Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut että useasti alkoholia käyttävät naiset alkavat näyttää

Vierailija
20.06.2015 |

Olen huomannut että useasti alkoholia käyttävät naiset alkavat näyttää maskuliinisemmalta.

Olenko yksin huomioni kanssa? Vaikuttaako alkoholi oikeasti? Enkä puhu mistään puliakoista vaan ihan tavallisista naisista, nuorista ja vanhoista.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoittaa molempien sukupuolten hormoonit. Naiset muuttuu miehekkäämmäksi ja miehet naismaisemmaksi.

Sittenhän se on aito tasa-arvoistaja.

Vierailija
62/67 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

For men, alcohol consumption can lead to a hormone imbalance that reduces the body’s testosterone levels, alters normal sperm structure, and leads to male breast enlargement. For women, heavy drinking can lead to early menopause, irregular menstrual cycles, and menstrual cycles without ovulation.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruiluhan on perinteisesti naisiin yhdistetty piirre. Onko alholilla tekemistä asian kanssa jos mies juoruilee koko päivän naisten palstalla? Testot romahtaneet 🤔?

Vierailija
64/67 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös tunnen naisia ketkä elää siiderillä ja ovat tosi hoikkia, ei ole mitään pallomahaa yms ja naamakin on normi. Ovat kyllä molemmat kovia liikkumaan ja ulkoilemaan, mutta sen vastapainoja kännissä ollaan kaikki vapaa-aika. Lenkkeilevät myös humalassa ja esim.somessa heistä ei moni varmaankaan tiedä totuutta kun esittävät, että elämä on ihan normia.

Vierailija
65/67 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/09/18/article-2424117-1BE26AC1000005DC-142_634x380.jpg

Tuo nainen menisi helposti miehestä, meikit pois ja lyhyemmät hiukset.

Vierailija
66/67 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkoholisti. Ääneni on madaltunut ja kasvot punoittavat. Punan saa piiloon meikillä. En tiedä kavaltaako matala ääni minut. Syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa. Vaikea arvioida miltä näyttäisin tai kuulostaisin ilman ongelmaa. Paremmalta varmasti.

Miten pitkään olet juonut ja miten paljon päivässä?

Vierailija
67/67 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myös tunnen naisia ketkä elää siiderillä ja ovat tosi hoikkia, ei ole mitään pallomahaa yms ja naamakin on normi. Ovat kyllä molemmat kovia liikkumaan ja ulkoilemaan, mutta sen vastapainoja kännissä ollaan kaikki vapaa-aika. Lenkkeilevät myös humalassa ja esim.somessa heistä ei moni varmaankaan tiedä totuutta kun esittävät, että elämä on ihan normia.

Tämä oli paras, humalassa lenkkeily XDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän