Toivottavasti kukaan raskaana oleva
tai raskautta vähänkään epäilevä ei ota tipan tippaa alkoholia. Vaikka juhannus onkin.
Kommentit (58)
Helvetin rv 41 meneillään. Juon hitto soikoon 24/7 jotaki kylmää pitääkseni itteni viileenä sisältä päin. Kiitos Ylemmille Voimille ettei oo ollu helteitä. Perkele.
Mutta niin, asiaan. Oon juonu tänään päärynä Hörppyä, Sprite Lightia, vettä, jääteetä ja kivennäisvettä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:03"]Nää on melkein kaikki juonu jotain alkoholillista. :D
Siitä taitaa tulla harmitonta kun laittaa "vain" sen määrän eteen?
[/quote]
No ei kyllä ole. Ei edes MELKEIN kaikki :D Lueppa vastaukset uudestaan.
Minä en juonut, mutta tietämättäni minut myrkytettiin juhannusjuhlissa. Pyysin isäntäväkeä laittamaan ilmaan haihtuvat hyttysmyrkyt pois, koska raskaanaolevat eivät voi tilassa olla. Laittoivat kyllä silloin pois, mutta kohta olivat laittaneet takaisin, kun ajattelivat etten ehkä huomaisi !!!
No, tunnin ehdin siinä myrkkytilassa olla kunnes tajusin vekottimen olevan taas päällä...
keskenmenoa odotellessa sitten vissiin...
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:00"]Täällä 8+0 absolutisti, jota aloituksen tyyppinen moralisointi ärsyttää sen verran, että iski hillitön halu vetää perseet olalle. Voisiko edes joskus keskittyä ihan oman käytöksen miettimiseen?
[/quote]
Mielestäni ei ole osa käytöstapoja. Vaan äidinvaistoja.
Täällä rv 13+3 ja jaffaa on lasissa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:08"]Minä en juonut, mutta tietämättäni minut myrkytettiin juhannusjuhlissa. Pyysin isäntäväkeä laittamaan ilmaan haihtuvat hyttysmyrkyt pois, koska raskaanaolevat eivät voi tilassa olla. Laittoivat kyllä silloin pois, mutta kohta olivat laittaneet takaisin, kun ajattelivat etten ehkä huomaisi !!!
No, tunnin ehdin siinä myrkkytilassa olla kunnes tajusin vekottimen olevan taas päällä...
[/quote]
:D Oletko tosissas?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:43"]Täällä maataan sohvalla Pepsiä juoden ja Frendejä kattoen, hiphei! T. 4+3
[/quote]
Tiina?
[/quote]
N:llä alkaa minun nimi! T. 4+4 tänään
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:08"]Minä en juonut, mutta tietämättäni minut myrkytettiin juhannusjuhlissa. Pyysin isäntäväkeä laittamaan ilmaan haihtuvat hyttysmyrkyt pois, koska raskaanaolevat eivät voi tilassa olla. Laittoivat kyllä silloin pois, mutta kohta olivat laittaneet takaisin, kun ajattelivat etten ehkä huomaisi !!! No, tunnin ehdin siinä myrkkytilassa olla kunnes tajusin vekottimen olevan taas päällä... keskenmenoa odotellessa sitten vissiin... [/quote] :D Oletko tosissas?
[/quote]
Kyllä olen tosissani...Miksen olisi? eikö kukaan lue niiden myrkkyjen käyttöohjeita??? Nämäkin myrkyt on turvallisia vain oikein käytettynä. Ei siis sisätiloissa kuten nyt, ja raskaanaoleville ei suositella samassa tilassa oleskelua jokatapauksessa.
36+3, Jaffaa on tarjolla neljää eri makua kun oli K-marketissa tarjous. Kahta tosin vasta kerennyt kokeilemaan :P
Minä olin vuosi sitten 36 viikolla, eli nyt se on jo ulkona ja täyttää pian vuoden. Silti tämän päivän juomiseni ovat puoli litraa vettä ja kaks lasia kotitekoista punaherukkamehua. Kumma että aina pitäisi juoda alkoholia...
Minä en ole yhtenäkään juhannuksena enkä muulloinkaan juonut muita kuin alkoholittomia juomia. Hyvin olen mukaan mahtunut ja hauskaa on ollut. Teillä suomessa on vain paskavammainen tapa ja oletus että ollaan ihan tuubassa aina kun on seuraava päivä vapaata://
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:43"]Täällä maataan sohvalla Pepsiä juoden ja Frendejä kattoen, hiphei! T. 4+3
[/quote]
Täällä kohtalotoveri. Frendejä kattellen. Terv. Rv. 10+1
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:47"]
Join yhden ykkösoluen ruoan kanssa.
rv 18+5
[/quote]
kauheesti alapeukkuja!!?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:08"]
Minä en juonut, mutta tietämättäni minut myrkytettiin juhannusjuhlissa. Pyysin isäntäväkeä laittamaan ilmaan haihtuvat hyttysmyrkyt pois, koska raskaanaolevat eivät voi tilassa olla. Laittoivat kyllä silloin pois, mutta kohta olivat laittaneet takaisin, kun ajattelivat etten ehkä huomaisi !!!
[/quote]
Minusta tuollainen on törkeää. Ihan sama kuin laittaisi alkoholia sellaiseen drinkkiin jota alkoholittomana pyydetään, ja sanottaisiin sitten että luultiin ettet huomaa eroa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:08"]Minä en juonut, mutta tietämättäni minut myrkytettiin juhannusjuhlissa. Pyysin isäntäväkeä laittamaan ilmaan haihtuvat hyttysmyrkyt pois, koska raskaanaolevat eivät voi tilassa olla. Laittoivat kyllä silloin pois, mutta kohta olivat laittaneet takaisin, kun ajattelivat etten ehkä huomaisi !!! No, tunnin ehdin siinä myrkkytilassa olla kunnes tajusin vekottimen olevan taas päällä... keskenmenoa odotellessa sitten vissiin... [/quote] :D Oletko tosissas?
[/quote]
Kyllä olen tosissani...Miksen olisi? eikö kukaan lue niiden myrkkyjen käyttöohjeita??? Nämäkin myrkyt on turvallisia vain oikein käytettynä. Ei siis sisätiloissa kuten nyt, ja raskaanaoleville ei suositella samassa tilassa oleskelua jokatapauksessa.
[/quote]
Eli kaikkien muiden olisi pitänyt kärsiä hyttysistä sinun vuoksesi? Vaikka joku onkin pannut sinua, ei maailma pyöri ympärilläsi. Olisit lähtenyt menemään.
Ei oo maistunu muutenkaan aikoihin.
T. 17+6
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:52"]Alkoholittomat täälläkin käytössä, puolikkaan skumppamaljan join alkuillasta, sen jälkeen holitonta valkkaria ruualla. Nyt siideriä (holitonta).
[/quote]
Antaisitko vauvalle skumppaa? Niinpä. No, nyt teit niin kun juot alkoholia raskaana. Onneksi olkoon.
Limpparilinjalla niinku monta edellistäkin juhannusta.
Rv26+5
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:14"]
[/quote]
[/quote]
Eli kaikkien muiden olisi pitänyt kärsiä hyttysistä sinun vuoksesi? Vaikka joku onkin pannut sinua, ei maailma pyöri ympärilläsi. Olisit lähtenyt menemään.
[/quote]
Niin lähdinkin heti kun huomasia asian laidan. Minusta ei olisi ollut kovin iso asia huolehtia mökin ovea paremmin kiinni sitä tuntia jonka paikalla olin, ja läiskiä käsin ne 12 itikkaa jotka sisällä jo olivat. Kamala kärsimys tosiaan...Mutta poissaolonikaan ei poista sitä faktaa, että sitä ainetta ei saisi käyttää suljetussa tilassa ollenkaan eikä ruokia saisi olla aviomesti samassa tilassa. Ei se terveellistä ole kenellekään, mutta fiksu lukisi edes käyttöohjeet. Myrkky on myrkky, raskaana tai ei.
Nää on melkein kaikki juonu jotain alkoholillista. :D
Siitä taitaa tulla harmitonta kun laittaa "vain" sen määrän eteen?