Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä hakkasi minua yöllä?!

Vierailija
19.06.2015 |

Heitin poikaystävän pihalle ja olen ihan shokissa. Heräsin yöllä kipuun, ja tajusin että poikaystävä hakkaa minua. Poikaystävä ei ollut kännissä tms. Järkevää selitystä hakkaamiselle hän ei minulle antanut. Minulla on moni paikka kipeänä tällä hetkellä. Heräsin heti kun tunsin ensimmäisen lyönnin, ja sanoin "Ai!!!! Mit.." ja sitten tuli toinen lyönti. Poikaystävä hakkasi minua vielä muutaman kerran ja sitten lopetti. Kysyin mitä helvettiä hän tekee, niin toinen vaan karjuu ja lähtee sohvalle.
En uskaltanut enää nukkua, ja aamulla käskin pakata tavarat ja lähteä. En tiedä mitä tapahtui, enkä shokiltani edes muista kaikkea kovin tarkasti.
Koskaan hän ei ole ollut tuollainen! Miksi hän minua yöllä rupesi hakkaamaan?!!?
N18

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mustelmat äityvät pahimmilleen ja kuvasuksen kannalta "parhaimmilleen" yleensä vasta vuorokauden tai kahden päästä itse teosta.

Joten ota kuvia nyt heti, ja etenkin huomenna ja vielä ylihuomennakin.

Mahdolliset haavat kantsii kuvata sekä vertavuotavina, että rupeentuneina, niin on evidenssiä niistäkin tarpeeksi.

Vierailija
22/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä nyt, kello on 22.17 ja joku kirjoittaa kuinka yöllä poikaystävä hakkas. Kannattaskoha nää ehkä jo aamulla tai viimestään keskipäivällä tänne kirjottaa? Selvästi tämäkin Porvoossa

TROLLI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:18"]Miettikääpä nyt, kello on 22.17 ja joku kirjoittaa kuinka yöllä poikaystävä hakkas. Kannattaskoha nää ehkä jo aamulla tai viimestään keskipäivällä tänne kirjottaa? Selvästi tämäkin Porvoossa

TROLLI
[/quote]

Olin aika shokissa kuule koko tämän päivän. Olen vaan tärissyt sohvalla.
Ap

Vierailija
24/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä käski aikanaan ostamaan riistakameran makuuhuoneeseen, kun mieheni aina yön pimeydessä mäiski.

En ehtinyt ostaa, kun ovesta pääsi ulos paljon nopeammin suoraan vaan horisonttia kohden suunnistaen, ja oma henki kiinnosti enemmän, kuin rikostuomio miehelle.

Älä katsele taaksesi, äläkä varsinkaan ovesi taakse enää! Paitsi ehkä ovisilmän kautta.

Vierailija
25/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämä voi hyvinkin olla täystrolli, mutta tähän ketjuun voi myöhemmin eksyä joku, jolla on ihan oikeasti tosipaikat kyseessä.

Tai tällä mahd. trollaajalle voi joku päivä osua se todellinen mäiskijämies makkarin puolelle.

Ei mua ainakaan haittaa antaa vinkkejä ihan vaan kaiken varallekin. Tulevaisuuttakin varten.

Mieluummin kuin lukea huomenna lehdestä, että Porvoossa tapettiin nuori tyttö eilen...

Vierailija
26/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:27"]Joo, tämä voi hyvinkin olla täystrolli, mutta tähän ketjuun voi myöhemmin eksyä joku, jolla on ihan oikeasti tosipaikat kyseessä.

Tai tällä mahd. trollaajalle voi joku päivä osua se todellinen mäiskijämies makkarin puolelle.

Ei mua ainakaan haittaa antaa vinkkejä ihan vaan kaiken varallekin. Tulevaisuuttakin varten.

Mieluummin kuin lukea huomenna lehdestä, että Porvoossa tapettiin nuori tyttö eilen...
[/quote]

En ole trolli. Olen vaan shokissa.
Ap

Vierailija
27/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:51"]

Heitin poikaystävän pihalle ja olen ihan shokissa. Heräsin yöllä kipuun, ja tajusin että poikaystävä hakkaa minua. Poikaystävä ei ollut kännissä tms. Järkevää selitystä hakkaamiselle hän ei minulle antanut. Minulla on moni paikka kipeänä tällä hetkellä. Heräsin heti kun tunsin ensimmäisen lyönnin, ja sanoin "Ai!!!! Mit.." ja sitten tuli toinen lyönti. Poikaystävä hakkasi minua vielä muutaman kerran ja sitten lopetti. Kysyin mitä helvettiä hän tekee, niin toinen vaan karjuu ja lähtee sohvalle. En uskaltanut enää nukkua, ja aamulla käskin pakata tavarat ja lähteä. En tiedä mitä tapahtui, enkä shokiltani edes muista kaikkea kovin tarkasti. Koskaan hän ei ole ollut tuollainen! Miksi hän minua yöllä rupesi hakkaamaan?!!? N18

[/quote]

Huono provo

Vierailija
28/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin löynyt vaimoa turpaan unissani, ja seinää olen myös löynyt.
Parikin kaveria tiedän, joita ei ole terveellistä herättää ravistamalla, koska tulee nyrkistä välittömästi

Vierailija
29/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:27"]Joo, tämä voi hyvinkin olla täystrolli, mutta tähän ketjuun voi myöhemmin eksyä joku, jolla on ihan oikeasti tosipaikat kyseessä.

[/quote]

En ole trolli. Olen vaan shokissa.
Ap
[/quote]

No mene tekemään rikosilmoitus ja käy lääkärissä

Vierailija
30/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nukkuessa lyönyt vierustoveria, tai tarkemmin ottaen ensin potkaissut ja sitten lyönyt. Oli kuulemma herännyt mun levottomuuten, jonka jälkeen olin potkaissut häntä ja sitt ku se oli kysynyt multa jotain niin olin puolittain noussut istumaan ja lyönyt. En kylläkään ollut kovin hämmentynyt kun sain kuulla asiasta koska oon joskus herännyt kipuun joka johtunut siitä kun potkin seinää (jalkaan tuli kunnon mustelmat.) Muutaman kerran olen aamulla herännyt vaatteet päällä vaikka illalla nukkumaan mennessä oli pyjama.

Tajuan että sun tilanteesi on erilainen kun mies kerran poistunut sohvalle ja ei edes sanonut mitään. Mutta voihan tohon olla jokin selittävä tekijä, oon miettinyt että mistä munkin tekemiset johtuu.

Vierailija
31/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka, onko facessa?

Vierailija
32/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ap kertoo nimen :D

Vierailija
33/42 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten vaimo on uskaltanut nukkua kanssani kun minulla on ollut aika jännä ongelma. Juttu toimii niin että joskus kehoni herää mutta mieleni ei. Tämä siis tarkoittaa sitä että hassu setä liikkuu sen mukaan mitä on viimeksi mielessään unessa kuvitellut uskoen että se kuvitelma on täysin totta. Siinä menee sen 10-30 sekunttia että mieli ehtii mukaan. Tämä tarkoittaa siis sitä että kyseessä on painajainen ja nyt taistellaan elämästä. Tarkoittaa vaikka sitä että voin vannoa että taistelen jääkarhua vastaan mutta jossain vaiheessa tulee mieleen että missä se karhu on ja miten se tuli tänne? Usein en usko mitä eri lähteet (mitä kuvittelen että on totta vastaan se mitä oikeasti on olemassa) sanovat jotenka tarkistan verhojen takaa, sängyn alta tai koko asunnon. Myönnettäköön että yleensä se on vaimon / meidän suojaamista ulkoiselta uhalta ja siksi hän ottaa nämä riehumiset niin rauhallisesti (koska ei ole riehumisen kohde).

Vaimoni taisi kyllästyä yöllisiin riehuntoihini ja oppi sen että sanoo minulle "laita pääppä tynyyn" joka aiheutti sen että laitan pääni takaisin tynyyn vaikka olisi mikä tilanne. Tarpeeksi toistoa ja se toimi vaikka itse olin täysin unessa. Joinakin aamuina olen saanut kuulla siitä kun olen urputtanut vastaan tuolle "pääppä tyynyyn"-jutulle eikä minulla itselläni ole mitään mielikuvaa asiasta.

Onneksi olen jo rauhoittunut.

Vierailija
34/42 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä riisun usein itseni tiedostamatta alastomaksi tai lähes alastomaksi. Joskus olen riisunut kuulemma vaimonkin. Aamulla vasta kuulen tai huomaan. Sen takia en oikein uskalla nukkua muiden esim sisarusten tai kavereiden kanssa. Mutta vaimoa en ole ikinä lyönyt. Yksi kaverini heräsi kerran aamuyöllä kolmen aikaan ja näki kattotuulettimen. Luuli sitä helikopterin propelliksi ja luuli olevansa taas Vietnamissa. Kuristi sitten vaimoaan kun luuli että se oli Vietnamilainen sotilas. Viime hetkellä havahtui ja lopetti kuristamisen.

Vierailija
35/42 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleistä, että miehet hakkaavat naisiaan? Onko sinuakin hakattu joskus?

Vierailija
36/42 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö koittaa taas.......

Vierailija
37/42 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/42 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni onneksi vaan harrastaa seksiä unissaan :D monesti ollaan molemmat havahduttu keskellä yötä siihen, että hommat on ihan täysillä käynnissä.

Vierailija
39/42 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 jatkaa : Oli meilläkin seksiä yöllä. Sitä jatkui hyvän tovin kunnes kysyin että oletko nyt ihan varma että haluat seksiä koska minä olen TODELLA väsynyt. Vastaus oli että laita pää tyynyyn.

Vierailija
40/42 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:39"]Oma mieheni onneksi vaan harrastaa seksiä unissaan :D monesti ollaan molemmat havahduttu keskellä yötä siihen, että hommat on ihan täysillä käynnissä.
[/quote]
Tämänkin olen tehnyt kerran, t. Vaimonhakkaaja unissaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme