Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla paska juhannus?

Vierailija
20.06.2015 |

Miksi juhannuksesi oli paska?

Meillä siksi, että riitelimme ja jäi jäätävä tunnelma. Lisäksi meillä ei ole mitään mökkiä minne mennä eikä meitä kutsuttu mihinkään. Katselin kateudesta vihreänä ja katkerana facesta kuvia kokoista ja järvenselistä ja auringonlaskuista. Meidän juhannuksen kohokohta oli grillaus ja dvd:n katsominen. Sateella ei saa kakaroita ulos vaan pelaavat tai riitelevät koko ajan. 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lähtee romanttiselle matkalle miehen kans mut tulin kovaan kuumeeseen. Ollaan tää päivä maattu sohvalla sylikkäin ja katottu leffoja. Tylsää.

Vierailija
42/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:24"]Kamala juhannus. Mies ryypännyt ja tullut aina välillä kotiin raivoamaan ja sammumaan.
[/quote] Onko alapeukut myötätuntoa vai lisää pahaa mieltä?
[/quote]

En peukuttanut kumpaakaan suuntaan. Sen sijaan vastaavassa tilanteessa pohtisin, että kuinka monta juhlapyhää antaisin miehen vielä pilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä. Oon kutsunut ihmisiä meille mutta kukaan ei tullut paitsi äitini. Blääääh. Kavereilla ei ole lapsia, ei niitä kai kiinnosta hengailla lapsiperheen kanssa :(

Vierailija
44/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutenkin inhoan pyhiä jolloin on kaupat ja muutkin paikat kiinni. Varsinkin tää juhannus. Ihan kun se on tahalleen tehty niin että kaikkien pitäisi vain mennä sinne mökille ja muuten kuolet suunnilleen tylsyyteen. Varsinkin lasten kanssa on kurjaa. Ei ole edes lasten leikkipaikat auki (siis hop lopit sun muut) just nyt kun niitä tarvittaisiin. Itse olisin mieluiten töissä juuri pyhinä, tuplapalkat, ja lomaa on kiva pitää silloin kun kaikki on auki. Voi shoppailla tai tehdä jotain muuta.

En tulisi mieleenkään vuokrata mökkiä juhannuksena. Hinnat on kaksin tai kolminkertaiset ja en ole erityisemmin edes mökkikansaa henkeen ja vereen eli asenteeni on se että voihan sinne mennä jos ei tarvitse maksaa mitään eli vain kutsuttuna jonnekin mökille. Valitettavasti sukulaisilla tai tuttavilla ei ole mökkiä jonne saisi kutsun joten pakotettu olemaan kotona. Enkä siis välttämättä oikein edes nauttisi siitä mökkijuhannuksesta.

Mies on töissä juhannuksena. Muuten olisimme menneet todennäköisesti risteilylle. Niin olemme tehneen monena juhannuksena. Ihana päästä nimittäin pois kaupungista juhannuksena sen takia että kaupunki on niin masentavan kuollut ja tylsä. En tarvitse omaan juhannukseen kokkoa tai grillausta toisin sanoen juhannus ei merkkaa minulle mitään.

Juuri tänään ajattelin että mun puolesta kaikki pyhät voisi lopettaa. Pitäköön ihmiset lomansa silloin kun haluaa. En näe mitään syytä miksi kauppojen tai koko yhteiskunan pitäisi olla kiinni joidenkin pyhien takia joita edes monet ei halua viettää. Varsinkin uskonnolliset pyhät. Naurattaa että ihmiset ei saisi käydä kaupassa silloin kun huvittaa kun joidenkin uskonnollsten tapojen mukaan se on "syntiä" ja pitää olla lepopäivä.

Vierailija
45/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:24"]Kamala juhannus. Mies ryypännyt ja tullut aina välillä kotiin raivoamaan ja sammumaan.
[/quote]

En peukuttanut kumpaakaan suuntaan. Sen sijaan vastaavassa tilanteessa pohtisin, että kuinka monta juhlapyhää antaisin miehen vielä pilata.
[/quote] Luuletko etten miettisi? Jos mulla olisi ollut rahaa olisin lähtenyt kotoa pois täksi viikonlopuksi tai jos joku olisi kutsunut kylään, niin olisin mennyt sinne.

Vierailija
46/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli harvinaisen kiva juhannus, vaikka katseltiin vain leffaa ja käytiin kävelyllä rannassa. 

Vierailija
47/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:27"]

Tuli vesirakko jalkaan, kun kävelin kymmeniä kilometrejä metsässä. Poimimani lupiinitkin lakastuivat. Maito loppui jääkaapista.

[/quote]Pahoitteluni rakosta ja lupiineista mutta muuten tuo kuulostaa juuri sellaiselta juhannukselta jollaisia tahtoisin viettää. Ulkoilua luonnossa, tällä kertaa jouduin jäämään töihin kaupunkiin.

Niin ja  pahoittelut siitä maidostakin, toivottavasti olet jo hankkinut uutta.

Vierailija
48/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:27"]

Tuli vesirakko jalkaan, kun kävelin kymmeniä kilometrejä metsässä. Poimimani lupiinitkin lakastuivat. Maito loppui jääkaapista.

[/quote]Pahoitteluni rakosta ja lupiineista mutta muuten tuo kuulostaa juuri sellaiselta juhannukselta jollaisia tahtoisin viettää. Ulkoilua luonnossa, tällä kertaa jouduin jäämään töihin kaupunkiin.

Niin ja  pahoittelut siitä maidostakin, toivottavasti olet jo hankkinut uutta.

[/quote]

Siirryin teen juontiin ja opettelen kävelemään käsilläni.

Kiitos sympatiasta.

Vierailija
49/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tylsää ja ankeeta.
Eilen käytiin yksissä (keski-iän ylittäneen pariskunnan) tupareissa jossa viina virtas, ruokaa ei juuri ollut. Snägärin kautta kotiin saunaan.
Tänään vettä satanut kaatamalla. Piti grillata, mutta mies päättikin heittää pihvit pannulle ja ranskikset uuniin. Viinikin on pahaa. Jälkkäriä ei ole. Mies ja lapsi söi viimeiset jäätelöt. Miehen mielestä ei tarvinnut ostaa jätskiä jälkkäriks.
Täällä ei ole mitään tekemistä, paitsi kotitöitä. Pyykkiä olen pessyt koko päivän.
Nyt se samperin aurinko kyllä alkaa pilkottamaan kun se ei meidän pihaan enää paista. Perkele.
Joo, ottaa päähän ja ihan urakalla. Kaiken kruuna joku saatanan Kummeli-juttu jota mies välttämättä haluaa katsoa. Aaaaarrrghhh.

Vierailija
50/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:24"]Kamala juhannus. Mies ryypännyt ja tullut aina välillä kotiin raivoamaan ja sammumaan.
[/quote]

[/quote] Luuletko etten miettisi? Jos mulla olisi ollut rahaa olisin lähtenyt kotoa pois täksi viikonlopuksi tai jos joku olisi kutsunut kylään, niin olisin mennyt sinne.
[/quote]

Itsellä oli myös joskus suhde mieheen, joka joi liikaa ja aiheutti rähinällään ongelmia baarissa ja kotona. Saattoi haastaa riitaa ihan sivullisillekin ihmisille.

Eipä itsellekään rahaa ollut liiemmin. Yksi rähinäkerta oli sitten se viimeinen niitti minulle ja muutettiin erillemme.

Vierailija
51/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:09"]Olen kököttänyt yksin kotona. Ystäväporukka lähti barcelonaan viettämään juhannusta, itse en voinut mennä mukaan sillä ei ole lomaa nyt. Mies viettää kaverinsa polttareita mökillä.

On niin ankeaa ja masentavaa. Olen palstaillut, juonut viiniä ja kohta haen varmaan kebabin. Sitten syön sitä yksikseni ja kateellisena katselen facesta kuvia Barcelonasta. :(
[/quote]
Lohduttaako yhtää että mä olen äärimmäisen kateellinen tosta kebabista. Voi kun sais ittekkin sellasen.

Vierailija
52/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska juhannus kun tuli vietettyä se taas, noin kymmenettä kertaa putkeen, ypöyksin. Samoin kuin vaput, joulut yms pyhät kuluneiden 10v aikana. Olen kroonisesti vaikeamasentunut ja koira ainoa syy nousta sängystä. Olen ryystänyt viinipulloa eilisestä saakka ja lueskellut syöpäkertomuksia, miettien miksi nuo sairaudet ei ikinä osu tällaisiin surkimuksiin jotka kuolemaa toivoo vuodesta toiseen.

Vierailija
53/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme edes grillanneet, koska satoi. Lämmitimme mikrossa makkaraa. Juhannuksen huipennus oli siinä :/

Vierailija
54/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siksi, että torstai yönä sain noidannuolen niskaan, siitä ensiapuun ottamassa pari piikkiä persuukseen ja siitä lähtien olen ollut enemmän tai vähemmän lääketokkurassa, ja kipuja vieläkin on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
55/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juhannus! Mies yrittää sitä pilata mutta ei onnistu. Kävin sateisessa metsässä kävelyllä. Linnut lauloi täysillä. Grillasin ruokaa. Punaviiniä vähän ja laitoin s-postia rakkaalle jolla erityinen paikka sydämessäni.

Vierailija
56/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala krapula tai sitten olen vielä humalassa, en ole ihan varma. Taidan kaivaa kuopan itelleni jonnekin. Enkä juo enää ikinä! No joskus voin vähän juoda.

Vierailija
57/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:05"]Paska juhannus kun tuli vietettyä se taas, noin kymmenettä kertaa putkeen, ypöyksin. Samoin kuin vaput, joulut yms pyhät kuluneiden 10v aikana. Olen kroonisesti vaikeamasentunut ja koira ainoa syy nousta sängystä. Olen ryystänyt viinipulloa eilisestä saakka ja lueskellut syöpäkertomuksia, miettien miksi nuo sairaudet ei ikinä osu tällaisiin surkimuksiin jotka kuolemaa toivoo vuodesta toiseen.
[/quote]

Hyvää viikonloppua sinulle! Itsellä mennyt moni juhlapyhä ja viikonloppu samoin.

Vierailija
58/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:24"]Kamala juhannus. Mies ryypännyt ja tullut aina välillä kotiin raivoamaan ja sammumaan.
[/quote]

[/quote]

Itsellä oli myös joskus suhde mieheen, joka joi liikaa ja aiheutti rähinällään ongelmia baarissa ja kotona. Saattoi haastaa riitaa ihan sivullisillekin ihmisille.

Eipä itsellekään rahaa ollut liiemmin. Yksi rähinäkerta oli sitten se viimeinen niitti minulle ja muutettiin erillemme.
[/quote] Kyllä mulla siten on rahaa että on työpaikka jne, mutta juuri nyt ei ollut ylimääräistä rahaa lähteä pois. Miehelläni on kautensa ja juuri nyt oli sellainen vaihe, että aistin että pois olisi pitänyt mennä. Meillä on pieni lapsi, joten näin ei voi jatkua. Olen ihan turtana. Jos lasta ei olisi, niin itkisin vain peiton alla

Vierailija
59/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhannusaatto alkoi aamuyöstä noin yhden aikaan, kun toimitin miehen ja koiran paikattavaksi lääkäriin tapaturman jälkeen. Nyt on sitten mennyt kaksi päivää maaten olkkarin lattialla kuunnellen särkyisen miehen vittuilua ja pitäen seuraa pelokkaalle ja kokoon kursitulle koiralle (ei saa hypätä sohvalle). Hirveä väsymys jäi aamuun asti kestäneestä lääkärirumbasta, joka jatkui lyhyiden unien jälkeen uudella apteekki-lääkärirumballa mieheni saatua ensin luokattoman kallista ja huonoa hoitoa. Vituttaa alkaa maanantaina selvittämään tapahtumia viranomaisten kanssa ja hakemaan oikeutta. Tekisi vain mieli unohtaa tapahtunut ja hakea lääkärimaksut vakuutuksista. Kesän suunnitelmat menivät uusiksi ja en edes jaksa ajatella sitä aikaa mikä menee koiran kuntouttamiseen takaisin kisakuntoon. Onneksi molemmat ovat hengissä. 

Vierailija
60/65 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista kaikille huonosta juhannuksesta kärsiville; itse olin töissä, en saanut tuplapalkkaa tahi muitakaan etuuksia vaan sain maksaa ylimääräisiä työmatkasta syntyviä kuluja. Mutta ainakin on valoisaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme