Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa, jos ei päästä veljeä sisälle?

Vierailija
20.06.2015 |

Veli laittoi tekstaria että tulee käymään tänään. En halua päästää häntä sisälle koska en ole jaksanut siivota. Voinko ehdottaa että tavataan pihalla? Vai onko liian outoa?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kysymyksiä teillä. En ole porilainen ja olen kyllä äitini kanssa puheväleissä. Veli kävi noin tunti sitten ja nähtiin tuossa alhaalla keinujen luona. Sanoin vaan että päätin tulla tänne ulos että saan vähän raitista ilmaa. Veli ehdotti että voitais mennä sisään keittämään kahvit, oli ostanut mulle kahviakin ja leipomon pitkon. Mun oli pakko valehdella että suodatinpussit on loppu. No veli tuo mulle ruokaa taas ensi sunnuntaina niin lupasin että juodaan kahvit sitten. Mun täytyy nyt siivota kyllä ensi viikolla mutten tiedä selviänkö. Ahdistaa ja töissäkin on kiire viikko tulossa mikä kanssa stressaa. Ap

Vierailija
2/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siivoaa ketä häiritsee. Jos veli mainitsee jotain asunnon sotkuisuudesta niin iske imuri kouraan ja kerro että ihan vapaasti saa siivota niin että kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän saisi siivousapua? Millaiset hinnat siivousfirmoilla on? Voiko saada jotain kunnallista kotiapua jos on esim varaton? Ap

Vierailija
4/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:30"]Mistähän saisi siivousapua? Millaiset hinnat siivousfirmoilla on? Voiko saada jotain kunnallista kotiapua jos on esim varaton? Ap
[/quote]
Missä sä asut? Mä voin tulla siivoomaan sun kanssa.

Vierailija
5/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:30"]Mistähän saisi siivousapua? Millaiset hinnat siivousfirmoilla on? Voiko saada jotain kunnallista kotiapua jos on esim varaton? Ap
[/quote]
[/quote]
Espoossa. Ap

Vierailija
6/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi veljesi tuo sulle ruokaa vaikka käyt töissä? Kiva kuitenkin, että veljesi tulee taas viikon päästä ja lupasit siivota, uskon että sulle tulee itsellesikin parempi mieli kun saat siivottua. Aloita vaikka jo huomenna jos on vapaapäivä.

Vierailija
7/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:30"]Mistähän saisi siivousapua? Millaiset hinnat siivousfirmoilla on? Voiko saada jotain kunnallista kotiapua jos on esim varaton? Ap
[/quote]
[/quote]
Espoossa. Ap
[/quote]
Hitto, pikkusen liian kaukana tää siivouskeikka sitten :/

Vierailija
8/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:38"]Miksi veljesi tuo sulle ruokaa vaikka käyt töissä? Kiva kuitenkin, että veljesi tulee taas viikon päästä ja lupasit siivota, uskon että sulle tulee itsellesikin parempi mieli kun saat siivottua. Aloita vaikka jo huomenna jos on vapaapäivä.
[/quote]
Mä en ehdi käydä kaupassa eikä mulla ole autoakaan. Ennen käytiin yhdessä veljen kanssa kaupassa ja toin aina itse kauppakassit kotiin, niin veljen ei tarvinnut tulla sisälle. Nyt en jaksanut itse lähteä enkä varmaan jaksa ensi viikonloppunakaan niin veli lupasi käydä. Ja haluaisin kyllä kovasti siistin kodin mutta on niin kamala kiire aina, enkä tiedä mistä pitäisi aloittaa. Mun äiti auttoi ennen, mutta nyt ei pysty. Ap

Vierailija
9/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:30"]Mistähän saisi siivousapua? Millaiset hinnat siivousfirmoilla on? Voiko saada jotain kunnallista kotiapua jos on esim varaton? Ap
[/quote]
[/quote]
Espoossa. Ap
[/quote]
Hitto, pikkusen liian kaukana tää siivouskeikka sitten :/
[/quote]
Okei, kiitos kuitenkin. Ap

Vierailija
10/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä, käyt töissä ja kysyt kunnallista siivousapua koska olet varaton...

Vierailija
11/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähintä mitä voisit tehdä kiittääksesi veljeä avusta olisi tarjota hänelle kahvit, tai miksei ruokakin (siivotussa asunnossa).

Vierailija
12/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sellaista työtä että on niin kiire ettei kaupassa ehdi käydä tai siivota mutta olet kuitenkin varaton?

Vierailija
13/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin.. aikuinen ihminen jota veli passaa ja joka elää  läävässä koska  on niin kiire..

Ap, mä en käsitä miten ehdit palstailla vaan et siivota. Sulla lienee joku mt-ongelma. Kauppaan pääsee töiden jälkeen vaikka kotimatkalla jos kulkee bussilla.  Mä tein niin vuosikaudet ennen kuin sain auton. Roskat voi viedä ulos samalla kun lähtee töihin. Tuo kiire on ihan bullshitia. Kyse on vaan siitä ettet viitsi. 5 minsalla päivässä saa paljon aikaa siisteyden saralla. Et vaan viitsi.

Vierailija
14/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:58"]Nyt en ymmärrä, käyt töissä ja kysyt kunnallista siivousapua koska olet varaton...
[/quote]
Niin, ja veli tuo hänelle ruokakasseja. Ehkä ap käy jossain kuntoutuksessa, työpajalla tms.? Tai mt-ongelmaisten päivätoimintakeskuksessa?

Vierailija
15/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten v[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:03"]Mikä on sellaista työtä että on niin kiire ettei kaupassa ehdi käydä tai siivota mutta olet kuitenkin varaton?
[/quote]

Tämä :D provo 0/5

Vierailija
16/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut että olisin varaton. Ajattelin vain kartoittaa eri mahdollisuuksia. Jos jotain kunnallisia kotipalveluja olisi saatavilla, mieluusti niitä käyttäisin. Ja tietysti niistä msksaisin käypien taksojen mukaan. Mun tilanne on nyt vaan tällä hetkellä sellainen etten oikein jaksa ja ehdi siivota, käydä kaupassa tai laittaa ruokaa. Töissä jaksan kyllä käydä ja teen työni niin hyvin, että mua on paljon kiitelty. Ap

Vierailija
17/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa kertoa äipälle, että on sotkuinen kämppä. Ei kannata päästää sisään.

Vierailija
18/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala siivoamaan

Vierailija
19/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Siisti paikat!
Jos kotisi on pieni, vaikka n 30neliötä ,saat sen pikasiivottua puolessa tunnissa. Imuroi, kerää tasoilta ,lattioilta ja tuoleilta yms ylimääräiset vaatteet ja rojut pois. Pese vessa. Tunge tiskit vaikka uuniin piiloon, pese tiskipöytä.

Vierailija
20/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:11"]No ala siivoamaan
[/quote]
En jaksa. Ap