Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varattu, mutta ihastuin silmittömästi toiseen :(

Vierailija
29.04.2015 |

Olen ollut kelvossa parisuhteessa 5 vuoden ajan, lapsia ei ole mutta koira ja omaisuus aika tarkkaan yhteistä. (Huonekalut, auto, yhteinen asunto). Työpaikalla aloitti noin vuosi sitten mies joka vetää minua puoleensa kuin magneetti ja häneltä on tullut pientä signaalia että kiinnostusta löytyisi. Molemmat olemme kuitenkin sen verran "kunnollisia", että mikään firman pikkujouluissa isommalla tapahtunutta ryhmähalia vakavampaa ei ole sattunut. Mies tekee kuitenkin pieniä eleitä jotka ovat samaan aikaan todella ihania, mutta särkevät sydämeni samalla. Esim. kerran toi arnoldsin munkkeja toimistolle ja minulle oli valkannut valkosuklaa-donitsin, kun joskus olin maininnut pitäväni niistä ihan hulluna. Kaikille muille hän oli ottanut niitä pinkkejä. Kerran meillä oli virkistäytymisilta työporukalla ja paikallisessa baarissa joku tuntematon yritti iskeä minua ja tämä työpaikan mies sitten hätisteli tyypin pois sanomalla, että olen varattu. En ollut kiinnostunut tyypin iskuyrityksistä ja ihan kohteliaisuudesta vain vaihdoin muutaman sanan tiskillä. Sitten työpaikkani mies jäi juttelemaan kanssani ihan niitä näitä, kiitin kun hän oli hätistänyt tuntemattoman pois siitä ja sitten tilanne oli ohi kun liityimme takaisin muiden seuraan. Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni: ehkä hymyilen hänelle leveämmin kuin muille ja ehkä vaihdan hänen kanssaan sanat tiiviimmässä katsekontaktissa kuin mitä muiden kanssa.

Minulla on tosi huono omatunto, sillä rakastan avopuolisoani ja meillä on hyvä parisuhde ja kaikki on helppoa. Tottakai tavallisia riitoja on silloin tällöin, mutta aina ollaan sovittu ja ikinä kumpikaan ei ole satuttanut toista millään tavoin. (Pettämistä, väkivaltaa tms.) Olen aina teinistä asti ollut sellainen, että ihastumiset ovat tosi voimakkaita ja saattaneet kestää vuosiakin vaikka mitään ei olisi tapahtunut minun ja ihastukseni välillä. Nytkin olen tuntenut aivan käsittämätöntä vetoa työpaikan mieheen ihan ensimmäisestä kerrasta kun tapasin hänet noin vuosi sitten. Miten pääsisin yli ihastuksestani ja tajuaisin taas, että minulla on jo huippu mies kotona :( 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:13"]Jos vakavasti ihastuu toiseen, ei oma parisuhde kovin hyvin voi. Sitä voisit ehkä miettiä.
[/quote]

Ei välttämättä pidä paikkaansa. Toiset vain ihastuvat helposti, varsinkin pitkässä suhteessa. Se menee yleensä ohi aikanaan. Toki kannattaa pohtia omaa suhdetta ja panostaa siihen. Aina voi myös miettiä, miten valmis on luopumaan kaikesta siitä, mitä nyt on ja suomaan samalla täyden vapauden puolisolleen. Täytyy olla valmis siihen, että hän saa myös jatkaa elämäänsä ja löytää uuden rakkaan. Tietyn pisteen jälkeen paluuta ei ehkä ole, enää koskaan.

Vierailija
2/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa... Niin se vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni

Vierailija
4/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:07"]Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni
[/quote]
Nyt on iltalääkkeet jääny ottamatta :(

Vierailija
5/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet päätöksen, olkoon se mikä tahansa. Joko jatkat nykyisen kanssa haahuilematta muualle, tai annat itsellesi luvan rakastua, jättää ex ja kukaties aloittaa uusi suhde. Tiedät riskit ja sen mitä pahimmassa tapauksessa menetät. Toivottavasti et ajaudu pettämään. Helppoo, vai mitä ;D

Vierailija
6/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurja :( En osaa auttaa. Itse kun en ole päässyt yli idiootti-exästänikään, vaikka rakastan miestäni.

Vierailija
7/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:07"]Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni Olen ehkä itsekin olla näyttänyt kiinnostukseni [/quote] Nyt on iltalääkkeet jääny ottamatta :(

[/quote

Ja jo pitemmän aikaa :O

Vierailija
8/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vakavasti ihastuu toiseen, ei oma parisuhde kovin hyvin voi. Sitä voisit ehkä miettiä.

Vierailija
9/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa olin ja onneksi en tehnyt mitään koska ihastus meni ohi. No itselläni tuota selitti lievä masennus johon ihastus oli kuin lääke. Kun syy selvisi, ihastuksen tunne katosi ja en ole kyllä tarvinnut oikeitakaan lääkkeitä:) tosin en tarkoita että säkin olisit masentunut, mut mä olin

Vierailija
10/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:11"]

Teet päätöksen, olkoon se mikä tahansa. Joko jatkat nykyisen kanssa haahuilematta muualle, tai annat itsellesi luvan rakastua, jättää ex ja kukaties aloittaa uusi suhde. Tiedät riskit ja sen mitä pahimmassa tapauksessa menetät. Toivottavasti et ajaudu pettämään. Helppoo, vai mitä ;D

[/quote]

Helppoapa hyvinkin :D Mutta olen aina ollut huono ottamaan riskejä ja pelkään saavani siipeeni, jos lähden tämän ihastukseni matkaan. Miksi riskeerata hyvä parisuhde kun olo on muuten hyvä, jos ihastumista ei lasketa? Olisinpa vähemmän helposti ihastuvaa tyyppiä. Olen 29-vuotias ja noin kuukausi sitten sydämeni hyppäsi kurkkuun kun näin lukioaikaisen ihastukseni kaupassa... Noloa!

Vierailija
11/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:11"]

[/quote]

Helppoapa hyvinkin :D Mutta olen aina ollut huono ottamaan riskejä ja pelkään saavani siipeeni, jos lähden tämän ihastukseni matkaan. Miksi riskeerata hyvä parisuhde kun olo on muuten hyvä, jos ihastumista ei lasketa? Olisinpa vähemmän helposti ihastuvaa tyyppiä. Olen 29-vuotias ja noin kuukausi sitten sydämeni hyppäsi kurkkuun kun näin lukioaikaisen ihastukseni kaupassa... Noloa!

[/quote]

Ja AP kyseessä!

Vierailija
12/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:13"]

Samassa tilanteessa olin ja onneksi en tehnyt mitään koska ihastus meni ohi. No itselläni tuota selitti lievä masennus johon ihastus oli kuin lääke. Kun syy selvisi, ihastuksen tunne katosi ja en ole kyllä tarvinnut oikeitakaan lääkkeitä:) tosin en tarkoita että säkin olisit masentunut, mut mä olin

[/quote]

Voikohan tässä olla jotain yhteistä minun tapaukseni kanssa! Lukion jälkeisten opintojen alussa minulla oli varmaan jonkin asteinen diagnosoimaton (ja hoitamaton) masennus, jonka juuret johtivat väärään opiskelupaikkaan ja läheisen ystävän kuolemaan. Ensimmäinen opiskelusyksy meni penkin alle, mutta ajauduin lyhyeen parisuhteeseen josta sain virtaa ja voimaa lukea pääsykokeisiin mieluisaan opiskelupaikkaan. En ikinä myöntänyt kenellekään miten paha olo minulla oli tuolloin, saatoin vain maata sängyssä parikin päivää näkemättä ketään, mutta välillä taas jaksoin jopa käydä koulussa ja tavata ystäviä. 

Kun pääsin opiskelemaan omaa alaani niin masennus jäi vain johonkin, ehkä en kuitenkaan ole päässyt avaamaan ajatuksiani ja ne heijastelevat nykyäänkin tyytymättömyytenä nykytilanteeseen?

AP

Vierailija
13/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melkein samassa tilanteessa kuin AP muutama vuosi sitten. Lähdin ihan ookoosta suhteesta ihastuksen perässä: uusi suhde loppui alle vuoden sisällä, mutta ex-mieheni löysi itselleen unelmien naisen. Heillä on jo lapsia, farmariautot ja omakotitalo ja minä sinkkuilen vieläkin. :-( Punnitse tarkkaan mitä teet!!

Vierailija
14/20 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia lutkia kaikki naiset... Ollaan parisuhteessa ja silti haluaa sitä vierasta sauvaa.... Järki hoi jos mies on hyvä niin mikä sun ongelma on?!

Vierailija
15/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa ikivanhaan ketjuun: Erosin miehestäni, koska hän oli rakastunut toiseen. Erosta on jo kuukausi ja omaisuus on jaettu ja molemmat asutaan uusissa osoitteissa. Koira lähti miehen mukaan, koska hänen uusi "pitää kaikista eläimistä ja kyllä vakaa parisuhde tarjoaa paremmat pokat koiralle kuin sinkku"! Olen ihan rikki ja en ole kyennyt tekemään mitään ylimääräistä: käyn töissä, koska on pakko, mutta työpaikan mies! Hän tajusi ensimmäisenä työporukasta, että minun elämässäni on tapahtunut jotain dramaattista. Hän tuli toimistooni ja kysyi mitä elämässäni on tapahtunut, sillä en enää ollut oma itseni. Itkun lomassa kerroin tapahtuneesta ja mies oli tukena ja kuunteli pitkään mitä sydämelläni oli. Herrasmies kun on niin mitään aloitetta ei tehnyt (onneksi, en tiedä mitä olisin tehnyt!), mutta selvästi näin miten hän välitti ja se, että minuun sattui, sattui häneenkin. Mitään romanttista ei ole nyt välillämme sattunut, mutta olemme entistä tiiviimmin ystävinä tekemisissä. Töissä päivittäin käydään toistemme luona juttelemessa ei-työ-asioista ja ollaan parina iltana käyty pelaamassa frisbee-golfia. Flirtti vaihtui aikalailla kaveruuteen, ihastumiseni ei kuitenkaan ole tyystin tukahtunut: Pilaanko kaiken jos tunnustaisin? Onko työkaverini vain kaverini? 

Vierailija
16/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaan työkaverin kanssa pelailemassa ja vietä mukavaa aikaa. Ei sun ehkä juuri nyt kannata pohtia teidän tulevaisuutta. Ota aikaa itselles toipua erosta. Tsemii ap <3 mä erosin ite pari kk sitten. Parempi hetken aikaa olla ihan yksin. Katsella vähän ympärilleen ja nautiskella. Kaikki helpottaa vielä ja vastaukset löytyy kaikkiin kysymyksiin.

Vierailija
17/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:53"]

Käy vaan työkaverin kanssa pelailemassa ja vietä mukavaa aikaa. Ei sun ehkä juuri nyt kannata pohtia teidän tulevaisuutta. Ota aikaa itselles toipua erosta. Tsemii ap <3 mä erosin ite pari kk sitten. Parempi hetken aikaa olla ihan yksin. Katsella vähän ympärilleen ja nautiskella. Kaikki helpottaa vielä ja vastaukset löytyy kaikkiin kysymyksiin.

[/quote]

Oloni on jo parempi, kuin silloin kun erosimme. Mutta olen silti hyvin hämmentynyt työpaikan miehen käytöksestä: Ennen osoittanut merkkejä (?) kiinnostuksesta, mutta nyt kun olen vapailla markkinoilla niin on ystävänä ja tukena. Onko hän yhtään kiinnostunut enää minusta, vai onko kyseessä sellainen herrasmies, joka ymmärtää, että juuri eronneena kaipaan eniten ystävää ja tukea? Olen yhä ihastunut häneen, mutta pelkään, että jos hän on vain ystävänä tukenanin, pilaan kaiken jos yritän ottaa ratkaisevan askeleen hänen suuntansa. 

Vierailija
18/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:59"]

[/quote]

Oloni on jo parempi, kuin silloin kun erosimme. Mutta olen silti hyvin hämmentynyt työpaikan miehen käytöksestä: Ennen osoittanut merkkejä (?) kiinnostuksesta, mutta nyt kun olen vapailla markkinoilla niin on ystävänä ja tukena. Onko hän yhtään kiinnostunut enää minusta, vai onko kyseessä sellainen herrasmies, joka ymmärtää, että juuri eronneena kaipaan eniten ystävää ja tukea? Olen yhä ihastunut häneen, mutta pelkään, että jos hän on vain ystävänä tukenanin, pilaan kaiken jos yritän ottaa ratkaisevan askeleen hänen suuntansa. 

[/quote]

Ja kiitos ystävällisistä sanoistasi! Tsemppiä sinullekin♥

Vierailija
19/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi on gay! Nähnyt sinussa kaveri-ainesta ja iskenyt kiinni!

Vierailija
20/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:59"]

[/quote]

[/quote]

Sitä ei voi tietää. Ehkä hän voi myös ajatella, ettei halua joutua sun "laastariksi", jos ei ole aikaisemmin ollut varma sun tunteista. Itse tarkkailisin vielä tilannetta. Hänen seuransa vaikuttaa tekevän sulle hyvää ja hän välittää susta jo kaverina, joten viettäkää aikaa yhdessä ja katso mitä tapahtuu. Varmasti tulee sopiva hetki, jolloin saa tunteesi kerrottua. Toivon paljon tsemppiä sulle ja toivottavasti tunteet ovat molemminpuolisia <3

Tämä nyt ei liity sun tilanteeseen, mutta mäkin olen ihastunut toiseen. Mua ahdistaa ja tekisi mieli itkeä. Kyseessä on entinen säätöni, ja tunteet ovat ilmeisesti taas heränneet, koska olen nyt törmännyt häneen silloin tällöin vaihdettuani työpaikkaa. Ei olla samassa paikassa töissä, mutta hyvin lähellä. Mulla on kotona ihana avomies, mutta en voi olla jatkuvasti ajattelematta tuota toista miestä. Itsehän tiedän, ettei meidän suhteesta tulisi koskaan mitään: meidän juttu päättyi todella kurjasti ja hän hyväksikäytti mun tunteitani koko suhteemme ajan. Mutta silti...

Ekan kerran tämä kauhea tunne tuli silloin, kun meidän jutusta oli kulunut melkein vuosi ja seurustelin jo nykyisen avokkini kanssa. Olin ollut hajalla suhteen jälkeen tosi pitkään, ja silloin tunsin jo päässeeni jaloilleni, kun ex-säätö halusi nähdä mut. Hän olisi halunnut mut takaisin. Tietysti sanoin, että ei, mutta en ole sen jälkeen saanut enää rauhaa tämän asian kanssa ja jo muutama vuosi on vierähtänyt.

Hullua on se, että pelkään suunnattomasti hänen läheisyyttään, sillä pelkään että se vaan ruokkii tunteitani. Samalla toivon, että hänkin vielä kaipaisi mua ja mun sydän muljahtaa joka kerta, kun näen hänet. Viimeksi nähdessämme ja moikatessamme mulle tuli todella paha olo, sillä hän oli jotenkin kylmempi mua kohtaan kun yleensä, ja muille hän tuntui juttelevan iloisesti. Ja itsehän olen teeskennellyt viileää ja välinpitämätöntä, vaikka sisällä kuohuu.

Tässä ei ole mitään järkeä. Tämä vaikuttaa mun ja avokkini suhteeseen, koska olen välillä niin omissa maailmoissani tai surumielinen tämän asian takia, että en anna huomiota avokille. Sori kun tulin avautumaan sun ketjuun, mutta mun sydän pakahtuu kun en voi tästä kenellekään puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä