Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa olla ammatiltaan siivooja?

Vierailija
09.02.2022 |

Jos ei vain pääse muuhun työhön tai osaa muuta?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojien palkat ei ole edes huonoimmasta päästä nykyään. Huonommin palkattuja aloja on esim autoala, metalli, puutarha-ala.

Vierailija
42/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miessiivooja tuskin kelpaa monellekaan naiselle, ainakaan koulutetulle, jollei ole oma yritys. Itse en näe siinä mitään noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miessiivooja tuskin kelpaa monellekaan naiselle, ainakaan koulutetulle, jollei ole oma yritys. Itse en näe siinä mitään noloa.

Mulle todellakin kelpaisi miessiivooja kumppaniksi, jos tämä tarkoittaisi sitä että hän osaisi siivota myös kotona!

Vierailija
44/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Noloa olisi olla työtön. Etenkin nykytilanteessa.

Vierailija
45/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Ja voin kertoa että vaikka joku saattaa sanoa että kuka tahansa osaa siivota, niin asia EI ole näin! Pitää tietää tekniikoista, kemikaaleista, materiaaleista, käyttöturvaetiketeistä yms. Eli ole ylpeä osaamisestasi!

Vierailija
46/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sellaista työtä joka jää päähän pyörimään vielä kotonakin. Enkä myöskään halua asiakaspalvelua, koska sitä kuraa sai kestää ihan tarpeeksi kassalla ollessa.

Ihan hyvä työ tämä on ja palkkakin paikasta riippuen. Työajat saa usein sovittua oman mielen mukaan ja tarvittaessa vuoroja voi vaihdella.

Mielestäni on lapsellista pitää siivousta nolona ja olla sellaisella hyyyi asenteella. Ei se ole sen kummempaa hommaa ja esimerkiksi baareissa joissa siivotaan itse on huomattavasti sotkuisempaa kuin perus siivouskohteissa.

Vierailija
47/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Audisti pikkuporvari ja vihaan siivoojia.

Vierailija
48/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Noloa olisi olla työtön. Etenkin nykytilanteessa.

Ei työttömyyskään ole noloa. Ei sille aina vaan voi mitään. Olen itse siivooja ja hyvin tyytyväinen, että töitä on. Elelin työttömänä jokusen vuoden eikä todellakaan ole mitään juhlaa, kun rahat ei riitä edes perusjuttuihin saati sitten mihinkään kivaan. Nyt käyn töissä jotta saan rahaa tehdä ja harrastaa mieluisia asioita. En ole yhtään uraihminen ja kunnianhimoinen.

Vierailija
49/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikaista pitää nolona. Ennen ajateltiin, että kuka vain voi tuosta vaan olla siivooja, parturi tai vaikka tarjoilia. Äkkiäkös naapurin 16v Mirkku nyt saksilla vetelee kuontalon ojennukseen tai tarjoilee sukujuhlissa. Nykyisin on millä tahansa alalla aika kovat vaatimukset. En silti väitä, että siivoaminen olisi vaikeaa tai vaatisi vuosien koulutusta. Hyvää kuntoa ja järjestelmällisyyttä kyllä tarvitaan.

Olin pitkään pätkätyö kierteessä joten olen tehnyt kaikenlaista ja sanoisin, että suurin merkitys missä vain työpaikassa on sillä minkälainen pomo on ja ennenkaikkea työkaverit. Tylsempikin työ on mukavaa mukavien ihmisten kanssa.

Vierailija
50/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa on olla huono siivooja, joka ei itse arvosta omaa työtään edes sen verran, että haluaisi tehdä sen hyvin. 

Moni varmaan haluaa mutta aikaa ei ole

Kiire monilla siivoojillakin toki on, mutta olen omalla työpaikallani nähnyt myös pari (mies)siivoojaa, jotka eivät edes yrittäneet. Yksi istuskeli toisinaan toimiston kahvitilassa lueskelemassa lehtiä ja "siivotessaan" kävi vähän pölyhuiskun kanssa tökkimässä siellä sun täällä. 

Mikään työ ei ole noloa, jos pyrkii tekemään siinä parhaansa resurssien puitteissa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi