Rinnattomuus aikuisella naisella.. Onko täällä rinnattomia?
Arka aihe.
Ikää jo 30+, lapsia pari ja imetykset takana. Minulla ei ole niin minkäänlaisia rintoja. No ehkä kaksi tyhjää nahanpalaa, joissa nännit.
Itsetunto tämän takia pohjamudissa :(
Muuten olen toki aika hoikka, vatsa litteä ja lantio leveä mutta tissittömyyden vuoksi tunnen olevani jotenkin vajavainen.
Onko täällä ketään muita rinnattomia? Miten suhtaudutte asiaan? Entä puolisonne? Kehtaatteko näyttäytyä alasti esim. uimahallissa?
Silikoneja en uskalla ottaa, vaikka haluaisin.
Rasvansiirrosta haaveilen, mutta pelkään ettei rasva tartu ja iso kasa säästöistä valuu täysin hukkaan..
Onko kenelläkään kokemuksia rasvansiirrosta?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan Redditissä kahta alareddittiä, jotka ovat tarkoitettu pienirintaisten naisten rintakuville ja täytyy sanoa, että aika monella naisella on kumma käsitys rintojensa koosta sillä noissa alaredditeissä aika moni rintapostaus on arviolta C-kupin kokoisista rinnoista ja saatetekstissä harmitellaan omia "pieniä" rintoja. Näin miehenä ne eivät ole erityisen pienen näköisiä.
C onkin pieni. Itselläni D/DD ja pienet on nekin.
No eikä ole. Mene muualle humblebraggaamaan.
Mulla oli ennen lapsia 70C/65D ja pidin niitä pieninä. Nyt on jäljellä nahkapussukat kokoluokkaa 70a-b ja ikävä niitä entisiä kauniin kiinteitä pieniä, mutta kuitenkin selvästi erottuvia rintoja 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla koko 80A. Onhan se masentavaa kun vaatteet ei näytä hyvältä ja sivusta katsottuna ihan lauta.
Kevyesti topatuilla rintaliiveillä saa selkeän sivuprofiilin aikaiseksi. Super push upeilla taas jo todella suuren näköiset rinnat.
Ne eivät korvaa aitoa eivätkä poista mahdollista masennusta siitäkin, että muut sivun naiset ovat viehättäviä ja rinnakkaita ja itse olet saanut geenisi jostakin geenipoolin roskakorista.
Ihan laitoin oman esimerkin tuohon.
80A on ihan normaali tissikoko, eikä se tee kenestäkään mitään geenijätettä. Ongelmasi ovat korvien välissä, eivät rinuleiden sisällä.
No nämä mun tissit ei ole normaalit. Olis eri asia jos olisivat kiinteät mutta kun mitään täytettä ei ole. Pelkät nahkapussit. Onko normaalia että sivusta katsottuna on täysin lauta? En pysty ikinä käyttämään tavallisia paitoja vaan aina isoja kolttuja niin ei niin selvästi erotu että ei ole minkäänlaista kohoumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi pienet rinnat, niin ottaisin kaiken ilon irti siitä. Ensinnäkin urheilu olisi ihanaa pienillä rinnoilla. Pitäisin päälläni ihania toppeja, mekkoja ja paitoja, joissa olisi avoin selkä, naruolkaimet tai ei olkaimia ollenkaan. Lisäksi nauttisin siitä, kun voisin olla ilman rintsikoita. Isorintaisena näistä asioista voi vaan unelmoida.
Niin. Sinäkin ajattelet, että pienet rinnat on automaattisesti kiinteät. Jos omistaa veltot nahkapussit, niin niiden kanssa ei todellakaan lähdetä julkisille paikoille ilman liivejä..
Sanos muuta. Kun rinnat on pelkkää löysää nahkaa ja isot nännit, niin ei niitten kanssa kyllä mennä ilman rintsikoita kesätopissa kaupungille... Urheillessakin kuitenkin tarvitsee jonkunlaista tukea, kun muuten tuntuu epämukavalta. Toki riittää sellaiset "kevyen tuen" toppiliivit.
Aika erikoista, jos rinnat ovat kasvaneet vaihdevuosissa. Yleensähän ne pikemminkin pienenevät ja veltostuvat. Itsekin olen ollut aina lähes rinnaton eikä vaihdevuodet ole niitä kasvattaneet.
Toivottavasti täällä ei ole yhtään tuollaisia rinnattomia.
Ikävä juttu toki heille, mutta sellaiset eivät ole seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielipide: Lantion seutu tekee naisen. Rinnat ovat toissijainen asia.
Todellakin miehen mielipide. Melko älytön.
Naista ei tee rinnat eikä lantio. Nainen on.
Todellisuudessa naisen nimenomaan tekee lantio JA rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielipide: Lantion seutu tekee naisen. Rinnat ovat toissijainen asia.
Todellakin miehen mielipide. Melko älytön.
Naista ei tee rinnat eikä lantio. Nainen on.
Todellisuudessa naisen nimenomaan tekee lantio JA rinnat.
Eli jos rinnat joudutaan poistamaan vaikka syövän tai sen suuren mahdollisuuden takia, niin ei ole enää nainen. Asia tuli selväksi.
Mieheni tykkää pienistä rinnoistani. Mutta uskon että siihen vaikuttaa että olen kasvoiltani melko nätti/söppänä. Ja vartalo sopusuhtainen.
Mutta en ole koskaan juuri käyttänyt kupillisia liivejä, ne on ihan turha kun ei ole juuri mitään mitä tukea. =D
Edelleen. Se mitä on korvien välissä, ratkaisee eniten. Ei ne tissit, ei bmi, tms.
Mullon isot bosat ja kiree tavara.
T.Pinksu
Mulla on yksi kaveri, joka on täysin rinnaton. Miehiä hänellä on riittänyt eniten meidän kaveriporukasta. Siis aina hänellä on ollut paljon vientiä. En usko, että hän on juuri kärsinyt rinnattomuudestaan. Itselleni rinnattomuus näyttäytyy edulliselta: ei tarvitse juuri koskaan käyttää rintaliivejä. Niiden käyttöhän on enimmäkseen tuskaa. Lisäksi voi harrastaa kaikkia mahdollisia lajeja, ei tarvitse esimerkiksi vältellä lajeja, joissa pompitaan tai juostaan. No, kuitenkin tämä ystävä käyttää ulkona liikkuessaan useimmiten liivejä, vaikkei niitä tarvitsisi. Ehkäpä paljaat nännit herättäisivät liikaa huomiota. No, joskus nuorempana tämä ystävä käytti topattuja liivejä, ehkäpä sen takia, ettei halunnut näyttää rinnattomalta. Ole ylpeä itsestäsi juuri sellaisena kuin olet. Sinussa on varmasti muita hyviä puolia, eikä kukaan meistä ole täydellinen. Nauti siitä, ettei tarvitse kärsiä heiluvista ja roikkuvista rinnoista, vanhanakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä rinnattomuudessa nyt niin kamalaa on? Eipä olisi aasialaisten naisien perään kuolaajia jos pienet rinnat olisivat selkeä este suurelle osalle (suomalaisia) miehiä. Aasialaiset kun yleisesti ei ole pahemmin povestaan tunnettuja.
Minäkin olen pienirintaisena ymmärtänyt, että vain piilohomot ja jopa pikku poikien/tyttöjen kuolaajat suosivat pienirintaisia naisia. Onko sitten aasiattaria suosivat miehet myös niitä piilohomoja tai salaa lasten perään kuolaavia miehiä?
Itsekin olen lähes täysin rinnaton. Jotkut ovat sanoneet, että rinnat olisivat kasvaneet vaihdevuosissa mutta ainakaan itselleni ei niin käynyt. Mutta näillä mennään loppuun asti, ei ole valinnan varaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti täällä ei ole yhtään tuollaisia rinnattomia.
Ikävä juttu toki heille, mutta sellaiset eivät ole seksikkäitä.
Ilmeisesti luetun ymmärtämisessä on jotain ongelmaa. Tässä ketjussa nimenomaan rinnattomat naiset purkavat tuntojaan. Ja tiedoksi vaan, että kaikille seksikkyys ei ole elämän tärkein asia.
Minulla oli imetysten jälkeen just tuommoiset olemattomat nahkapussukat. Mutta jotenkin ne on tässä vuosien saatossa saaneet kuitenkin vähän muotoa, ehkä se johtuu myös muutamasta kertyneestä kilosta. En oikeastaan enää käytä kuppikokomerkinnällä olevia liivejä, kun tuntuu mahdottomalta löytää järkevän mallisia - semmoiset kevyesti topatut toppimaiset on valintani.
Ja juu, rasvansiirtoa olen kans miettinyt, mutta en taida olla valmis laittamaan sellaista summaa ulkonäkööni. Rintani ovat kuitenkin toimineet siinä tärkeässä tehtävässään ja ruokkineet kaksi lastani, joten nehän on aivan hyvät rinnat. Vartalostani olen saanut vain kehuja, kun olen kuitenkin hoikka, kapea vyötärö ja sopivasti lantion kaarta.