Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ravintolasta ostaa pelkän kahvin

Vierailija
03.11.2025 |

Jos ei halua syödä, mutta menee toisen ihmisen (joka tilaa normaalin annoksen) seuraksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää kahviahan ei ravintolasta saa ostaa, onhan se kielletty ankarasti, varsinkin jos on seurana toiselle.

Vierailija
2/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat konjakin myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saaa pelkkää kahvetta ostaa. Olutta kuitenkin voi ottaa jos tilaa kerralla kymmenkunta. 

-arppa 69

Vierailija
4/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Se on pyhäin HÄVÄISTYS!

Vierailija
5/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Ota termarissa kahvisi mukaan. Hörppäile siitä pöydän alla.

Vierailija
6/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä voi ostaa lasillisen, jos on seurana, niin voi katsoa vesi kielellä, kun seuralainen syö.

Vierailija
7/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosissani kysymyksen kanssa. Minulla on henkilökohtainen syy, miksi en saa kyseisenä päivänä syödä, mutta haluaisin mennä ystäväni seuraksi. Mietin kuitenkin, onko se töykeää/väärin.

Vierailija
8/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Vierailija
9/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, sellaisen pienen kupin krumeluurikahvia, jossa on kerman päällä jotain sörsseliä.   Hinta 9,5 e.

Vierailija
10/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosissani kysymyksen kanssa. Minulla on henkilökohtainen syy, miksi en saa kyseisenä päivänä syödä, mutta haluaisin mennä ystäväni seuraksi. Mietin kuitenkin, onko se töykeää/väärin.

Tilaa lautasellinen kasvislientä.

Vierailija
11/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa, sellaisen pienen kupin krumeluurikahvia, jossa on kerman päällä jotain sörsseliä.   Hinta 9,5 e.

kyllä se valitettavasti vaan tulee olemaan juurikin sitä bensa-asema kahvia, vaikkei bensiksellä oliskaan. Ellei sitten ole joku fine dining rafla.

Vierailija
12/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan aiemmin käynyt ravintolassa?

Vierailija
13/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi

Vierailija
14/14 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useimmissa ravintoloissa voi ostaa pelkän kahvin. Tavallisesti se on saatavilla **kahvila-annoksena** tai **kahvitilauksena**.

Tässä muutamia huomioitavia asioita:

* **Hinta:** Kahvin hinta ravintolassa voi olla hieman korkeampi kuin esimerkiksi kaupoissa.

* **Vaihtoehdot:** Usein kahvipaketissa on valittavana eri vaihtoehtoja, kuten erilaisia kahvilaatuja tai maitotuotteiden lisäämistä (esim. kerma, suklaa).

* **Lisäravinto:** Harkitse, haluatko lisätä kahviisi esimerkiksi jotain makeutusaineita tai muita lisukaluja.

Suosittelen tarkistamaan ravintolan valikoiman esimerkiksi heidän verkkosivuiltaan tai kysymällä henkilökunnalta, jos et ole varma.