Keski-ikäiselle naiselle mielenkiintoisia blogeja tai instoja
Ei kiinnosta pienet vauvat. Omat lapset jo osa teinejä ja osa täysi-ikäisiä. Eikä kiinnosta elämää keskivaiheilla blogi, jossa vain lepäillään ja käydään töissä. Ketä sinä seuraat?
Kommentit (11)
Riippuu mitkä aiheet kiinnostavat. Joskus oli tosi hienoja luontokuvia eri vuodenaikoina, metsäkuvia ja värikkäitä kiviä hakusanoilla instassa. Kaikkea on kun hakusanat osuvat.
Vierailija kirjoitti:
jos ei mummelia mikään kiinnosta eikä mummelille mikään kelpaa niin mitä jos vaan istuisit keinutuolissa ja kiukkuaisit iteksesi?
En ole vielä mummo pitkään aikaan.
Pillujoogin blogi ja kokkailua kannabiksesta blogi.
No instassahan niitä on vaivaton löytää, kun etsii sellaisia hashtageja, joista itse tykkää! Itse keski-ikäisenä seuraan lähinnä luontokuvaukseen, lintuihin ja lintukuvaukseen, valokuvaukseen, kirjallisuuteen, koiriin, eläinsuojeluyhdistyksiin, vaellukseen, metsiin, ympäristöön, lukuhaasteisiin ja mökkiin sekä mökin remontointiin liittyviä instatilejä. Blogeissa taas kirjablogit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos ei mummelia mikään kiinnosta eikä mummelille mikään kelpaa niin mitä jos vaan istuisit keinutuolissa ja kiukkuaisit iteksesi?
En ole vielä mummo pitkään aikaan.
Mummeli-ikäinen kurppana kuitenkin. Ne on sama asia.
Mistä me voitaisiin tietää mikä sua kiinnostaa? Taide, kulttuuri, politiikka, matkailu, kokkaaminen, moottoripyöräily, tennis, kutominen, kissat, sirkus, twerkkaus... Maailma on täynnä aiheita.
Tässä joitakin blogeja joita itse seurailen:
Kukkapilli
Marja 50+ eloa ja oloa
Mrs. Middleage
Naislaif
Ei saa mennä ulos saunaiholla
Sirocco
Kaarina Davis
Valitettavan vähänhän noita kivoja blogeja on joita näin keski-ikäisenä jaksaisi seurata. Instagramista löytää helpommin juuri kun hakee hashtageilla.