Onko outoa, jos ei päästä veljeä sisälle?
Veli laittoi tekstaria että tulee käymään tänään. En halua päästää häntä sisälle koska en ole jaksanut siivota. Voinko ehdottaa että tavataan pihalla? Vai onko liian outoa?
Kommentit (51)
Inhottavaa tuollainen tunkeutuminen. En vastaisi ja esittäisin etten ole kotona. Siis laittaako joku viestiä sukulaiselle, että "mä tuun tunnin päästä kylään"
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:12"]
Onks tää ap se porilainen joka oli kuolemassa nälkään kun kaupat oli kiinni?
[/quote]Ja ei saanut vieläkään kaupassa käytyä :D
On aika outoa jos ei veljeä voisi päästää sisälle riippumatta siitä onko siivottu vai ei.
Ootko se sama hullu joka ei oo puheväleissä äitinsä kanssa koska ei jaksa siivota?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:10"]
Se saattaa kertoa äipälle, että on sotkuinen kämppä. Ei kannata päästää sisään.
[/quote]
Veli joka juoruilee äidille siskon kodin sotkuisuudesta on ihan yhtä outo kuin sisko, joka ei päästä veljeä kotiinsa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:20"]Ootko masentunut? Jos et ole töissä 24/7 niin kyllä normaalisti pitäis pystyä ja ehtiä kämppä siivoomaan. Ja toisaalta jos olisit aina töissä niin eihän sulla olis ollut aikaa järkätä kämppää noin siivottomaan kuntoon. Vai ootko muuten vaan todella epäsiisti ihminen?
En tarkoita kiusata vaan aidosti huolissani kysyn. Jos olet huonossa jamassa ja veljesi on huomannut sen niin hienoa, että sulla on niin hyvä veli. Mun veli ei oo ikinä käynyt vierailemassa mun luona, jos laittas tolleen viestiä niin ois satavarmasti tullu väärään numeroon. Toivottavasti saat nyt siivottua, vaikka kyllähän sä sun veljes voisit päästää kotiisi vaikka se näyttäis kaatopaikalta.
[/quote]
Olen ennen kyllä ollut masentunut mutta nyt ei ole sellaisia oireita. Mun työpäivä on 8-16 mutta mun pitää herätä jo kuudelta että varmasti ehdin töihin. Tulen töistä yleensä suoraan kotiin ja käyn alhaalta hakemassa pitsan ja limsaa jos ei ole muuta ruokaa ja sitten syön. Kello onkin jo kohta 18 ja sitten täytyy vielä lukea sähköpostit ja soittaa äidille. Sen jälkeen olen niin väsynyt etten jaksa alkaa siivota, vaan katson vaan telkkaria. Ja tiistaisin mulla on iltamenoa heti töiden jälkeen ja tulen vasta myöhemmin kotiin. Mun veli tuo mulle ruokaa nyt kun äiti on sairastunut eikä pysty. Muuten söisin vähän huonosti kun en ole mikään ruoanlaittaja. Veli myös auttoi mua saamaan tän asunnon, niin ei olisi kiva jos näkee sen tässä kunnossa. Mut aattelin niin että soitan huomenna sosiaalityöntekijälle ja kysyn häneltä neuvoa siivouksen suhteen. Jos saisin jotain apua häneltä. Ap
Tuosta yhdestä toisesta ketjusta sain idean, että voin soittaa myös seurskunnan diakoniatyötekijälle ja kysyä häneltä neuvoa. Eikö niin? Ap
Joko päästit veljen sisälle vai vieläkö odottaa pihalla kauppakassin kanssa?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 08:05"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:20"]Ootko masentunut? Jos et ole töissä 24/7 niin kyllä normaalisti pitäis pystyä ja ehtiä kämppä siivoomaan. Ja toisaalta jos olisit aina töissä niin eihän sulla olis ollut aikaa järkätä kämppää noin siivottomaan kuntoon. Vai ootko muuten vaan todella epäsiisti ihminen?
En tarkoita kiusata vaan aidosti huolissani kysyn. Jos olet huonossa jamassa ja veljesi on huomannut sen niin hienoa, että sulla on niin hyvä veli. Mun veli ei oo ikinä käynyt vierailemassa mun luona, jos laittas tolleen viestiä niin ois satavarmasti tullu väärään numeroon. Toivottavasti saat nyt siivottua, vaikka kyllähän sä sun veljes voisit päästää kotiisi vaikka se näyttäis kaatopaikalta.
[/quote]
Olen ennen kyllä ollut masentunut mutta nyt ei ole sellaisia oireita. Mun työpäivä on 8-16 mutta mun pitää herätä jo kuudelta että varmasti ehdin töihin. Tulen töistä yleensä suoraan kotiin ja käyn alhaalta hakemassa pitsan ja limsaa jos ei ole muuta ruokaa ja sitten syön. Kello onkin jo kohta 18 ja sitten täytyy vielä lukea sähköpostit ja soittaa äidille. Sen jälkeen olen niin väsynyt etten jaksa alkaa siivota, vaan katson vaan telkkaria. Ja tiistaisin mulla on iltamenoa heti töiden jälkeen ja tulen vasta myöhemmin kotiin. Mun veli tuo mulle ruokaa nyt kun äiti on sairastunut eikä pysty. Muuten söisin vähän huonosti kun en ole mikään ruoanlaittaja. Veli myös auttoi mua saamaan tän asunnon, niin ei olisi kiva jos näkee sen tässä kunnossa. Mut aattelin niin että soitan huomenna sosiaalityöntekijälle ja kysyn häneltä neuvoa siivouksen suhteen. Jos saisin jotain apua häneltä. Ap
[/quote]
Moni tekee paljon pitmpääkin työpäivää, käy itse kaupassa, laittaa ruoan ja saattaa harrastaakin jotain. Ja silti siivoaa. Kyllä sulla nyt on jotain pielessä, mitä et kerro meille.
Ei ole mitään muuta pielessä kun se että mulla on todella sotkuista ja likaista kotona :( Tykkään lukea sisustusblogeja ja -lehtiä ja haluaisin sellaisen kauniin ja raikkaan kodin. Se ei vaan taida olla mahdollista tässä mun nykyisessä elämäntilanteessa. Ajattelin pestä tänään koneellisen pyykkiä niin se vois olla sellainen hyvä alku. Nyt on puhtaat ja likaiset kasassa makuuhuoneen lattialla. Kauhea työ kyllä niitä ruveta poimimaan ylös ja järjestelemään. Ap
Onks tää ap se porilainen joka oli kuolemassa nälkään kun kaupat oli kiinni?