Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla paska juhannus?

Vierailija
20.06.2015 |

Miksi juhannuksesi oli paska?

Meillä siksi, että riitelimme ja jäi jäätävä tunnelma. Lisäksi meillä ei ole mitään mökkiä minne mennä eikä meitä kutsuttu mihinkään. Katselin kateudesta vihreänä ja katkerana facesta kuvia kokoista ja järvenselistä ja auringonlaskuista. Meidän juhannuksen kohokohta oli grillaus ja dvd:n katsominen. Sateella ei saa kakaroita ulos vaan pelaavat tai riitelevät koko ajan. 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja AV:lla lainaaminen näköjään meni taas miten sattui... -38-

Vierailija
62/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:04"]

Olen maannut sängyssä 3 vrk. Sairastan masennusta.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, kirjoitin ketjunkin. Vähän sama kuvio, mitään ei tehty, mitään ei syöty, ketään ei tavattu ja päälle päätteeksi riideltiin taas. Kaikki kaatuu minun niskaan kuten aina ennenkin. Mies on maannut masentuneena sängyssä  neljä tuntia. Itse olen itkenyt koko päivän (en yleensä itke koskaan). 

Elämä on kyllä tällä hetkellä yhtä helvettiä. Mistään ei saa apua eikä tukea. Kukaan ei kysy mitä kuuluu, kukaan ei kutsu kylään. Ei sillä, on toki isovanhemmat kutsuneet, mutta miehen tila on sellainen, ettemme pääse koskaan liikenteeseen. 

Vierailija
64/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:24"]Kamala juhannus. Mies ryypännyt ja tullut aina välillä kotiin raivoamaan ja sammumaan.
[/quote] Onko alapeukut myötätuntoa vai lisää pahaa mieltä?
[/quote]

En peukuttanut kumpaakaan suuntaan. Sen sijaan vastaavassa tilanteessa pohtisin, että kuinka monta juhlapyhää antaisin miehen vielä pilata.
[/quote] Luuletko etten miettisi? Jos mulla olisi ollut rahaa olisin lähtenyt kotoa pois täksi viikonlopuksi tai jos joku olisi kutsunut kylään, niin olisin mennyt sinne.
[/quote]

Itsellä oli myös joskus suhde mieheen, joka joi liikaa ja aiheutti rähinällään ongelmia baarissa ja kotona. Saattoi haastaa riitaa ihan sivullisillekin ihmisille.

Eipä itsellekään rahaa ollut liiemmin. Yksi rähinäkerta oli sitten se viimeinen niitti minulle ja muutettiin erillemme.
[/quote] Kyllä mulla siten on rahaa että on työpaikka jne, mutta juuri nyt ei ollut ylimääräistä rahaa lähteä pois. Miehelläni on kautensa ja juuri nyt oli sellainen vaihe, että aistin että pois olisi pitänyt mennä. Meillä on pieni lapsi, joten näin ei voi jatkua. Olen ihan turtana. Jos lasta ei olisi, niin itkisin vain peiton alla
[/quote][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:24"]Kamala juhannus. Mies ryypännyt ja tullut aina välillä kotiin raivoamaan ja sammumaan.
[/quote] Onko alapeukut myötätuntoa vai lisää pahaa mieltä?
[/quote]

En peukuttanut kumpaakaan suuntaan. Sen sijaan vastaavassa tilanteessa pohtisin, että kuinka monta juhlapyhää antaisin miehen vielä pilata.
[/quote] Luuletko etten miettisi? Jos mulla olisi ollut rahaa olisin lähtenyt kotoa pois täksi viikonlopuksi tai jos joku olisi kutsunut kylään, niin olisin mennyt sinne.
[/quote]

Itsellä oli myös joskus suhde mieheen, joka joi liikaa ja aiheutti rähinällään ongelmia baarissa ja kotona. Saattoi haastaa riitaa ihan sivullisillekin ihmisille.

Eipä itsellekään rahaa ollut liiemmin. Yksi rähinäkerta oli sitten se viimeinen niitti minulle ja muutettiin erillemme.
[/quote] Kyllä mulla siten on rahaa että on työpaikka jne, mutta juuri nyt ei ollut ylimääräistä rahaa lähteä pois. Miehelläni on kautensa ja juuri nyt oli sellainen vaihe, että aistin että pois olisi pitänyt mennä. Meillä on pieni lapsi, joten näin ei voi jatkua. Olen ihan turtana. Jos lasta ei olisi, niin itkisin vain peiton alla
[/quote]

Toivottavasti saat asiat järjestykseen! Totta, eläminen ja asuminen on kallista ja on onneksi sinulla on työpaikka. Kurjalta tuntuu, että joudut tuollaista pienen lapsen kanssa kokemaan.

Onko miehelläsi itsellään halua muuttua tai ymmärtääkö hän edes, että käyttäytymisensä on varmaan pelottavaakin?

Vierailija
65/65 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi