Nainen, miksi katsot tuntematonta naista pitkään?
Olen nyt useamman kerran huomannut ikkunaruudun kautta, että perääni jäädään tuijottamaan. Yleensä tuijottajat ovat naisia. Tottakai saan katseita myös miehiltä, mutta ihmetyttää, miksi nainen jää tuijottamaan toista naista.
Kommentit (47)
Pitkään saatan katsoa jos on oikein lihava tai pitkä nainen. Sellainen yli 180cm pitkä nainen on jotenkin erikoinen näky. Sitten taas jos jollakin on ihanat hiukset, siömät tai vaatteet niin saatan katsoa. Yritän olla tuijottamatta sillä se on todella junttimaista
Katselen kauniita naisia himoiten.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:45"]
Olen nyt useamman kerran huomannut ikkunaruudun kautta, että perääni jäädään tuijottamaan. Yleensä tuijottajat ovat naisia. Tottakai saan katseita myös miehiltä, mutta ihmetyttää, miksi nainen jää tuijottamaan toista naista.
[/quote]
Haluan harrastaa seksiä kanssasi.
Senhän sinä halusit kuulla.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:27"]
Minulla on erittäin huono kasvomuisti. Siksi voin katsoa pitkään, kun mietin olisitko äitini tai tyttäreni.
Mutta kyllä syy voi olla yksinkertaisesti se, että ulkomuotosi on jotenkin kummallinen, tai sitten muuten vaan mielenkiintoinen kuten 11 kirjoittaa.
[/quote]
Siis et tunnista äitiäsi tai lastasi kasvoilta? Mitä vittua.
Nro 11: näit mustan naisen, ja halusit ottaa hänestä valkokuvan? Hmmm... Sori, oli pakko. :p
Joskus jään katsomaan, jos joku kopistelee todella kovaa korkeakorkoisten kenkien kanssa ohi. Luon sellaisen pahan katseen perään, koska se kopina käy niin pirusti korviin. Muutkin kovat äänet tekee saman ja katson monesti esim. autojen ja mopojen perään pahasti.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:27"]
Minulla on erittäin huono kasvomuisti. Siksi voin katsoa pitkään, kun mietin olisitko äitini tai tyttäreni.
Mutta kyllä syy voi olla yksinkertaisesti se, että ulkomuotosi on jotenkin kummallinen, tai sitten muuten vaan mielenkiintoinen kuten 11 kirjoittaa.
[/quote]
Siis et tunnista äitiäsi tai lastasi kasvoilta? Mitä vittua.
[/quote]
Se on oikia tauti. Tunnistavat kuulemma vaik hiuksista läheisensä. Googlaa kasvosokeus.
Katselen kauniita naisia. En oikein mahda sille mitään. Mulla on miehen aivot. Ovat niin suloisia.
Mäkin olen muuten kasvosokea. Enkä tunnista perheenjäseniä, jos tulevat yllättäen vastaan. Tää on aikamoinen kirous.
Rumia ja huonosti pukeutuneita en viitsi katsoa. Jos joku nainen on mielestäni tyylikäs, hänellä on hienot vaatteet, hiukset tai hienosti meikattu, katson perään.
Epätavallinen olemus, esimerkiksi hyvin vakavan oloinen nuori ihminen tai hoikka ja pienikokoinen keski-ikäinen nainen. Vaatevalinnat, jos niissä on jotain kiinnostavaa (niin hyvässä kuin pahassa).
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:08"]
Joskus jään katsomaan, jos joku kopistelee todella kovaa korkeakorkoisten kenkien kanssa ohi. Luon sellaisen pahan katseen perään, koska se kopina käy niin pirusti korviin. Muutkin kovat äänet tekee saman ja katson monesti esim. autojen ja mopojen perään pahasti.
[/quote]
Joskus on parempi jäädä kotiin, jos normaalit elämisen äänet häiritsevät. Ai niin, kotona terrorisoit naapureita ja pudottelet postiluukusta lappuja, joissa kiellät kantapäillä kävelemisen, vessan vetämisen yöllä, tuolien liikuttamisen ym.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:08"]Joskus jään katsomaan, jos joku kopistelee todella kovaa korkeakorkoisten kenkien kanssa ohi. Luon sellaisen pahan katseen perään, koska se kopina käy niin pirusti korviin. Muutkin kovat äänet tekee saman ja katson monesti esim. autojen ja mopojen perään pahasti.
[/quote]
Nua ärsyttää samat asiat.
Jos näyttää pahimman luokan huoralta, niin katson pitkään perään, että oikeesti.
Minulla on tapana jäädä katsomaan muita naisia monistakin syistä enkä aina edes tajua tuijottavani. Joskus kasvot näyttävät tutulta ja saata miettiä onko kyseessä joku sellainen tuttu jota en ole nähnyt sitten teinivuosien. Joskus saatan katsoa että naisella on kivat kasvonpiirteet koska opiskelen valokuvaamista - koulutehtäviin tarvitsee aina malleja ja monesti jää katsomaan kuvauksellisella naamalla varustettuja naisia silloinkin kun ei ole mallin tarvetta ihan vaan vanhasta tottumuksesta. Siinä on ne omalla kohdallani yleisimmät.
Itse en tuijottele nagatiivisessa mielessä koska se saa minut itseni vaivaantuneeksi. Yleensä jos näen jotakin josta minulle tulee negatiivisia mielikuvia, käännän katseen mahdollisimman nopeasti pois.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:45"]Olen aivan heikkona pitkiin kauniisiin sääriin. Jos sellaiset omaava nainen tulee vastaan, monesti käännyt katsomaan vielä perään. Olen nainen.
[/quote]
Lepakko taidat olla etkä nainen.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:21"]
[/quote]
Joskus on parempi jäädä kotiin, jos normaalit elämisen äänet häiritsevät. Ai niin, kotona terrorisoit naapureita ja pudottelet postiluukusta lappuja, joissa kiellät kantapäillä kävelemisen, vessan vetämisen yöllä, tuolien liikuttamisen ym.
[/quote]
En pudottele postiluukuista lappuja, koska asun maalla ja täällä ei ole postiluukkuja. Muutin tänne juuri siksi, koska en kestä kovia ääniä, joita kaupungissa kuuluu paljon. Ja kotiin en todellakaan aio lukittautua. Ottaako sinuun niin kovasti, jos joku tuntematon ärsyyntyy korkojesi kopinasta, vai miksi tuo purkaus?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:41"]
[/quote]
[/quote]
En pudottele postiluukuista lappuja, koska asun maalla ja täällä ei ole postiluukkuja. Muutin tänne juuri siksi, koska en kestä kovia ääniä, joita kaupungissa kuuluu paljon. Ja kotiin en todellakaan aio lukittautua. Ottaako sinuun niin kovasti, jos joku tuntematon ärsyyntyy korkojesi kopinasta, vai miksi tuo purkaus?
[/quote]
Pidän lähinnä jonkinlaisena mielenterveysongelmana, jos kaikki äänet aina kengistä autoihin ja mopoihin häiritsevät noin pahasti. Hyvä, että olet tajunnut muuttaa maalle.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pidän lähinnä jonkinlaisena mielenterveysongelmana, jos kaikki äänet aina kengistä autoihin ja mopoihin häiritsevät noin pahasti. Hyvä, että olet tajunnut muuttaa maalle.
[/quote]
Suosittelisin sinulle jotain rauhoittavaa lääkitystä. Tai terapiaa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:49"]Joskus katson pitkään. Katson, jos kohde on jollain tavalla kiinnostava. Esimerkiksi kaunis/erikoinen/ruma vaatetus/olemus/kampaus saa katsomaan pitkään. Kummallinen tai erikoinen käyttäytyminen kiinnittää huomiota. Joskus katson ihaillen, josku paheksuen.
Mitä ap itse ajattelet, miksi sinua katsotaan?
[/quote]
Sama.
Todella kauniita tai todella rumia tuijotan useimmin. Tai en tuijota, mutta katse viipyy. Pidän muutenkin ihmisten katsomisesta. Mietin taustoja jne :)
Olen aivan heikkona pitkiin kauniisiin sääriin. Jos sellaiset omaava nainen tulee vastaan, monesti käännyt katsomaan vielä perään. Olen nainen.