Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa laadukkaita tv-sarjoja

Vierailija
19.06.2015 |

Pitäisi saada lisää katsottavaa, mielellään laadukasta draamaa. Komediasarjoista en välitä, samaa kaavaa jaksosta toiseen toistavat poliisisarjat eivät kiinnosta. Niin ja plussaa on, jos sarja on jatkunut useamman tuotantokauden.

Olen tykännyt mm. seuraavista: Mullan alla, Game of Thrones, Orange is the New Black, Ray Donovan, Top of the Lake, Isänmaan puolesta, Dexter, Orphan Black, Sons of Anarchy, Breaking Bad, Walking Dead, Downton Abbey, Good Wife, Mad Men.

Sarjassa saa olla huumoria ja komiikkaakin, mutta varsinaisia sitcomeja tai (romanttisia) komediasarjoja en etsi. Ja sarja voi olla jännäri tai sisältää yliluonnollisiakin juttuja (olen tykännyt mm. American Horror Storysta ja Olipan kerranista, Supernatural tai Fringe taas eivät kiinnosta yhtään).

Tuntuu, että olen jo katsonut suurimman osan viime vuosien suosikeista ja hiteistä. Kertokaa lisää vinkkejä, kiitos!

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten toi Outlanderin eka jakso oli alussa aika tylsä mutta jatkossa paljon mielenkiintoisempi.

Vierailija
62/78 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

House of Cards on loistava, samoin Suits. Ainakin jos jenkkiläinen politiikka ja/tai lakimaailma kiinnostaa :) Hannibal on myös hyvä, Mads Mikkelsen roolissaan aivan loistava. Ja jos epookkidraama maistuu, niin Downton Abbey on genressään ihan ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Leftovers, näkyy kakkosella. Areenassa viisi ekaa jaksoa, 30. päivä tulee seuraavat viisi.

Vierailija
64/78 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:36"]

Mun lemppari on Game of Thrones mutta sä katsot sitä jo joten ehdotan sitten Bates Motel ja Outlander, alkovat molemmat äskettäin Ylellä.

[/quote]

No joo, voisin kyllä vilkaista molempia. Onkohan tuo Bates Motel kovin ahdistava? ap
[/quote]

Ei se musta ainakaan ole ahdistava, siis siinä mielessä että pitäisi silmät peittää kun ei kestä katsoa.

Vierailija
65/78 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAD MEN kannattaa katsoa!

Vierailija
66/78 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:11"]

Uusi Sherlock. L O I S T A V A.

[/quote]Jep. Ehdoton laatusarjojen ykkönen. Älykäs, hauska, kekseliäs. Näyttelijätyö kauttaaltaan superia.

Sit tykkäsin kovasti True Detectivesta. Siis ekasta kaudesta. Kakkoskausi on kuulemma ihan paska. Taisi olla niin kuin Matthew McConaghey sanoi, ei kannata venyttää vitsiä. 

[/quote]

Olen jostain syystä vältellyt kummankin katsomista. Pitää jossain vaiheessa antaa näille mahdollisuus. ap

[/quote]

Näitä molempia suosittelen minökin! Etenkin Sherlockia! Matthew McConaughey tulee vähän korvista ulos True Detectivessä, mutta hyvä sarja sekin.

Vierailija
67/78 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä sarjoja:

Ikiroudan kirous

Todistaja (Femmalta)

Avalta alkaa uusintana Borgen - kakki tuotantokaudet.

Nämä ovat kaikki pohjoismaisia: norjalainen, islantilainen ja tanskalainen. Pidän myös englantilaisista dekkareista.

Vierailija
68/78 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä ehdottaa sarjoja, jotka ap on jo sanonut nähneensä...

Sulla on paljon samoja suosikkeja kuin mulla ja mä olin hulluna True Bloodiin! Anna sille vielä mahis?

Sopranos sitten tietty myös.

Ja Tudors.

Vierailija
69/78 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:09"]

House of Cards on loistava, samoin Suits. Ainakin jos jenkkiläinen politiikka ja/tai lakimaailma kiinnostaa :) Hannibal on myös hyvä, Mads Mikkelsen roolissaan aivan loistava. Ja jos epookkidraama maistuu, niin Downton Abbey on genressään ihan ykkönen.

[/quote]

House of Cards ja Downton on katsottu. Hannibalista en oikein tykännyt. Suitsia olen miettinyt ennenkin. ap

Vierailija
70/78 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:13"]

The Leftovers, näkyy kakkosella. Areenassa viisi ekaa jaksoa, 30. päivä tulee seuraavat viisi.

[/quote]

On katsottu tämäkin jo :)  ap

Vierailija
71/78 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:36"] Mun lemppari on Game of Thrones mutta sä katsot sitä jo joten ehdotan sitten Bates Motel ja Outlander, alkovat molemmat äskettäin Ylellä. [/quote] No joo, voisin kyllä vilkaista molempia. Onkohan tuo Bates Motel kovin ahdistava? ap [/quote] Ei se musta ainakaan ole ahdistava, siis siinä mielessä että pitäisi silmät peittää kun ei kestä katsoa.

[/quote]

Lähinnä mietin tunnelmaa, että onko se sellainen ahdistava ja häiritsevä. ap

Vierailija
72/78 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:18"]

Moni täällä ehdottaa sarjoja, jotka ap on jo sanonut nähneensä...

Sulla on paljon samoja suosikkeja kuin mulla ja mä olin hulluna True Bloodiin! Anna sille vielä mahis?

Sopranos sitten tietty myös.

Ja Tudors.

[/quote]

Ehkä pitää joskus vielä yrittää jatkaa tuota True Bloodin katsomistakin. Sopranos on vielä katsomatta, en siitä ole oikein innostunut. Tudorskin on varmaan hyvä. ap

Vierailija
73/78 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:17"]

Hyviä sarjoja:

Ikiroudan kirous

Todistaja (Femmalta)

Avalta alkaa uusintana Borgen - kakki tuotantokaudet.

Nämä ovat kaikki pohjoismaisia: norjalainen, islantilainen ja tanskalainen. Pidän myös englantilaisista dekkareista.

[/quote]

Nämä ovat varmasti laadukkaita. Tuota Ikiroutaa aloinkin jo katsoa aiemmin, mutta se jäi kesken. Ja sitten luin vielä, että monen mielestä kausi oli pettymys, joten sen katsominen ei kauheasti houkuttele ainakaan nyt. Dekkarit ei ole mun suosikkigenre, mutta kyllä mä niitäkin voin katsoa. Ja ne on kyllä brittien alaa. ap

Vierailija
74/78 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Band of Brothers
The Pacific
Wild Palms (minisarja)

Vierailija
75/78 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:36"] Mun lemppari on Game of Thrones mutta sä katsot sitä jo joten ehdotan sitten Bates Motel ja Outlander, alkovat molemmat äskettäin Ylellä. [/quote] No joo, voisin kyllä vilkaista molempia. Onkohan tuo Bates Motel kovin ahdistava? ap [/quote] Ei se musta ainakaan ole ahdistava, siis siinä mielessä että pitäisi silmät peittää kun ei kestä katsoa.

[/quote]

Lähinnä mietin tunnelmaa, että onko se sellainen ahdistava ja häiritsevä. ap
[/quote]

No ehkä vähän, ja siinä äidillä ja pojalla melko epänormaali suhde.

Vierailija
76/78 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenasta B&B Magazine. Vain siellä, espanjalainen sarja 16 osaa kaikkiaan. Koukkuunuin täysin ja nyt juhannuksena tähän asti puolet katsottu, kun ei ole muuta tekemistä. Serraanon perheen tyylinen juttu.

Vierailija
77/78 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenalla norjalainen Todistaja: huippu, eka jakso on kyl poistettu, mutta pääsee kyl juoneen kiinni.

Vierailija
78/78 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixillä ainakin seuraavat: Kylmäveriset tappajat (tanskalainen) , Komisario Lynley, Above suspicion, hiljainen todistaja, Erikoisjoukkue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi