20-24-vuotiaat ovat vielä liian nuoria menemään naimisiin.
Kommentit (18)
No itselläni se "teinisuhde" on kestänyt jo parikymmentä vuotta =)
Mitenkäs meillä kun minä olin 24v. ja 32v. kun mentiin naimisiin? Mitkäs on todennäköisyydet eroon tässä liki vuosina?
nimim. kymmenen vuotta naimisissa
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:55"]
Mitenkäs meillä kun minä olin 24v. ja 32v. kun mentiin naimisiin? Mitkäs on todennäköisyydet eroon tässä liki vuosina?
nimim. kymmenen vuotta naimisissa
[/quote]
Siis mies oli 32v.
Ehkä nykynuorilla onkin todennäköisempä et päätyy eroon kun arvot on muuttunut. Omat vanhemmat meni naimisiin 24v 90luvulla ja takana 24vuotta
No on se hyvä että tajusin mennä jo 18-vuotiaana naimisiin! Mutta hyvää juhannusta sullekin ikis :)
Minun äitini oli 23 ja isäni 24 kun he menivät naimisiin. Viikko sitten he viettivät 21. hääpäiväänsä :) Tasan vuoden päästä, juhannuksena, tulee kuluneeksi 30 vuotta siitä kun he tapasivat 16 ja 17 vuotiaina.
Jaa. Minä menin naimisiin 23-vuotiaana samanikäisen miehen kanssa. 44 v. ehdittiin olla naimisissa ennen miehen kuolemaa.
Eipä ne suhteet nyt sen paremmin kestä vanhemmillakaan ihmisillä.
Ikis, ota lääkkeet ja ala viettämään juhannusta.
Mitä jos keksisit välillä jonkun uuden vähän paremman provon vaikka näin juhannuksen kunniaksi.
Ok. Täytyy muistaa sit erota jossain vaiheessa. Millonkohan ois hyvä? ;)
T. 20 vuotiaana naimisiin mennyt ja eilen neljättä häävuosipäivää viettänyt
Ei saisi yleistää. Olin itse 29 avioituessani ja eroon se päättyi jo 14 vuoden sisällä. Poikani oli 22 avioituessaan samanikäisen naisen kanssa, ja hyvin menee.
Minäkin menin naimisiin 27-v ja mies oli 32-v.Erosimme 10v myöhemmin, kun mies jätti perheensä toisen vuoksi.
Ps. Olen kaunis,bmi normaali, seksielämä vilkasta. En nalkuta turhasta.
Minä olin 21v ja mies ehti juuri häiden alla täyttää 22v. Olimme tunteneet 7kk, josta olleet kihloissa 6kk. Ensi kuun lopussa vietämme 31v hääpäivää.
Siskoni oli 20v mennessään naimisiin 29v miehen kanssa. He olivat tunteet vajaa 5v, josta olleet kihloissa 3v. Heillä on ensi viikolla 26v hääpäivä.
Ehkä salaisuus on siinä, ettemme sitten ole kiirehtineet lasten teon kanssa. Me olimme naimissa 12v ennen ensimmäisen lasen syntymää. Siskoni oli hieman alle 13v.
Enpä tiedä tuosta..
Isäni ja äitini ovat olleet yhdessä 16-17-vuotiasta ja menivät naimisiin 19-20-vuotiaina. Nyt yhdessä 35 vuotta.
Tätini ja hänen miehensä menivät naimisiin kun olivat 21v ja 24v ja yhdessä vielä 28 aviovuoden jälkeen.
Isoveljeni meni naimisiin 23-vuotiaana ja edelleenkin yksitoista vuotta myöhemmin onnellisesti naimisissa.
Pikkusiskoni meni naimisiin 22-vuotiaana ja viettävät tänä vuonna viidettä hääpäiväänsä.
Minä itse tosin menin naimisiin vasta 25-vuotiaana, joten varmaan vältän eron ;)
Onneksi menin itse jo 18-vuotiaana.