Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tuli se viimeinen vastoinkäyminen joka katkaisi kamelin selän.

Vierailija
18.11.2024 |

Nyt on voimat loppu. Viimeiset 15vuotta satanut peetä niskaan kuin saavista kaatamalla. Välissä pari kolme lyhyttä noin kuukauden parin seesteistä jaksoa. Siinä ajassa ei toivu mistään stressistä. 

Nää vastoinkäymiset romuttanut uskon ihmisiin sekä romuttanut niin fyysisen kuin henkisenkin terveyden. 

Tänään tuli taas lisää huonoja uutisia ja kamelin selkä katkesi. Vihaa, raivoa ja pettymystä. Itkettää mut itku ei tule. Tärisyttää, kurkkua kuristaa ja ties vaikka mitä.

En tiedä jaksanko enää. En halua enää olla se vahva ja jaksaa. Tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin, luovuttaa. Kuinka paljon ihmisen pitää jaksaa kantaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko ap vähän? Mitä sulle on sattunut?

Vierailija
2/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis avaatko ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sua voisi auttaa?

Vierailija
4/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo aloittaja on kerta ei kykene selvittämään ongelmaa mikä mättää.

Vierailija
5/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukut hyvät yöunet, ehkä se siitä. 

Vierailija
6/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattaa luovuttaa. Ihan itsensä takia. Loputon taistelu syö.

Vierailija
7/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita anonyymisti johonkin auttavaan puhelimeen, niin saat purettua mieltä kuuntelijalle. Varmaan hakukoneella löytyisi sopiva.

Vierailija
8/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut mm. toisen vanhemman kuolemaa, lomautusta, irtisanomisia, työttömyyttä, rankkaa työpaikkakiusaamista, terveysongelmia, taloudellisia ongelmia, toisen vanhemman ikääntyminen (mm. alkava muistisairaus jota ei myönnä) jne jne jne.

En tiedä mikä auttaisi. Hermosto käy ylikierroksilla enkä saa sitä rauhoitettua millään. Yöunet mennyttä. Ens yönä ei kyllä nukuta edes sen vertaa kuin aiemmin. 

Ehkä eniten ärsyttää se että mulla ei ole mahdollisuutta olla heikko ja apua tarvitseva. Kun pyydän niin en sitä saa. Itse vaan selvittävä ja autettava muita ja kiitosta ei edes saa. 

Ap

Vierailija
9/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuo aloittaja on kerta ei kykene selvittämään ongelmaa mikä mättää.

Jos hän on mies, niin mitä siitä mielestäsi pitäisi seurata? Että hän ei ansaitse apua eikä sympatiaa?

Vierailija
11/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap vaihdevuodet, kaikki tuntuu pahemmalta silloin ja uni ei tule. Ja tuo kiitoksenkipeys sattuu pahiten.

Vierailija
12/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinun mahdollisuus ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon tai työterveyteen, jos sellainen on?

Vierailija
13/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetitkö työsi?

Vierailija
14/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan täältä virtuaalihalauksen. Olet arvokas ja tärkeä.

Vierailija
15/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut mm. toisen vanhemman kuolemaa, lomautusta, irtisanomisia, työttömyyttä, rankkaa työpaikkakiusaamista, terveysongelmia, taloudellisia ongelmia, toisen vanhemman ikääntyminen (mm. alkava muistisairaus jota ei myönnä) jne jne jne.

En tiedä mikä auttaisi. Hermosto käy ylikierroksilla enkä saa sitä rauhoitettua millään. Yöunet mennyttä. Ens yönä ei kyllä nukuta edes sen vertaa kuin aiemmin. 

Ehkä eniten ärsyttää se että mulla ei ole mahdollisuutta olla heikko ja apua tarvitseva. Kun pyydän niin en sitä saa. Itse vaan selvittävä ja autettava muita ja kiitosta ei edes saa. 

Ap

Pystyn samaistumaan. Ei oikein auta kuin purra hammasta. Tee asiat, joihin voit vaikuttaa ja jätä muut asiat herran haltuun.

Vierailija
16/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Tutki mahdollisuutta jos olisi esivaihdevuodet. Itsellä tuli puun takaa ja luulin tekeväni kuolemaa. Pikku geelillä elämä muuttui. Toki muut ongelmat on ja pysyy mutta sinun terveytesi on tärkeintä. Joidenkin on vaan pakko jaksaa. Auttaa jos huolehtii itsensä ensin kuntoon.

Vierailija
17/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
18/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aloita ihan siitä sun terveydestä. Hyvällä terveydellä jaksaa paremmin ne ikävätkin jutut. Laita kuntoon sun ruokavalio, sopivasti liikuntaa, unirytmi jos noissa on puutteita. Samaten aloita meditoimaan (YouTubesta löytyy opastusta) se pitää mielen kirkkaampana ja positiivisempana ja rauhoittaa. Varaa aika lääkärille ja keskustele hänen kanssaan kunnolla sun fyysisestä ja henkisestä jaksamista.

Vierailija
19/22 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taidat olla nainen. Tervetuloa miesten normaaliin arkeen - koskaan ei saa olla heikko.

Vierailija
20/22 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lääkäriin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi