Se tunne kun joogaat kotona, ja kun olet alaspäin katsovassa koirassa,
Huomaat nyrkinkokoisen hämähäkin mönkivän käsiesi luona. Hrrrrr puistattaa vieläkin.
Kommentit (10)
Mä valitettavasti huomaan siinä asennossa aina jotain pölymakkaroita sohvan alla, ja tajuan että pitää imuroida. Zen häipyy saman tien.
Et taida asua Suomessa jos kerta oli nyrkinkokoinen hämähäkki? Vai olikos jonkun lemmikki? Vai et kai vain LIIOITELLUT?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:25"]Mä valitettavasti huomaan siinä asennossa aina jotain pölymakkaroita sohvan alla, ja tajuan että pitää imuroida. Zen häipyy saman tien.
[/quote]
joo joogaan aina olohuoneeeen matolla ja joka kerta ajattelen että onpa pölyinen matto mut en ole vieläkään pessyt sitä :D
Minä joogasin eilen, niin itikka pisti kädestä, mutta en pystynyt ottamaan sitä pois. Sitä kirvelyn määrää.
T.15v
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:25"]Et taida asua Suomessa jos kerta oli nyrkinkokoinen hämähäkki? Vai olikos jonkun lemmikki? Vai et kai vain LIIOITELLUT?
[/quote]
no EN.
Just yllämainittujen asioiden takia mä en joogaa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:27"]Just yllämainittujen asioiden takia mä en joogaa.
[/quote]
eli hämähäkkiem, pölyn ja sääskien takia?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:27"]Just yllämainittujen asioiden takia mä en joogaa.
[/quote]
eli hämähäkkiem, pölyn ja sääskien takia?
[/quote]
Ja naapurinmiesten.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:24"]
Minä kerran kun juuriki pylly pystyssä joogailin niin näin naapurinmiehen tuijottelevan minua ikkunasta. Miehen käsi oli hyvinkin epäilyttävässä paikassa. Noh, joogailimpas siitä eteenpäin verhot kiinni.
[/quote]
Eiiih. Ilonpilaaja.
Minä kerran kun juuriki pylly pystyssä joogailin niin näin naapurinmiehen tuijottelevan minua ikkunasta. Miehen käsi oli hyvinkin epäilyttävässä paikassa. Noh, joogailimpas siitä eteenpäin verhot kiinni.