Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pienet häät

Vierailija
08.04.2015 |

Tekisittekö pieniin häihin itse ruuat jos siis vieraita ois max 40 ja siitäkin 11 pieniä lapsia?
Laskin et tulis tilattuna ruoka maksaa lähemmäs 1500. Mietin jos tekisi itse jotain esim ruokaisia salaatteja tai muuta.
Olisko vinkkejä mitä voisi itse tehdä vai onko tuhoon tuomittu ajatus. Pääsiskö niin paljon helpommalla tilaamalla ruuan et siitä kannattais maksaa noinkin "paljon". Kuitenkin vaan omat siskot ja vanhemmat perheineen ois kutsuttuna. + muutama kaveri.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin itse, koska tykkään ruuanlaitosta. Hankkisin kyllä jonkun hoitamaan hääpäivän tarjoilun.

Vierailija
2/4 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:43"]Tekisin itse, koska tykkään ruuanlaitosta. Hankkisin kyllä jonkun hoitamaan hääpäivän tarjoilun.
[/quote]

Mistä vois hankkia ja mitä tuollainen maksaa? 1 henkilö???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele kavereilta jos he tuntisivat jonkun joka voisi tulla extraamaan teidän häihinne jos itse teet tarjoilut. Tai sitten tilaat pitopalvelulta vain osan tarjottavista ja sen tarjoilijan. 

Vierailija
4/4 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuon kokoiset häät. Pieni ravintola, tapas- tyyppiset tarjoiltavat ja kakku. Maksaa 30 e per hlö. Ei sisällä alkoholia.