Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee ammatinvalintapsykologille?

Vierailija
07.05.2015 |

Onko joku ollut? Mitä kautta menitte? Oliko siitä hyötyä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ihan TE-keskusksen kautta. Enkä ollut niiden asiakas ennestään, en siis työtön työnhakija tms. 

Ei mulla kyllä juuri hyötyä ollut. Se totesi lähinnä sen minkä itsekin tiesin että minulla on mahdollisuudet ihan mihin vaan, kun olin tasaisen hyvä kaikissa kouluaineissakin eikä erityiskiinnostuksia ollut. Sehän juuri se ongelma olikin, etten osannut valita kaikista mahdollisuuksista. Lopulta pohdittiin ja päädyttiin siihen että haen bioanalyytikko (AMK) opintoihin. Menin sinne, mutta ekana vuonna tiesin että ei ole  yhtään mun juttu. Hain sitten yliopistoon seuraavana vuonna ja onneksi pääsinkin. Ei tämä nykyinenkään mikään kutsumusala ole mutta menettelee, ei mulle sellaista omaa alaa ole olemassakaan.

Vierailija
2/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:53"]

Menin ihan TE-keskusksen kautta. Enkä ollut niiden asiakas ennestään, en siis työtön työnhakija tms. 

Ei mulla kyllä juuri hyötyä ollut. Se totesi lähinnä sen minkä itsekin tiesin että minulla on mahdollisuudet ihan mihin vaan, kun olin tasaisen hyvä kaikissa kouluaineissakin eikä erityiskiinnostuksia ollut. Sehän juuri se ongelma olikin, etten osannut valita kaikista mahdollisuuksista. Lopulta pohdittiin ja päädyttiin siihen että haen bioanalyytikko (AMK) opintoihin. Menin sinne, mutta ekana vuonna tiesin että ei ole  yhtään mun juttu. Hain sitten yliopistoon seuraavana vuonna ja onneksi pääsinkin. Ei tämä nykyinenkään mikään kutsumusala ole mutta menettelee, ei mulle sellaista omaa alaa ole olemassakaan.

[/quote]

Vähän sama ongelma. Moni asia kiinnostaa, mutta kiinnostaako sitten tarpeeksi. Olen opiskellut jo sairaanhoitajaksi, kun en keksinyt muutakaan, mutta ei sekään tunnu täysin omalle. En vaan millään jaksa tehdä sitä työtä 5 päivää viikossa. Liikaa vastuuta ja stressiä. Vaikka kyllä kai sitä lähes joka työssä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei ole yhtään mitään hyötyä. Ei kannata mennä. Netissä voit itse tehdä avo-testin, mutta harvalle senkään tulokset ovat autuutta tuoneet. 

Kai sairaanhoitajakin voi tehdä monenlaista työtä, esimerkiksi neuvontaa. Pitää vain osata löytää oikea paikka, ei välttämättä kouluttautua lisää.

Vierailija
4/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat vaan ajan. Ihan hauskaa ajanvietettä se oli:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi