Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiäh kiäh ;D

Vierailija
19.06.2015 |

Mun ihastus alkanut seurustelemaan mut fb:n mukaan se naikkonen ei oo juuri minkään näköinen :D Tavallinen isohampainen ja pottunenäinen suomalainen. Oon miljoona kertaa paremman näköinen!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:08"]Typerä bimbo olet. Kyllä se ulkonäkö nyt on vaan sivuseikka. 
[/quote]Okei. Tuliko sulle mieleenkään että ehkäpä meillä synkkaa ja kemiat kohtaa koska hän on aiemmin tehnyt aloitteen ja myös minä tunnen vetoa häneen? Se että oon paremman näköinen kuin tämä nainen niin on vain plussaa.

Vierailija
2/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan ylihuomenna kuka on säälittävä ja kuka ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näköjään pottunenän kanssa synkkaa paremmin. Kai se jäbä olisi tullut sua uudestaan kyselemään kun parisuhteesi loppui(arvaan näin koska itse olet nyt tämän henkilön perässä, mitä luotettava kumppani ei tee) jos häntä olisi enää kiinnostanut. Pottunenäinen ja isohampainen voi olla ihana persoona ja hyvä pano, toisin kuin puhkipantu nättinaamainen bimbo.

Vierailija
4/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksei ap ole jo ihastuksensa kanssa? Mies jo esittänyt kiinostuksensa ja kaikkee...tais ilmeisesti mies tajuta että sisäinen kauneus on parempaa kuin ulkoinen.

Vierailija
5/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:24"]Ihmettelen miksei ap ole jo ihastuksensa kanssa? Mies jo esittänyt kiinostuksensa ja kaikkee...tais ilmeisesti mies tajuta että sisäinen kauneus on parempaa kuin ulkoinen.
[/quote]Parin päivän päästä olen ja se siitä.

Vierailija
6/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bye bye pottunenä. ;)

Vierailija
7/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä bimbo olet. Kyllä se ulkonäkö nyt on vaan sivuseikka. 

Vierailija
8/20 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:50"]Mun ihastus alkanut seurustelemaan mut fb:n mukaan se naikkonen ei oo juuri minkään näköinen :D Tavallinen isohampainen ja pottunenäinen suomalainen. Oon miljoona kertaa paremman näköinen!
[/quote]

Niin mutta se nainen seurustelee sun ihastuksen kanssa :D

Vierailija
9/20 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään ihmissuhde kaadu pottunenään, kjeh kjeh vaan itsellesi ;)

Vierailija
10/20 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:50"]Mun ihastus alkanut seurustelemaan mut fb:n mukaan se naikkonen ei oo juuri minkään näköinen :D Tavallinen isohampainen ja pottunenäinen suomalainen. Oon miljoona kertaa paremman näköinen!
[/quote]

[/quote]

BURN ja naamakämmen aloittajalle. :D ps. Olis ihanaa jos kerrankin tällainen haukkumatopikki sisältäis sekä haukutun että itseään kauniimmaks väittävän naisen kuvat! :)

Vierailija
11/20 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:50"]Mun ihastus alkanut seurustelemaan mut fb:n mukaan se naikkonen ei oo juuri minkään näköinen :D Tavallinen isohampainen ja pottunenäinen suomalainen. Oon miljoona kertaa paremman näköinen!
[/quote]

[/quote]Ei kauaa! Sano mun sanoneen;) ap

Vierailija
12/20 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt väittäkö ettekö samassa tilanteessa tuntis lievää mielihyvää sisällänne.

Vierailija
13/20 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares? Ovat onnellisia yhdessä ja sinä ulkonäkökeskeisyytesi kanssa voit nauttia omasta ulkonäöstäsi peilin kautta ja stalkata facebookista heidän parisuhdetta. Ehkä kannattaisi kiinnittää huomiota muuhunkin kuin ulkonäköön ja alkaa punnitsemaan ihmisiä muunkin kuin ulkonäön perusteella.

Vierailija
14/20 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää stalkkausta. Olisiko aika hommata oma elämä?

Vierailija
15/20 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei AP voi kaupan käytävillä heitä vastaan tullessa kävellä nokka pystyssä ja ajtella yksin päänsä sisällä "häh häh, tällasen sä oisit voinu saada, oon paremman näkönen kuin toi pottunokka, mut enää et saa". Samalla mies ei edes tiedä kuka olet, eikä edes huomaa sinua eikä hänellä ole harmainta aavistusta fantasiointiajatuksistasi.

Vierailija
16/20 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntee mut. Ollaan tekemisissä viikoittain. Teki itse aloitteen kerran mutten ollut vapaa silloin. Kun kerron ihastuksesta pottunenä katoaa. ;)

Vierailija
17/20 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ulkonäön takia kenenkään kanssa seurustele, ja jos johonkin rakastuu ei siinä haittaa pottunenät! Itse myönnän että mieheni ex-vaimo on minua kauniimpi. Ehkä minussa on jotain muuta hyvää kun on kerran kanssani.

Vierailija
18/20 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nyt oltu jo pari viikkoa yhdessä, että SIINÄ TEILLE JOTKA OLITTE SITÄ MIELTÄ ETTÄ OON STALKKERI! Ha ha haha haa!!:D

Vierailija
19/20 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:08"]Typerä bimbo olet. Kyllä se ulkonäkö nyt on vaan sivuseikka. 
[/quote]Sivuseikka se onkin! Ollaan yhdessä mutta ei pelkästään ulkonäön vuoksi. Ap

Vierailija
20/20 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:50"]Mun ihastus alkanut seurustelemaan mut fb:n mukaan se naikkonen ei oo juuri minkään näköinen :D Tavallinen isohampainen ja pottunenäinen suomalainen. Oon miljoona kertaa paremman näköinen!
[/quote]

[/quote]

BURN ja naamakämmen aloittajalle. :D ps. Olis ihanaa jos kerrankin tällainen haukkumatopikki sisältäis sekä haukutun että itseään kauniimmaks väittävän naisen kuvat! :)
[/quote]BURN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän