu ja ääni madaltuu

Vierailija
51/67 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehistä, että naisista voi sanoa minkä päihteen pitkäaikaisia käyttäjiä he ovat ulkonäön perusteella. Eri huumeet vaikuttavat pitkässäjuoksussa eri tavoin kehoon. Netistä löytyy kuvia näistä, on aika karua katseltavaa ja tosiaan käyttäjät alkavat muistuttaa toisiaan..ihmisrauniot:(

Vierailija
52/67 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo.. suvussani tällaisia on..

Vierailija
53/67 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jotenkin alkaa vaikuttaa testosteroniin. Hormonit menee sekaisin. Tiedän muutaman pahasti alkoholisoituneen naisen ja heistä tullut kropaltaan miehisiä.

Vierailija
54/67 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein ja kuinka paljon alkoholia?

Vierailija
55/67 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehistä tulee naismaisia

Vierailija
56/67 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:54"]Ja miehistä tulee naismaisia
[/quote]

Kuten Nykäsen matti

Vierailija
57/67 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:54"]Ja miehistä tulee naismaisia
[/quote]

Kuten Nykäsen matti
[/quote]

Näyttää muuten aivan 60-vuotiaalta naiselta mustilla hiuksilla.

Vierailija
58/67 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin muuttanut juoppoja jotka huutopuhuvat sitä angstista juopon nuottiaan. Alkoholi on pilannut heidän elämän. Olen viimeisen kahden kuukauden aikana herännyt usein aamyyöstä siihen agressiiviseen viskibassoon, joka saarnaa kuin perseeseen ammuttu karhu.

Vierailija
59/67 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, paljon alkoholia käyttävillä naisilla vatsa kasvaa, naama punertuu ja ääni madaltuu

Viikset ja parta kasvavat myös.

Vierailija
60/67 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoittaa molempien sukupuolten hormoonit. Naiset muuttuu miehekkäämmäksi ja miehet naismaisemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi