Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ihan vakavissasi harkinnut muuttoa USA:han, mahdollisuuksien maahan?

Vierailija
09.02.2022 |

?

Kommentit (291)

Vierailija
21/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan kyllä asua vähän aikaa ulkomailla, mutta Usa ei palavien toiveideni päämäärä. Kohteeni tulee olemaan Euroopassa.

Vierailija
22/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kyllä. Aviomieheni on amerikkalainen. On vaan vanhat vanhemmat täällä Suomessa, jotka tarvitsevat apuamme. 

Miten suurena miehesi näkee sisällissodan mahdollisuuden ? uskooko trumpetin paluuseen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena asunut ja siellä on edelleen paljon ystäviä. Pienemmän verotuksen takia palkasta jää enemmän säästöön, ja palkat muutenkin paremmat kuin suomessa, joten miksei? Lopuksi ikää en haluaisi jäädä, 1-5 vuotta vielä menee.

Vierailija
24/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Trumpia haukutaan orange faceksi?

Vierailija
25/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I would like to move to Chicago.

Siellä on nyt aika levotonta, eikä pormestari Lori Lightfoot saa hommaa aisoihin.

Ei ole.

Vierailija
26/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin asua jossain etelävaltiossa missä on paljon Kristittyjä.

Prosentuaalisesti Suomessa on enemmän kristittyjä väestöstä. Amerikassa on vaan paljon enemmän näitä super-hihhuleita jotka vetään senkin homman täysin överiksi.

Vierailija
27/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Trumpia haukutaan orange faceksi?

https://www.pennlive.com/elections/2020/11/president-trump-says-he-wont…

Vierailija
28/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja asuinkin siellä.

Vierailija
29/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin kartasta tiiraillessa jossain Pohjois-Dakotassa tai Montanassa riittäisi lääniä. Ei tarvisi natiivien kanssa seurustella.

Vierailija
30/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, mutta ei ole sellaista koulutusta tai osaamista, jolla pääsisi siellä hyvään työpaikkaan. Mihinkään hanttihommiin ei sinne kannata mennä.

USAaan ei edes pääse hanttihommiin, koulutus pitää olla.

Vierailija
31/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tosin kartasta tiiraillessa jossain Pohjois-Dakotassa tai Montanassa riittäisi lääniä. Ei tarvisi natiivien kanssa seurustella.

Mikä vika natiiveissa? Valkoiset amerikkalaiset siellä on kaiken tuhonneet.

Vierailija
32/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas asuu sukulaisia jenkeissä joten ei mahdoton ajatus. Ensin pitäisi löytää se hyvä työpaikka ennenkuin uskaltaa muuttaa. Suomesta saisin kyllä virkavapauden siksi ajaksi.

Vierailija
33/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää amerikkalaisista, enkä Amerikasta. Inhoan. Liikaa ihmisiä, liikaa meteliä, liian vähän luontoa (tiedän, että löytyy myös luontoa). Inhoan heidän tapojaan ja kulttuuriaan. Ulkonäkökeskeinen kilpailuyhteiskunta vailla inhimillisyyttä. En ikinä muuttaisi.

Vierailija
34/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin koska tykkään amerikanenglannista.

Vierailija
35/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah oh, tiipii... Kun pääsisikin seurustelemaan natiivien kanssa 500 v. sitten  :p

Mutta nehän asuu taloissa nykyään ja pitävät valkoisten vaatteita ja ovat kristinuskovaisia ja se pahin: He pitävät lyhyttä tukkaa :(

Vierailija
36/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori, sitä vielä pidettiin ihan tosi mahtavana paikkana, mutta siihen aikaan oli unelmoiminen kielletty, joten en uskaltanut edes harkita. Sittemmin olen tullut järkiini, ihan kauhea paikka. Rasismi, korruptoitunut politiikka, demokratia on rikki, kodittomat ja köyhät aivan oman onnensa nojassa, ei sairaanhoitoa jne. jne. jne. 

Toisaalta olen IT-alalla ja siellä on aivan järjettömät palkat, joten ehkä vuodeksi voisin sulkea silmäni ja mennä tienaamaan.

Olet nakojaan saanut vain IT-alan koulutusta ja muun maailman asiat menneet ihan sivu suun. Miten voit perustella vaitettasi "ei sairaanhoitoa" kun taalta tulee suurin osa uusia laakkeita ja valineita ja hoidetaan sairauksia mihin Suomessa kuollaan tiedonpuutteessa?

Vierailija
37/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
38/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se on haaveenani. En ole koskaan käynyt siellä enkä muutenkaan matkustellut Viroa ja Ruotsia pidemmälle, mutta se on haaveenani. Kunhan pääsen ensin käymään siellä. 

Vierailija
39/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori, sitä vielä pidettiin ihan tosi mahtavana paikkana, mutta siihen aikaan oli unelmoiminen kielletty, joten en uskaltanut edes harkita. Sittemmin olen tullut järkiini, ihan kauhea paikka. Rasismi, korruptoitunut politiikka, demokratia on rikki, kodittomat ja köyhät aivan oman onnensa nojassa, ei sairaanhoitoa jne. jne. jne. 

Toisaalta olen IT-alalla ja siellä on aivan järjettömät palkat, joten ehkä vuodeksi voisin sulkea silmäni ja mennä tienaamaan.

Olet nakojaan saanut vain IT-alan koulutusta ja muun maailman asiat menneet ihan sivu suun. Miten voit perustella vaitettasi "ei sairaanhoitoa" kun taalta tulee suurin osa uusia laakkeita ja valineita ja hoidetaan sairauksia mihin Suomessa kuollaan tiedonpuutteessa?

Höpö höpö. Suomessa lääketieteen tutkimus on erinomaisella tolalla. Sen sijaan jenkeissä on ihmisillä loisia, joita ei Euroopassa ole nähty sitten 1700-luvun. Väkeä kuolee helposti hoidettaviin tauteihin, koska heillä ei ole rahaa eikä yhteiskunta huolehdi. Googlaapa vaikka insuliinin hinta USA:ssa.

Vierailija
40/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin muuttaa Floridaan jo ihan siitä ilosta, että kävisin lorottelemassa Trumpin Mar-a-Lagon seinille. 

Donald Trump: - Where the hell is Hunter (Biden and his laptop)?!

In your faces, bitches!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme