Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä ottaa työtä vastaan jos palkka on vähemmän kuin tuet?

Vierailija
27.07.2024 |

Tuet on minulla 1400€/kk ja kun palkasta vähentää työmatka kulut ja ruokan niin menee miinukselle.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti 🥱🥱🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois Suomesta.

Vierailija
4/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkeä. On hemmetin paljonkin järkeä. Otappa nyt ne aivot käteesi ja mieti.

Vierailija
5/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse arvelisit, jos kaksi muuten tasavertaista hakijaa hakee työpaikkaa, toinen työssä käyvä ja toinen pelkillä tuilla  elänyt, kumpi mahtaa saada työn?

Vierailija
6/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, tyhjän saa pyytämättäkin. Elä tuilla ja käytä aikasi johonkin mielekkäämpään.

Vierailija
7/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkeä. Saatatpa saada vielä joskus korkeampipalkkaisemmankin työn, kun on sitä työkokemusta alla.

Vierailija
8/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
9/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse arvelisit, jos kaksi muuten tasavertaista hakijaa hakee työpaikkaa, toinen työssä käyvä ja toinen pelkillä tuilla  elänyt, kumpi mahtaa saada työn?

Jos oikein humaani ja empaattinen työnantaja, niin se tuilla elävä.

Vierailija
10/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt, maksatko itse tekemälläsi työllä omat menosi vai maksatatko elämäsi jatkossakin muilla?

Miltä tuntui, kun meteoriitti kopahti kalloosi?

Vierailija
11/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinun pitää työttömäkin jotain syödä. Työmatkakulut saa vähentää verotuksessa, jos on pitkä matka. Ja jos on lyhyt matka, niin voi kulkea vaikka pyörällä.

Vierailija
12/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysyt, maksatko itse tekemälläsi työllä omat menosi vai maksatatko elämäsi jatkossakin muilla?

Miltä tuntui, kun meteoriitti kopahti kalloosi?"

En ymmärrä mitä tuolla meteoriittihorinalla haetaan.

Vierailija
13/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No henkilökohtaisesti juuri sillä hetkellä ei tietenkään ole, se on päivänselvä asia. Toki isossa kuvassa vain tekemällä töitä voi saada joskus sen paremman työpaikan. Että riippuu mitä aika-akselia haluaa tarkastella. Lyhyellä aikaa se ei ole järkevää, mutta isossa kuvassa taas on. Jos olet nuori niin kannattaa koittaa ajatella asiaa siinä isossa kuvassa. Mikäli taas ikää alkaa jo olla, niin ymmärrän hyvin että perspektiiviä pitkään aikajänteeseen voi olla vaikea nähdä. Kumpi on se oikea tapa, niin sitä on mahdotonta sanoa tuntematta taustoja enemmän. 

Vierailija
14/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä t:Otter Perv

Vierailija
15/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kai sinun pitää työttömäkin jotain syödä. Työmatkakulut saa vähentää verotuksessa, jos on pitkä matka. Ja jos on lyhyt matka, niin voi kulkea vaikka pyörällä."

Joo siinä saakin tosi paljon takaisin, kun minimipalkalla laittaa työmatkat vähennyksiin. Vai oletko niitä ihmisiä jotka luulee että työmatkoista tulee ilmaisia, kun ne "vähentää" verotuksessa.

Vierailija
16/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiennytkään jotta kokoomuksen toimistolla on iltavuoro viikonloppuisinkin.

Vierailija
17/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska tuota kautta sun on mahdollista saada parempipalkkaista työtä + kerrytät eläkettä.

Vierailija
18/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On järkeä. On hemmetin paljonkin järkeä. Otappa nyt ne aivot käteesi ja mieti.

Sinulla, eikä AP:lla ole mitään järkeä, nauttikaa tyhmyydestänne v a j a k i t

Vierailija
19/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki isossa kuvassa vain tekemällä töitä voi saada joskus sen paremman työpaikan. " Ei pidä paikkaansa, itse sain paremman työpaikan, kun koodasin pari vuotta ansiosidonnaisella. Olisi ollut typerää tehdä se aika jotain rupuhommaa.

Vierailija
20/123 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yhdessä tehtaassa käytännössä alimman tason hommia puoli vuotta. Vein irtisanomisilmoituksen esimiehelle ja tämä vetäisi oikein ässän hihastaan ja kysyi, kiinnostaisiko siirtyä toiselle osastolle (parempiin hommiin ja paremmalla palkalla). Mietin hetken ja kysyin palkkaa.

Tungin irtisanomispaperin taskuun ja lähdettiin toiselle puolelle tehdasta katsomaan mitä on tarjolla.

(olen tuossa positiossa edelleen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän