Poikaystävä hakkasi minua yöllä?!
Heitin poikaystävän pihalle ja olen ihan shokissa. Heräsin yöllä kipuun, ja tajusin että poikaystävä hakkaa minua. Poikaystävä ei ollut kännissä tms. Järkevää selitystä hakkaamiselle hän ei minulle antanut. Minulla on moni paikka kipeänä tällä hetkellä. Heräsin heti kun tunsin ensimmäisen lyönnin, ja sanoin "Ai!!!! Mit.." ja sitten tuli toinen lyönti. Poikaystävä hakkasi minua vielä muutaman kerran ja sitten lopetti. Kysyin mitä helvettiä hän tekee, niin toinen vaan karjuu ja lähtee sohvalle.
En uskaltanut enää nukkua, ja aamulla käskin pakata tavarat ja lähteä. En tiedä mitä tapahtui, enkä shokiltani edes muista kaikkea kovin tarkasti.
Koskaan hän ei ole ollut tuollainen! Miksi hän minua yöllä rupesi hakkaamaan?!!?
N18
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:20"]
Minä riisun usein itseni tiedostamatta alastomaksi tai lähes alastomaksi. Joskus olen riisunut kuulemma vaimonkin. Aamulla vasta kuulen tai huomaan. Sen takia en oikein uskalla nukkua muiden esim sisarusten tai kavereiden kanssa. Mutta vaimoa en ole ikinä lyönyt. Yksi kaverini heräsi kerran aamuyöllä kolmen aikaan ja näki kattotuulettimen. Luuli sitä helikopterin propelliksi ja luuli olevansa taas Vietnamissa. Kuristi sitten vaimoaan kun luuli että se oli Vietnamilainen sotilas. Viime hetkellä havahtui ja lopetti kuristamisen.
[/quote]
Minulla oli vähän samanlainen kokemus mutta tämä tapahtui kerrostalokaksiossa. Yöllä havahduin ja olin aivan 100% varma että vieressäni oli pieni kiinalainen mies. Tyypillinen reaktio minulta olisi ollut se että käyn heti toisella kädellä kurkkuun kiinni ja toisella kädellä olen ihan että mitä minä tällä teen. Nyt kuitenkin kävi niin että tuo hyökkäys jäi tekemättä. Hittojako minä olen sellainen että hyökkään nukkuvan pienen kiinalaisen miehen kimppuun, eihän tuo tuossa maadessaan ole mikään uhka! Mutta todellisuus vaatii että reagoit uhkaan! Mikä uhka tuo on? Pieni kiinalainen? Käännyn sen päälle niin se on jo helisemässä. Ja sitäpaitsi tämä taitaa taas olla unta ja tuo on oikeasti vaimoni! Paitsi miten voin sekoittaa vaimoni pieneen kiinalaiseen? Liian hankalaa, aivoissa täys herätys!
Tuossa on sellainen pieni nolo juttu että oikeasti olen täysin syyntakeeton ihminen sen pienen ajan kun olen vielä unessa mutta kehoni reagoi unessa olevan aivon signaaleihin.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:20"]
Minä riisun usein itseni tiedostamatta alastomaksi tai lähes alastomaksi. Joskus olen riisunut kuulemma vaimonkin. Aamulla vasta kuulen tai huomaan. Sen takia en oikein uskalla nukkua muiden esim sisarusten tai kavereiden kanssa. Mutta vaimoa en ole ikinä lyönyt. Yksi kaverini heräsi kerran aamuyöllä kolmen aikaan ja näki kattotuulettimen. Luuli sitä helikopterin propelliksi ja luuli olevansa taas Vietnamissa. Kuristi sitten vaimoaan kun luuli että se oli Vietnamilainen sotilas. Viime hetkellä havahtui ja lopetti kuristamisen.
[/quote]
Greyn anatomiassa oli toi kuristusjuttu.