Noloa Anttilan myyjältä
Yritin sitten siinä rauhassa katsella tuotteita niin myyjä parveili ympärillä ja seuras kuin hai laivaa. Itsekkin olen toiminut myyjänä, olisi ollut kohteliasta, vaikka kysyä tarvitsetko apua,etsitkö jotain tiettyä tuotetta tms.,mutta niin läpinäkyvää päivystämistä, minne ikinä menin tuli kokoajan perässä. No siinähän sitten jäi ostokset ostamatta,kuitenkin haluaisin ostosrauhan.. ja ikinä en oo varastanut, enkä varasta.
Kommentit (26)
Ääliö et osannut itse sanoa että pärjään itekseni. Ehkä se sun olemus viittasi siihen että tarvit apua ja myyjä katsoi että et kohella liikoja.
Kannattaisi Treen Anttilan selvästi kouluttaa myyjiään, osaa selkeästi uudelleen. Siis jos eivät halua että asiakkaat kaikkoaa kokonaan. Kaverini sai siellä tällä viikolla tosi törkeää kohtelua. Itse en sinne eksy.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:18"]Mä olen ilmeisesti myös potentiaalisen varkaan näköinen, kun muakin tunnutaan välillä kyttäävän ja jokusen kerran on pyydetty laukkua näyttämään. Inhottaa, koska en todellakaan varasta. Mielestäni hyvin normaalin ja kiltin näköinen 25v.
[/quote]
Laukkua ei tarvitse näyttää myyjälle / vartijalle, ainoastaan poliisille. Vartija voi tehdä henkilötarkastuksen, jos on syytä epäillä, että mukana on itsen/toisen vahingoittamiseen sopivia välineitä.
Tietysti yleensä pääsee helpommalla, kun avaa kassinsa pyydettäessä. Mutta pakko ei ole.
[/quote]
Multa on kerran pyydetty, ja vaadin, että se kassi pengotaan siinä näytillä. Ettei jää kellekään epäselväksi se, etten ole mitään pöllinyt.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:01"]
Selvästi et oo ap ainakaan Rovaniemen Anttilassa asioinu. Siellä kun myyjät juoksee asiakasta karkuun ja pyörittelee silmiään jos saat yhden kiinni ja tahdot tietää jotain myytävistä tuotteista.
[/quote]
Tampereen Anttila:)
-ap
[/quote[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:01"]
Selvästi et oo ap ainakaan Rovaniemen Anttilassa asioinu. Siellä kun myyjät juoksee asiakasta karkuun ja pyörittelee silmiään jos saat yhden kiinni ja tahdot tietää jotain myytävistä tuotteista.
[/quote]
Tampereen Anttila:)
-ap
[/quote]
LOL
Ylläri pylläri
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:18"]Mä olen ilmeisesti myös potentiaalisen varkaan näköinen, kun muakin tunnutaan välillä kyttäävän ja jokusen kerran on pyydetty laukkua näyttämään. Inhottaa, koska en todellakaan varasta. Mielestäni hyvin normaalin ja kiltin näköinen 25v.
[/quote]
Laukkua ei tarvitse näyttää myyjälle / vartijalle, ainoastaan poliisille. Vartija voi tehdä henkilötarkastuksen, jos on syytä epäillä, että mukana on itsen/toisen vahingoittamiseen sopivia välineitä.
Tietysti yleensä pääsee helpommalla, kun avaa kassinsa pyydettäessä. Mutta pakko ei ole.
[/quote]
Multa on kerran pyydetty, ja vaadin, että se kassi pengotaan siinä näytillä. Ettei jää kellekään epäselväksi se, etten ole mitään pöllinyt.
[/quote]
Mulla oli kerran toisesta kaupasta ostettu suklaapatukka kassissa, jonka näytin, kun pyydettiin. Verensokeri kun heittelee, täytyy aina olla jotain nopeasti syötävää mukana.
Myyjä nappasi patukan, ja odottelin vartijan kanssa, kun takahuoneessa asiaa tutkittiin. Sitten tuli toinen myyjä ilmoittamaan, että patukka on eri erää kuin kaupassa myynnissä olevat. Jätin patukan sinne, ja yli sadan euron ostokset hihnalle. Meidän perhe ostaa jatkossa ruokansa muualta ;) Anteeksipyyntöäkään en saanut.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:18"]Mä olen ilmeisesti myös potentiaalisen varkaan näköinen, kun muakin tunnutaan välillä kyttäävän ja jokusen kerran on pyydetty laukkua näyttämään. Inhottaa, koska en todellakaan varasta. Mielestäni hyvin normaalin ja kiltin näköinen 25v.
[/quote]