Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa Anttilan myyjältä

Vierailija
19.06.2015 |

Yritin sitten siinä rauhassa katsella tuotteita niin myyjä parveili ympärillä ja seuras kuin hai laivaa. Itsekkin olen toiminut myyjänä, olisi ollut kohteliasta, vaikka kysyä tarvitsetko apua,etsitkö jotain tiettyä tuotetta tms.,mutta niin läpinäkyvää päivystämistä, minne ikinä menin tuli kokoajan perässä. No siinähän sitten jäi ostokset ostamatta,kuitenkin haluaisin ostosrauhan.. ja ikinä en oo varastanut, enkä varasta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ihan raivostuttavaa. 

Ihan mielenkiinnosta, miltä näytit? 

Kiinnostaa minkälaisena ko. myyjä profiloi varkaan. :)

Vierailija
2/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilassa on nykyään niin vähän asiakkaita, että ehtii heitä palvelemaan ja kyttäämään. Aiemmin ei koskaan Anttilassa kysytty: "Voinko olla avuksi?" Nykyään kysytään melkein joka kerta. Myynti on kai laskenut tosi paljon ja myyjien käsketty olla asiakkaille aggressiivisempia saadakseen enemmän kauppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:47"]

Tuo on kyllä ihan raivostuttavaa. 

Ihan mielenkiinnosta, miltä näytit? 

Kiinnostaa minkälaisena ko. myyjä profiloi varkaan. :)

[/quote]

n.25v. siisti,kiltin näköinen nuori nainen. Mitä nyt sateen jäljiltä olin märkä, mutta eikait se että on sateesta kastunut tee varkaan näköistä:) Ja mun mielestä tuo vain kertoo myyjän epäammattimaisuudesta eikä mun ulkoisesta hapituksesta. Myyjän oma nolous, vaikka tuollanen jättää karvaan jälkimaun ja karkottaa varmasti asiakkaita, no onneksi on niitä ammattitaitoisiakin myyjiä.

-ap

Vierailija
4/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:49"]

Anttilassa on nykyään niin vähän asiakkaita, että ehtii heitä palvelemaan ja kyttäämään. Aiemmin ei koskaan Anttilassa kysytty: "Voinko olla avuksi?" Nykyään kysytään melkein joka kerta. Myynti on kai laskenut tosi paljon ja myyjien käsketty olla asiakkaille aggressiivisempia saadakseen enemmän kauppaa.

[/quote]

Olis nyt palvellut,mut kyttäs ja jahtas mua. En enää ihmettele, että joillekkin tulee paniikkikohtaus kaupassa.

-ap

Vierailija
5/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näitä tyyppejä. Naapuritkin kyttää ja kaverit on salaa kateellisia. Työpaikalla porukka lusmuilee, onneks Ap tekee kolmen edestä töitä.

Vierailija
6/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:57"]

Ap on näitä tyyppejä. Naapuritkin kyttää ja kaverit on salaa kateellisia. Työpaikalla porukka lusmuilee, onneks Ap tekee kolmen edestä töitä.

[/quote]

Aha? :D

Vierailija
7/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myyjänä nolottaa jahdata joka ikistä asiakasta, jos kyse olisi omasta puljustani niin antaisin asiakkaalle katselurauhan, mutta olisin saatavilla. Työnantaja kuitenkin pakottaa tähän jahtiin hyvin aggressivisesti, ja asenne on että jos ei tämäntyylinen palvelu istu omaan imagoon niin ei ole pakko olla tuolla töissä. Kyseessä on yksi Suomen suurimmista kaupan alan puljuista. Pyydän siis asiakkailta armoa; en epäile teitä varkaiksi tai yritä tehdä oloanne epämukavaksi, mutta käskyt tulevat ylhäältä päin ja niitä on noudatettava.

Vierailija
8/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi et oo ap ainakaan Rovaniemen Anttilassa asioinu. Siellä kun myyjät juoksee asiakasta karkuun ja pyörittelee silmiään jos saat yhden kiinni ja tahdot tietää jotain myytävistä tuotteista.

Vierailija
9/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun on pakko myöntää, että alkoi senverran huvittamaan se seuraaminen, että tarkoituksella sitten aloin meneen hyllyltä toiselle ja aina tuli perässä, no hauskalta se ois näyttänyt jos olis joku vierestä katsonut...hohhojjaa oikeen kissa hiiri leikki,mut mun oli pakko, koska testasin ettei se oikeesti voi seurata mua ja seuras. Hyvä myyjä jos tunnistat itsesi niin vähän eri tyylillä;) eritavalla se asiakaskunta kasvaa, Hyvää rentoa Juhannusta:)

-ap

Vierailija
10/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:01"]

Selvästi et oo ap ainakaan Rovaniemen Anttilassa asioinu. Siellä kun myyjät juoksee asiakasta karkuun ja pyörittelee silmiään jos saat yhden kiinni ja tahdot tietää jotain myytävistä tuotteista.

[/quote]

Tampereen Anttila:)

-ap

Vierailija
11/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:03"]Mutta mun on pakko myöntää, että alkoi senverran huvittamaan se seuraaminen, että tarkoituksella sitten aloin meneen hyllyltä toiselle ja aina tuli perässä, no hauskalta se ois näyttänyt jos olis joku vierestä katsonut...hohhojjaa oikeen kissa hiiri leikki,mut mun oli pakko, koska testasin ettei se oikeesti voi seurata mua ja seuras. Hyvä myyjä jos tunnistat itsesi niin vähän eri tyylillä;) eritavalla se asiakaskunta kasvaa, Hyvää rentoa Juhannusta:)

-ap
[/quote]

Kuvittelet siis oikeasti, että

1) myyjää, jolla on kiinteä palkka, ylipäätään kiinnostaisi, paljonko on päivän aikana myynyt
2) myyjällä muka olisi jotain sanavaltaa siihen, millaisella strategialla tuollaisessa ketjussa myydään?
Taidat olla joku toimistotyöläinen joka on vieraantunut täysin asiakaspalvelutyöstä.

Vierailija
12/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytit joltain varkaalta, joka on heiltä varastanut joku aika sitten tavaraa. Näitähän sattuu kun myyjä katsoo paljon kuvia niin sekoittaa kasvot kun ei muistakaan ihan tarkasti.

Vierailija
13/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:11"]

Ehkä näytit joltain varkaalta, joka on heiltä varastanut joku aika sitten tavaraa. Näitähän sattuu kun myyjä katsoo paljon kuvia niin sekoittaa kasvot kun ei muistakaan ihan tarkasti.

[/quote]

Niin no voihan se niinkin olla, et joku muistuttaa jotain julkkista ja mä muistutan jotain varasta, no voihanmorjentes:D

-ap

Vierailija
14/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ilmeisesti myös potentiaalisen varkaan näköinen, kun muakin tunnutaan välillä kyttäävän ja jokusen kerran on pyydetty laukkua näyttämään. Inhottaa, koska en todellakaan varasta. Mielestäni hyvin normaalin ja kiltin näköinen 25v.

Vierailija
15/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kyllä ikinä ole apua tarjottu Anttilassa. Olen itsekin asiakaspalvelija, alle 20v vielä ja kerran asiakkaaksi tuli tosi äreä vanhempi rouva, joka kovaati epäili mun asiakaspalvelutaitoja sekä tuotetietoutta lampuista, kun hän oli juuri tullut Anttilasta, jossa ei kuulemma ollut saanut apua laisinkaan lamppuostoksillaan niin hän tuli sitten Sokokselta katsomaan. Kuitenkin sain mummon tyytyväiseksi, kun löytyi ne oikeat lamput minun kanssa ja sai tilittää minulle siitä Anttilan palvelusta. Yleensähän kaikista eniten asiakaspalvelun laadusta valittavat ja kyttäävät juuri ne eläkkeellä olevat myyjät ja niin tuli tämänkin rouvan suusta, että niin se olen kuule tyttö minäkin aikoinaan ollut myyjänä.

Vierailija
16/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran intersportiin ja kukaan ei edes moikannut. Sitten sain jonkun seurailijan kintereille. Tarkoitus oli, että isäni maksaisi tarvitsemani varusteet, tuli paikalle toisesta kaupasta vähän myöhemmin. Johan alkoi tervehtiminen ja avuntarjoilu kiinnostaa. Minua ei kyllä enää kiinnostanut jäädä sinne, lähdettiin muualle.

Vierailija
17/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Anttila TAAS!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
18/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:01"]

[/quote]

-ap
[/quote]
Sama paikka! T. 3

Vierailija
19/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:01"]

[/quote]

-ap
[/quote]

On aivan sama sattunut Tampereen Anttilassa. Muutenkin palvelu kehnoa ja myyjillä naama norsunvitulla. En viitsi enää mennä sinne asioimaan, koska Mansessa saa monessa paikassa todella hyvää palvelua. Esim. Sokoksella.

Kavereilla muuten sama kokemus. Kumma kun Anttilalla menee heikosti...

Vierailija
20/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:53"]Tampereen Anttila TAAS!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]

Mansen surkein asiakaspalvelu. Ylivoimaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi