Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatiin "huono" makkari

Vierailija
19.06.2015 |

Tultiin tämmöseen suvun vanhaan isoon taloon juhannuksen viettoon ja meidät majotettiin huonoimpaan makkariin.
Minun serkku miehensä kans sai isomman makkarin vaikka heillä ei ole edes lapsia. Me ahtaudutaan vauvan ja taaperon kans minimakkariin. Melkein meni herne nenään, onneksi ei aivan.
Kyllä, tämä on juuriki semmonen first world problem.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä vittumaista. Mä lähtisin menemään, kun toteisin, ettei olekaan oikein tilaa majoittua.

Vierailija
2/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:10"]No on kyllä vittumaista. Mä lähtisin menemään, kun toteisin, ettei olekaan oikein tilaa majoittua.
[/quote]

En ikinä tekis noin. Hauskaahan täällä on! Suvun "matriarkka" ei vaan ole täysin sinut sen kanssa että miehen kanssa ei olla naimisissa vaikka lapsia löytyy. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, me ei olla moneen vuoteen edes yritetty mennä mökille ku miehen veli perheineen valtaa aina parhaat paikat:(

Vierailija
4/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:12"]Ymmärrän, me ei olla moneen vuoteen edes yritetty mennä mökille ku miehen veli perheineen valtaa aina parhaat paikat:(
[/quote]

Meillä oli vielä muutama vuos sitten hyvä makkari mutta sitten harrastettiin todistettavasti esiaviollista seksiä (saatiin siis vauva) ja homma vähän läsähti. Jospa me joskus saadaan vielä anteeksi. Ap

Vierailija
5/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vie aina isosisko parhaan huoneen. Perskele kun hatuttaa. Mut sitä se on täällä kun vanhin lapsi on vanhempien lemmikki. :(

Vierailija
6/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:18"]Meillä vie aina isosisko parhaan huoneen. Perskele kun hatuttaa. Mut sitä se on täällä kun vanhin lapsi on vanhempien lemmikki. :(
[/quote]

Se on semmonen esikoisen etuajo-oikeus... Ap

Vierailija
7/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä tilassa on helpompi hoitaa ne lapset.

Vierailija
8/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti oletteko te jotain pikkulapsia? Byyyyyääääähhhh, miksi mun veli sai paremman paikan? Miks mä joudun istumaan auton keskellä!?!?! Miks toi sai millin enemmän jäätelöä!?!?

Vakavasti ottaen, jos olisitte halunneet luksusyöpymistä niin olisitte menneet hotelliin. Kaikilla kuitenkin taitaa nukkumapaikka olla? Lapsellista tuollainen kinastelu, että "nyt se meni parempaan sänkyyn, johtuu varmaan tosta meidän esiaviollisesta lapsesta" ei jessus

Vierailija
9/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:21"]Pienessä tilassa on helpompi hoitaa ne lapset.
[/quote]

No ei se nyt aivan niinkään mene. Tähän huoneeseen mahtuu just ja just 120cm leveä sänky (johon tunkeudutaan miehen kans) sekä pieni kaappi ja lastensänky. Vauva nukkuu sitte rattaissa jotka mahtuu vaan oven eteen. Ollaan vähän niinku pönkättynä tänne yöt :D Ap

Vierailija
10/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä tilalla tekee? Makkarissa käydään nukkumassa ja muuten ollaan sosiaalisia ja seurustellaan suvun kans. Kylässä mukelotkin nukkuu aina kainalossa, joten yksi sänky riittää mainiosti.

Vierailija
11/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:23"]Siis oikeasti oletteko te jotain pikkulapsia? Byyyyyääääähhhh, miksi mun veli sai paremman paikan? Miks mä joudun istumaan auton keskellä!?!?! Miks toi sai millin enemmän jäätelöä!?!?

Vakavasti ottaen, jos olisitte halunneet luksusyöpymistä niin olisitte menneet hotelliin. Kaikilla kuitenkin taitaa nukkumapaikka olla? Lapsellista tuollainen kinastelu, että "nyt se meni parempaan sänkyyn, johtuu varmaan tosta meidän esiaviollisesta lapsesta" ei jessus
[/quote]

Siksi minä sanoinki heti ekassa viestissä että tämä on semmoinen first world problem = turhaa valittamista. Joskus sitä vaan haluaa vikistä ns turhista. Ap

Vierailija
12/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:23"]

Siis oikeasti oletteko te jotain pikkulapsia? Byyyyyääääähhhh, miksi mun veli sai paremman paikan? Miks mä joudun istumaan auton keskellä!?!?! Miks toi sai millin enemmän jäätelöä!?!?

[/quote]Suurin osa teistä naisista on kuin pikkulapsia ja aina kateellisia milloin mistäkin toisille ja aina pitää hakea jokin piilotarkoitus kaikesta, varsinkin jos homma ei mene ihan omien toiveiden mukaan. Tuliko tämä jollekin yllätyksenä?

Vierailija
13/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:23"]Mitä sillä tilalla tekee? Makkarissa käydään nukkumassa ja muuten ollaan sosiaalisia ja seurustellaan suvun kans. Kylässä mukelotkin nukkuu aina kainalossa, joten yksi sänky riittää mainiosti.
[/quote]

Olisi kiva olla edes sen verran tilaa että vauvanvaunut voisi olla muuallaki ku pönkättynä oven eteen mikä vaikeuttaa hiukkasen taaperon välillä ilmeneviä äkillisiä yöllisiä pissahätiä. Ap

Vierailija
14/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun serkkus jotenkin puusilmäinen kun ei tajua, että teillä on ahdasta ja heillä on tilaa? Ei ole tullut mieleen tarjota isompaa huonetta teille? Mä ainakin olisin, en kehtais siellä leveillä, kun toiset on kuin sillit purkissa... 

Vierailija
15/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:27"]Onko sun serkkus jotenkin puusilmäinen kun ei tajua, että teillä on ahdasta ja heillä on tilaa? Ei ole tullut mieleen tarjota isompaa huonetta teille? Mä ainakin olisin, en kehtais siellä leveillä, kun toiset on kuin sillit purkissa... 
[/quote]

Hän ei oo aivan sen tyylinen ihminen että tarjoais omastaan toisille :D Sitä paitsi heidän huoneesta näkyy meri, kukapa nyt semmosesta haluais luopua. Ap

Vierailija
16/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetinmoinen kartano teillä siellä on :D

Vierailija
17/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:31"]Mikä hemmetinmoinen kartano teillä siellä on :D
[/quote]

Ihan tämmönen iso vanha maalaistalo, ei mikään kunnon kartano kumminkaan :D Ap

Vierailija
18/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pirussa pitää änkeä sinne sukulaisille juhannukseksi?

Vierailija
19/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valittamista,kysy miksi näin. 

meillä on kimppamökki ja kävi myös näin että meidät ajateltiin majoittaa tupaan koska veljeni tyttöystävänsä kanssa ottivat kulmahuoneen. Sanoin heti mitä te oikein ajattelette ja veli vaan sanoi me ollaan jo purettu laukut. No, menin sitten pakkaamaan tavarat ja sanoin aittaan mars. Veli kun oli tyttöystävänsä kanssa kylässä, he aloittivat yöllä niin äänellisen seksin että jopa meidän lapset heräsi. Oli pakko koputtaa oveen ja sanoa nyt loppu ja aamulla pidin sellaisen palopuheen kummallekin, käytöstavat unohtuneet.

Jos teidät on laitettu pieneen koppiin ja toisille annettu isompi huone, voi tämä olla tasapuolisuuden merkki tai heistä tykätään enemmän.

Vierailija
20/35 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:32"]Miksi pirussa pitää änkeä sinne sukulaisille juhannukseksi?
[/quote]

Täällä mää oon viettäny kaikki juhannukseni pikkulapsesta lähtien. Muutama vuosi jääny vaan väliin. Näkee sukulaisia ja pääsee viettämään aikaa merenrannalle. Ei me tänne tultas jos tää olis pelkkää kurjuutta :D Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä