Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla paska juhannus?

Vierailija
20.06.2015 |

Miksi juhannuksesi oli paska?

Meillä siksi, että riitelimme ja jäi jäätävä tunnelma. Lisäksi meillä ei ole mitään mökkiä minne mennä eikä meitä kutsuttu mihinkään. Katselin kateudesta vihreänä ja katkerana facesta kuvia kokoista ja järvenselistä ja auringonlaskuista. Meidän juhannuksen kohokohta oli grillaus ja dvd:n katsominen. Sateella ei saa kakaroita ulos vaan pelaavat tai riitelevät koko ajan. 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko noi onnelliset pariskunnat ja ihanat perheet tosiaan lopettaa sen juhannuskuvien postaamisen? ei paranna mun olotilaa vaan itkettää vaan ja masentaa entisestään.

Vierailija
22/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin serkun kaverin mökille ja tiesin jo etukäteen että yksi mies joka on tuhannen ihastunut minuun, on siellä. Koko ilta meni itkua pidätellessä kun äijä kävi niin iholle. Veti väkisin halaukseen, puristeli, läähätti niskaan, työnsi kättä lahkeen sisään ja yritti suudella väkisin. Yritin ensin torjua vitsin varjolla, mutta meni niin pahaksi että jouduin tönäisemään pois ja ärähtämään. Loppuilta meni sitten vittuilua ja joka paikkaan seuraamista kestäessä. Olen monta kertaa ennenkin sanonut että en ole kiinnostunut hänestä, mutta aina normaali keskustelu siirtyy flirttailuun ja voivotteluun siitä miten olisin hyvä tyttöystävä. Olin kerennyt juoda vain pari siideriä kun päätin lopettaa etten ole liian humalassa jos tämä sika käy iholle.. Ahdisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman juhannuksen olen saanut olla mukana jossain kaveriporukan juhlinnassa..pari kertaa olen ollut vanhempieni kanssa ja yhden kerran olin yksin, kun kaveri yllättäen perui. Tänä vuonna olin uuden kaverini kanssa, joka oli hetki sitten eronnut. 

Mikä siinä on ettei kelpaa mihinkään mukaan? Kunpa ihmiset tajuaisivat miltä tuntuu jäädä yksin näinä pyhinä..

Vierailija
24/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina pilasi kaiken.

Vierailija
25/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miedänkin juhannus olisi voinut mennä paremminkin...koko perheen juhannuksen vietto naapurissa kutistui kasaan, kun mies alkoi uhmaikäisen tasolle ja päättikin jättää lähtemättä. Eikä siiihen mitään fiksua perustetta edes ollut, kunpahan heräsi aamulla jo väärällä jalalla. Minäkin jätin sitten pienimmät lapset isänsä kanssa kotiin kiukuttelemaan ja mentiin sitten kahdelleen teinin kanssa. Ihan ok sekin, mutta harmitti kuitenkin,odotin kyllä että olisimme kaikki menneet. Juuri nyt minulle ei ole paljon asiaa tuolle periaatteeliselle vänkyrälle...

Vierailija
26/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maannut sängyssä 3 vrk. Sairastan masennusta.

Vierailija
27/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:04"]

Olen maannut sängyssä 3 vrk. Sairastan masennusta.

[/quote]

Voi itku. No se on kyllä paskaa. Toivottavasti saat avun. Mulle auttoi lääkitys hyvin.

Vierailija
28/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kököttänyt yksin kotona. Ystäväporukka lähti barcelonaan viettämään juhannusta, itse en voinut mennä mukaan sillä ei ole lomaa nyt. Mies viettää kaverinsa polttareita mökillä.

On niin ankeaa ja masentavaa. Olen palstaillut, juonut viiniä ja kohta haen varmaan kebabin. Sitten syön sitä yksikseni ja kateellisena katselen facesta kuvia Barcelonasta. :(

Vierailija
29/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri, joka ryyppäsi urakalla, huudatti musiikkia, ulkona uhoi väkivaltaisesti joillekin tuntemattomille ja käyttäytyi muutenkin huonosti. Joutui vielä valitettavasti jäämään yöksi, kun täältä ei enää julkiset kulkeneet ja taksirahaa ei tietenkään löytynyt. Itse olen raskaana ja tänään piti saada levättyä, mutta tämä urpo ajatteli jäävänsä meille vielä jatkamaan. Heti aamusta sihautti kaljan auki ja pisti musiikit kovalla soimaan, siinä ratkesi viimein pinna ja heitin ääliön ulos. Miehelle ilmoitin, että jos tuo vielä tulee kylään niin minä häivyn.

Vierailija
30/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli ihan ok, mutta nyt alkaa viilentyä välit varsinkin iskän kanssa. Oon sen kanssa vähän eri aaltopituudella.

T: 21-vuotias nuori mies

Vierailija
31/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen ja katselen töllöä. Piti jo eilen grillata mutten saanut aikaiseksi. Se on tylsää yksin.

Vierailija
32/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:09"]Miehen kaveri, joka ryyppäsi urakalla, huudatti musiikkia, ulkona uhoi väkivaltaisesti joillekin tuntemattomille ja käyttäytyi muutenkin huonosti. Joutui vielä valitettavasti jäämään yöksi, kun täältä ei enää julkiset kulkeneet ja taksirahaa ei tietenkään löytynyt. Itse olen raskaana ja tänään piti saada levättyä, mutta tämä urpo ajatteli jäävänsä meille vielä jatkamaan. Heti aamusta sihautti kaljan auki ja pisti musiikit kovalla soimaan, siinä ratkesi viimein pinna ja heitin ääliön ulos. Miehelle ilmoitin, että jos tuo vielä tulee kylään niin minä häivyn.
[/quote]

Hyvä, että laitoit tuollaisen porsatelijan pihalle! Harmi, että juhannus meni örvellystä seuratessa.

Vierailija
33/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellä tasan sama juttu mut ei katsottu edes dvd:tä eikä kyllä grillattukaan. :D

Vierailija
34/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen meni lasten tapellessa ja miehen kiukutessa ja puhumattomuudessa...lisäksi olin töissä muutaman tunnin. Tänään aamulla tuntui että hajoan, mutta tulikin mukava päivä. 

Vierailija
35/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla ei ollut juhannusaattona mitään ruokaa ja näin nälkää. Repikää siitä. 

Nälkäinen

Vierailija
36/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala juhannus. Mies ryypännyt ja tullut aina välillä kotiin raivoamaan ja sammumaan.

Vierailija
37/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:09"]Miehen kaveri, joka ryyppäsi urakalla, huudatti musiikkia, ulkona uhoi väkivaltaisesti joillekin tuntemattomille ja käyttäytyi muutenkin huonosti. Joutui vielä valitettavasti jäämään yöksi, kun täältä ei enää julkiset kulkeneet ja taksirahaa ei tietenkään löytynyt. Itse olen raskaana ja tänään piti saada levättyä, mutta tämä urpo ajatteli jäävänsä meille vielä jatkamaan. Heti aamusta sihautti kaljan auki ja pisti musiikit kovalla soimaan, siinä ratkesi viimein pinna ja heitin ääliön ulos. Miehelle ilmoitin, että jos tuo vielä tulee kylään niin minä häivyn.
[/quote]

Hyvä, että laitoit tuollaisen porsatelijan pihalle! Harmi, että juhannus meni örvellystä seuratessa.
[/quote]
Jep, teki mieli pistää jo illalla matkoihinsa jos olisi julkiset enää kulkeneet. Oma mies onneksi otti alkoa sivistyneesti.

Vierailija
38/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vesirakko jalkaan, kun kävelin kymmeniä kilometrejä metsässä. Poimimani lupiinitkin lakastuivat. Maito loppui jääkaapista.

Vierailija
39/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:24"]Kamala juhannus. Mies ryypännyt ja tullut aina välillä kotiin raivoamaan ja sammumaan.
[/quote] Onko alapeukut myötätuntoa vai lisää pahaa mieltä?

Vierailija
40/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempikin voisi olla. Eilen meni vähän nuivaillessa, että grillataanko vai ei ja sit se vaan jäi. Lähellä oleva kokko käytiin alkuillasta katsomassa ja siitä mies sai kimmokkeen, että voishan sitä kaupungille lähteä muutamalle. No, teini jäi kotiin pelaamaan, me pyöräilimme terasseille. Ei siinä muuta vikaa kuin, että mies joi liikaa eli makaa nyt krapuloissaan. Oli siis eilen puhetta, että tänään mennään ajelulle jonnekin. Ehdotin, että anoppia moikkaamaan mökille päiväksi, siellä olis voinu grillailla jne ja teinikin jo innostui ajatuksesta. No mies vaan äyskäis, että ei kyllä jaksa sinne asti lähteä(n 50km matkaa) Tämä on niitä hetkiä kun harmittaa ettei ole sitä ajokorttia tullut hommattua. Olla möllötetään sitten kotona, ulkona paistaa aurinko ja on +23 lämmintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi