Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi katsot tuntematonta naista pitkään?

Vierailija
20.06.2015 |

Olen nyt useamman kerran huomannut ikkunaruudun kautta, että perääni jäädään tuijottamaan. Yleensä tuijottajat ovat naisia. Tottakai saan katseita myös miehiltä, mutta ihmetyttää, miksi nainen jää tuijottamaan toista naista.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:49"]Joskus katson pitkään. Katson, jos kohde on jollain tavalla kiinnostava. Esimerkiksi kaunis/erikoinen/ruma vaatetus/olemus/kampaus saa katsomaan pitkään. Kummallinen tai erikoinen käyttäytyminen kiinnittää huomiota. Joskus katson ihaillen, josku paheksuen.

Mitä ap itse ajattelet, miksi sinua katsotaan?
[/quote]

Sama.

Todella kauniita tai todella rumia tuijotan useimmin. Tai en tuijota, mutta katse viipyy. Pidän muutenkin ihmisten katsomisesta. Mietin taustoja jne :)
[/quote]

Eikö sua häiritse jos ihmiset tuijottais sua?

Vierailija
42/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla kun komeita miehiä niin katson kauniita naisia. En jää vahtaan enkä katsomaan taakse, mutta katson varmasti pitkään. Samoten jotakin muuta kiehtovaa. Rumuutta tms. En katsele koska en halua heille tulevan paha mieli jos arvaavat syyn siihen. Eikä mua haittaa erilaiset ihmiset muutenkaan, kaikki saman arvoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos typyllä on järkyttävä määrä rumia tatuointeja, hänellä on pilailukaupan pellehuulet (täytetyt siis) tai hän vetää röökiä samalla kun ulkoiluttaa lastaan, saatan vahingossa jäädä vähän tuijottamaan.

Muuten en. Tuijottaminen on rumaa.

Vierailija
44/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen näköinen: eli siis huomattavan kaunis tai ruma :D tai katson että onko se joku tuttu

Vierailija
45/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tuijotin naista, joka pysäköi kaupan eteen invapaikalle. Ihmettelin, että eikö tosiaan huomannut, että jätti autonsa invaruutuun. Ehkä oli just saanut ajokortin. Nuori nainen oli.

Vierailija
46/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään katsomaan jos on mielestäni kaunis ja/tai tyylikäs nainen.

Vierailija
47/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jään katsomaan, jos on hienot hiukset tai vaatteet, yritän painaa mieleeni että muistaisin hankkia samanlaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä