Mitä tarkoittaa "Rosenlew on pakastin?"
Teflon Brothersin biisissä räbätään että "PIdä Poika mieles, Rosenlew on pakastin"
Mitä se pakastinjuttu tarkoittaa?
Kommentit (51)
Tästäpä nappaan hyvän ensiharjoituksen elokuun puolivälin ensimmäiselle äidinkielen tunnille. Saavat oppilaat laittaa aivonystyrät hyrräämään ja muistelemaan kesää.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:30"]
Kesähittien pitää olla aika älyttömiä. Ei ne muuten herätä kiinnostusta.
[/quote] baandaanaananadana na na bandana na naa na an anna bombada bandaa na na koko kesä ihan rambnaananhaa sajdslkdldä cööh öögh whjlds eww.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:39"]
Miksi mulla tuli mieleen että tuo olis ollut joskus mainoslause?
[/quote] Jep. Näin oli. Vuonna kuokka ja kirves suosittiin noita sloganeita. Rosenlew on pakastin. Tietysti Pauligin. Ajatar on Forumissa. Raid tappaa kotona ja puutarhassa. Aja millä ajat - Brownilla loput. Vain kaksi kättä ja Black&Decker. Pistä tiikeri tankkiin. Lada - vuoden auto ( ehkä jopa kahdenkin). No OK, ton väärensi vääräleuat.
Sigmund veti noi lainit livenä Tampereen Blockfestis. Ei siihen liittynyt mitään sen kummempaa. Hyvä biisi.
juhannuksena soi tää biisi noin 15 kertaa!törkeen hyvä
tai varmaan soi enemmänkin mut ei muistikuvia ;)
Kesähittien pitää olla aika älyttömiä. Ei ne muuten herätä kiinnostusta.
Tehflon Broters!! Tänäänkin voi vielä vähän pämppädämppämppäää. Rosenlewis on vielä kung fu girlia
Minulle tuli vaan mieleen, että siinä on hyvät pakastusominaisuudet eikä pelkästään jäädytä.
Toihan on oikeastaan huippulaini: sen voi ymmärtää kuittailuna jollekin Rosenlewille, tai niin että Mielessä on hyvä imu; parempi pämppäämisen kannalta, tai niin et Rosenlewissä saa kaljat kylmäks...
On tää parempi kuin Madafakin Darra
Meillä oli joskus Rosenlew pakastin ja taisi olla hellakin.
Miele ja Rosenlew on kodin konemerkkejä
Se joka siinä "räppää" (kaikkien julkkisten pakko aima yrittää räpätä huoh) on se pokeri pelaaja sahamies niin en tiedä mutta olen tullut siihen johtopäätökseen että joku pokerin pelaaja on nimeltään rosenlew ja toi on sellaista piilokuittailua. Vähän ku et "Teemu on hyvä pelaaja mut koivu on puu".
No ei se tarkota ko just sitä mitä ne sanoo. Noilla on tuskin mitään syvällisiä biisejä, eikö ne oo muutenkin joku huumoribändi? Eihän siinäkään oo mitään järkeä, että "pelikaani lens turbiiniin, punaselle kaikki, puhelin kii." :D Mää tykkään tosta biisistä kertsin takia, siinä laulavalla miehellä on mukavan kuuloinen ääni. Samoin "maradona" - biisissä se kohta, missä lauletaan "maradona, oo- oo oo-oo" :)
Pokeriforumilla käsiteltiin tota lainia, eikä siihen löydetty järkevää vastausta.
OK, rough translation of Ziig's part:
From up to down and back the same route // yläkautta alas ja sitä kautta takasin
Keep in mind boy, Rosenlew is a fridge [WTF?] // pidä poika mieles, Rosenlew [http://en.wikipedia.org/wiki/Rosenlew ] on pakastin
Suck that pissy bong you hippie // ime sinä ituhippi kusista bongii,
I drink Louis XIII, 18,000 [euros] // mä vedän Louis [cognac] Trettonii [13], kaheksantoist tonnii
Via Snacky to MaiThai, from MaiThai to Bambu // Snackyn [burger franchise in the Helsinki area] kaut MaiThai [Thai restaurant in Helsinki], MaiThaist Bambuun [restaurant in Helsinki]
One gotta always go wild with them foods // Fuudien kans pitää aina yli ampuu
More shots, Saha approves // lisää shotteja, Sahan luvalla
Look into the eyes, swallow, blow [don't think these are meant as a sexual way] // tsiigaa silmiin, niele, puhalla
Pelikaani lens turbiiniin tarkoittaa, että tuli pari muuttujaa. Punaiselle kaikki tarkoittaa, että tupla tai kuitti. Puhelimet kii viittaa Davon biisiin. Ja Niele puhalla on kans Davon biisistä. Eli tämmöstä interkontekstuaalista hassuttelua.
Joo-o varmaan Zig hengailee vaavis. Anna mun nauraa!