Mitä töitä tekisit ilmaiseksi?
Minä voisin tehdä silloin tällöin ilmaiseksi jotain eläinten hoitoon liittyvää. Tykkään eläimistä.🧡
Kommentit (36)
Jotain yleishyödyllistä, apua tarvitsevien ihmisten ja eläinten auttamista.
Majakanvartija. Voisin olla jollain majakkasaarella kuukauden kesällä. Harmi vaan, ettei niitä töitä ole enää tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Orankien hoitajana kiinnostaisi tehdä ilmaista työtä. Pitäisi vaan muuttaa Borneoon ja saada kämppä sieltä. Mutta pitäisi myös varmaan rahaakin saada jostain.
https://www.youtube.com/watch?v=V6ze-nVh2Bs&t=126s&ab_channel=Cristalmi….
Vierailija kirjoitti:
voisin tutkia lukioikäisten tyttöjen manuaalista mammografiaa tunnustelemalla omin käsin sekä myös vaikeat onko minun alapää normaali juttujen stekkaus kädenkäänteessä ja tarvittava öögaaminen, myös karvoituksen rajaaminen koneella onnistuisi
Voisin jakaa pippeliä ilmaiseksi.
Tälläkin hetkellä ruohontaso juurella vapaaehtoista työtä omien voimavarojeni mukaan, vanhana ihmisenä..Antaa paljon henkilökohtaisesti minulle ja kiitos on palkitsevaa kun sen sanan saan palkaksi.
Sama kuin ap eli eläintenhoitoon liittyviä asioita.
Voisin myös satunnaisesti tehdä jotain ilmailuun ja matkailuun liittyviä hommia, koska nautin molemmista ja siinähän saisi hyviä kokemuksia. Mutta tosiaan vain satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain koirien vesiterapiahommaa.
EI saa...ta..na ihan pimee. Voisin toimia koirien eutanasia piikittäjänä.
Kukakohan tässä on pimee? Ilmiannettu.
Koirien hoitoa, miksei muidenkin eläinten.
Ulkoiluttaisin koiria. Voisin ulkoiluttaa myös mummoja tai pappoja, jos ne olisi ovella lähtövalmiina niin ettei minun tarvitse pukea tms. Jotain tallitöitä voisin myös tehdä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoiluttaisin koiria. Voisin ulkoiluttaa myös mummoja tai pappoja, jos ne olisi ovella lähtövalmiina niin ettei minun tarvitse pukea tms. Jotain tallitöitä voisin myös tehdä ilmaiseksi.
Nykyisin joutuu jo itse maksamaan että pääsee tallille hommiin.
Voisin olla pitämässä jotain perhekahvilaa tms ihan vapaaehtoistyönä. En yksin, mutta kivan porukan kanssa. Muutama tunti pari kertaa viikossa, hyvin voisin pidellä hetken jonkun vauvaa ja jutella mukavia vanhempien kanssa. Talkoohengessä satunnaisesti voisin myös olla esim myyjänä tai muuna apulaisena, siis vaikka jossain tapahtumassa. Joskus olinkin jätskimyyjänä urheilutapahtumassa ja se oli ihan jees. Pääsee kokemaan urheilujuhlan tuntua tavallaan vähän syvällisemmin ja ihmiset on yleensä hyvällä tuulella.
En ole gynekologi mutta voinhan minä vilkaista