Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Tähän tyyliin:
Siis mä en kestä, mun mies pieraisi taas.
Kommentit (540)
Voileipägallup: Juusto kinkun päälle vai kinkun alle?
Paljonko rahulia tilillä juuri nyt? Onko huomiseksi paljon hommelssoneja?
Tapailemani mies on folkfloristi, mutta en ole saanut häneltä vielä kertaakaan kukkia lahjaksi. Ollaan tapailtu kuitenkin jo 3,5 kk. :(
Ammattisi, ikäsi ja kuukausipalkkasi?
Tyttäreni 20v poikaystävä asuu edelleen kotona vanhempiensa luona, onko normaalia?
Tuleeko raskaaksi, jos harrastaa seksiä kp 1–28 ja aina täyden kuun aikaan kävelee käsillä talon ympäri 17 kertaa?
Nyt meni kyllä firma/kanava/blogi/lehti/laulaja/tuote X boikottiin!!!@
Olin tulossa sanomaan HÖÖ!, mutta se olikin jo sanottu. Joten: "Kamala se Nastolan tapaus".
Miehen työpaikalla olisi tänä jouluna ilmaiset pikkujoulut (jossa ilmaiset tarjoilut ja ilmainen linkkurikyyti paikalle), mutta ei päästä. Kerrankin kun olis mahdollisuus pikkujouluihin. :( Minulla ja miehellä ei ole varaa juhlavaatteisiin, eikä haluta ottaa apua vastaan muilta. Tyydyn kurjaan kohtalooni. Ehkä sitten ensi vuonna..
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:01"]Provo!
[/quote]
Ei ole provo!!
Ostettiin pojan parhaan kaverin viime synttäreille hieno lahja, joka oli arvoltaan n. 30-40 euroa. Tiedettiin, että pojan kaveri toivoi kovasti kyseistä lahjaa, koska oma poikamme oli siitä meille vinkannut. Nyt oli sitten vuorossa meidän poikamme synttärijuhlat ja tämän kaverin vanhemmat olivat hankkineet meidän pojalle lahjaksi surkean n. 10-20 euron lahjan, jolle tuskin on edes käyttöä. Suoraan sanottuna v*tuttaa.
Joko olette hankkineet koirallenne/kissallenne/miehellenne trendikkään pyllynreikäkorun?
Olen 15-v ja raskaana. Kysyttävää?
Olen syönyt tänään: xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx ja xxx. Onko ok?
Näin uimahallissa kyykkyvatkaajan!
Viime viikonloppuna tapasin yhden mukavan ja komean ghanalaisen miehen, joka tuli kotiini jatkoille. Oltiin humalassa ja vähän pussailtiin. Lähetin miehen kuitenkin kotiin ja menin kiltisti nukkumaan. Nyt mietin tuota pussailua: olenko semi-mamupatja?
Suosittele jotain hyvää elokuvaa! Mies on töissä ja ajattelin katsoa pitkästä aikaa jonkun kivan leffan itsekseni. Ei saa olla liian pelottava eikä räiskintää, ei mielellään myöskään mitään ällöromanttista tai junttikomediaa. Tylsiä taide-elokuvia tai historiallisia draamoja myöskin turha ehdottaa.