Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yrittääkö naiset tahallaan olla epäseksikkäitä?

Vierailija
19.06.2015 |

miksi

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös s/m seksi tapahtuu yhteisymmärryksessäjos siihen viittaat. Mutta anyway en ole yrittänyt absoluuttisesti kuvataan mitään..kuten jo sanoin mikään ei ole vain joko/tai.

Se, että vain raiskaus on rikos ei tarkoita sitä, ettei se olisi samaa jatkumoa. Sen on vain Suomessa katsottu jo ylittävän rangaistava ei-suostumuksellisej seksuaalisen teon rajan. (Yhtenä esimerkkinä.) 

Sama pätee varkauteenkin. Haluat kovasti erottaa toisistaan juridisesti rangaistavat teot muista seksuaalisen itsemääräämisoikeuteen kohdistuvista teoista. Huutelu muuten ei kuulu Suomessa tapakulttuuriin ja huutelu eli cat-callingon nousussa muuten nousussa monissa maissa ongelmaksi asti.

..no olemme todellakin ääripäässä jos mielestäsi tunteita ja seksuaalisuutta ei tarvitse tai voi ymmärtää.

Vierailija
42/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jankkaaja vaikuttaa ensimmäisen vuoden yliopisto opiskelijalta, joka on just oppinut termin kehäpäätelmä mut ei sitä mitä se meinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan samoja syitä kuin miehilläkin. Esimerkiksi että haluaa olla julkisessa tilassa ikäänkuin incognito.

Vierailija
44/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:44"]

Toi jankkaaja vaikuttaa ensimmäisen vuoden yliopisto opiskelijalta, joka on just oppinut termin kehäpäätelmä mut ei sitä mitä se meinaa.

[/quote]

Pahemman luokan aspergeri se on. Yrittää selittää mulkkunsa luomat tuntemukset omaksi parhaakseen ja oikeutuksekseen touhuilla niiden mukaan.

Vierailija
45/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:29"]

En yritä olla tahalteen epäseksikäs mutta minua ei kyllä kiinnosta olenko jonkun mielestä epäseksikäs. Pukeudun normaalisti kyllä siististi ja meikkaan ja laitan hiukset mutta on päiviä joita vietän vaan collarit ja huppari päällä ja lasit päässä. Miksi minun tulisi näyttää joktakin vain jonkun miehen mielestä. Mulla on jo mies jolle kelpaan sama miltä näytän. Tietenkin kivaa on välillä yllättää mies laittautumalla kivan näköiseks vaikka vaan olisin kotona.

[/quote]Toi on monella suomalaisnaisella. Olisi kauniimpi katsoa ja ihailla laitettuja naisia, nuoret naiset osaa sen paremmin.
[/quote]
Tottakai nuoret naiset osaa sen paremmin kun heillä on kaikki aika käyttää itsestään huolehtimiseen. Se on ihan miehen syy jos oma tyttöystävä tai vaimo ei näytä vetävältä ja huollitellulta. Kun ei ole aikaa eikä saa mitään muuta kuin lisää tekemistä eli kotitöitä yms kotona niin laitata siinä itsesi hehkeäksi. Kauneus vaatii aikaa ja rahaa.

Vierailija
46/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä. Tuulitakki päälle ja pystyn luottamaan siihen, ettei kukaan kiinnitä minuun erityisemmin huomiota. Vapauttavaa, mukavaa, saa olla rauhassa, ketään ei kiinnosta, olen yksi huomaamaton ihminen, osa massaa. Teen sen tarkoituksella, vaikka pidänkin paljon kivan näköisistä vaatteista.

Vierailija
47/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen miesvaltaisessa työpaikassa, jossa vaaditaan siistiä pukeutumista ja kaikinpuolin edustavaa ulkomuotoa. Panostan ulkonäkööni varsin paljon, en kuitenkaan seksikkyyteen, pikemminkin sen jonkinasteiseen häivyttämiseen. Tuli nuorempana kantapään kautta opittua: sanomiseni otetaan vakavammin, ei kohdella kahvinkeittelijänä (kaikki kunnia heille, joiden varsinaiseen työnkuvaan se kuuluu), yms.

Vierailija
48/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko vähän enemmän?

Vierailija
49/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelevä nainen EI ole seksikäs

Vierailija
50/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:23"]

Piereskelevä nainen EI ole seksikäs

[/quote]

Tästä seuraa että nainen ei ole  seksikäs. Eli voimme lopettaa keskustelun.

Vierailija
51/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää, ei mikään muu selitä helvetin rumia löysiä pitkiä villatakkeja päällä ja niitä rumia posliini naamoja. kulmiksetkin revitetään irti ja sitten tussilla piirtää ne viivat, lyhyt lespo tukka. pthyi saatana!

Vierailija
52/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joo. Vihaan sukupuoleen kohdistettua huomiota.

Vierailija
53/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kyllä epämiellyttävän huomion takia. Vapaallakin jos on vähän homssuinen, niin ei saa mitään lokaa niskaan. Jos panostaa, niin on vapaata riistaa miehen kommenteille, yleensä negatiiviselle arvostelulle.

Vierailija
54/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä olla tahalteen epäseksikäs mutta minua ei kyllä kiinnosta olenko jonkun mielestä epäseksikäs. Pukeudun normaalisti kyllä siististi ja meikkaan ja laitan hiukset mutta on päiviä joita vietän vaan collarit ja huppari päällä ja lasit päässä. Miksi minun tulisi näyttää joktakin vain jonkun miehen mielestä. Mulla on jo mies jolle kelpaan sama miltä näytän. Tietenkin kivaa on välillä yllättää mies laittautumalla kivan näköiseks vaikka vaan olisin kotona.

Vierailija
55/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sivukaljunaiset onnistuvat siinä. 

Vierailija
56/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö miehet tahallaan olla epäseksikkäitä, piereskelee kaivaa kasseja ja nenää. Pitää samoja pieruverkkareita päivästä toiseen eikä käy suihkussa. Kyllä mielelläni ottaisin miehen joka olisi 24/7 seksikäs siia ku itekki oon niin sexy.

Vierailija
57/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:29"]

[/quote]Toi on monella suomalaisnaisella. Olisi kauniimpi katsoa ja ihailla laitettuja naisia, nuoret naiset osaa sen paremmin.

Vierailija
58/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit naisella on kyllä turn-off ja muutenkin niin last season

Vierailija
59/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te naiset tajua, että teidät on tehty sulostuttamaan ja kaunistuttamaan meidän miesten raadollista elämää. Kun hiki otsalla ja verenmaku suussa puskee elämässä eteenpäin, niin yksi ainoa pieni lohtu siinä on, jos on kauniita ja seksikkäitä naisia tuomassa edes jotain iloa tähän ankaraan aherrukseen. Jos naiset laiminlyövät tämän velvollisuutensa, niin se tekee maailmasta kurjemman paikan kaikille ja paha olo lisääntyy.

Vierailija
60/137 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:31"]

Yrittääkö miehet tahallaan olla epäseksikkäitä, piereskelee kaivaa kasseja ja nenää. Pitää samoja pieruverkkareita päivästä toiseen eikä käy suihkussa. Kyllä mielelläni ottaisin miehen joka olisi 24/7 seksikäs siia ku itekki oon niin sexy.

[/quote]Tee uusi ketju miehistä. nyt puhutaan naisista.