Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rinnattomuus aikuisella naisella.. Onko täällä rinnattomia?

Vierailija
09.02.2022 |

Arka aihe.
Ikää jo 30+, lapsia pari ja imetykset takana. Minulla ei ole niin minkäänlaisia rintoja. No ehkä kaksi tyhjää nahanpalaa, joissa nännit.
Itsetunto tämän takia pohjamudissa :(
Muuten olen toki aika hoikka, vatsa litteä ja lantio leveä mutta tissittömyyden vuoksi tunnen olevani jotenkin vajavainen.

Onko täällä ketään muita rinnattomia? Miten suhtaudutte asiaan? Entä puolisonne? Kehtaatteko näyttäytyä alasti esim. uimahallissa?

Silikoneja en uskalla ottaa, vaikka haluaisin.
Rasvansiirrosta haaveilen, mutta pelkään ettei rasva tartu ja iso kasa säästöistä valuu täysin hukkaan..
Onko kenelläkään kokemuksia rasvansiirrosta?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla koko 80A. Onhan se masentavaa kun vaatteet ei näytä hyvältä ja sivusta katsottuna ihan lauta.

Kevyesti topatuilla rintaliiveillä saa selkeän sivuprofiilin aikaiseksi. Super push upeilla taas jo todella suuren näköiset rinnat.

Ne eivät korvaa aitoa eivätkä poista mahdollista masennusta siitäkin, että muut sivun naiset ovat viehättäviä ja rinnakkaita ja itse olet saanut geenisi jostakin geenipoolin roskakorista.

Ihan laitoin oman esimerkin tuohon.

80A on ihan normaali tissikoko, eikä se tee kenestäkään mitään geenijätettä. Ongelmasi ovat korvien välissä, eivät rinuleiden sisällä.

Vierailija
62/95 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen rintoihini ja aion ottaa implantit. Olen tullut siihen tulokseen, että haluan ne vaikka olisin sinkku loppuelämäni (en ole oikeastaan koskaan sinkkuna ollut vaikka tisseissä ei kehumista ole), koska en halua viettää loppuelämääni peilikuvaani inhoten. Tuo asia on kuitenkin helpohkolla toimenpiteellä hoidettavissa (implantit lihaksen päälle).

Vierailija
64/95 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän omistani. Mieheni sanoo että ne on maailman kauneimmat. (ei varmaan totta mutta tuntuu kivalta kun sanoo :D) Se on kiva kun ei tartte käyttää rintaliivejä, paitsi jotain kevyitä urheilutoppeja joskus.

Vierailija
65/95 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan Redditissä kahta alareddittiä, jotka ovat tarkoitettu pienirintaisten naisten rintakuville ja täytyy sanoa, että aika monella naisella on kumma käsitys rintojensa koosta sillä noissa alaredditeissä aika moni rintapostaus on arviolta C-kupin kokoisista rinnoista ja saatetekstissä harmitellaan omia "pieniä" rintoja. Näin miehenä ne eivät ole erityisen pienen näköisiä.

C onkin pieni. Itselläni D/DD ja pienet on nekin.

Vierailija
66/95 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan Redditissä kahta alareddittiä, jotka ovat tarkoitettu pienirintaisten naisten rintakuville ja täytyy sanoa, että aika monella naisella on kumma käsitys rintojensa koosta sillä noissa alaredditeissä aika moni rintapostaus on arviolta C-kupin kokoisista rinnoista ja saatetekstissä harmitellaan omia "pieniä" rintoja. Näin miehenä ne eivät ole erityisen pienen näköisiä.

No eikä ole. Mene muualle humblebraggaamaan.

Vierailija
67/95 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuoretta tietoa. Tulin tunti sitten rasvansiirto-konsultaatiosta. Minulla on tubulaariset a-kupin rinnat. Pieni koko ei ole koskaan vaivannut yhtään, kun olen kovin pieni muutenkin, mutta muoto on kauhea. Ne ovat putkimaiset, erikokoiset, päältä kuopalla, ja nännipiha on iso, pullea ja ruma. En kaipaa siis isompaa kokoa vaan normaalia muotoa. Plastiikkakirurgin mukaan olin hyvästä syystä liikkeellä, kyseessä on kehityshäiriö jonka korjaaminen ei ole edes vaikeaa. Leikkaukseen kuuluu rasvan imeminen keskivartalosta, rasvansiirto ja nännien pieni korjausleikkaus, joka on kuulemma helppo. Olen 157cm pitkä ja painan 57kg, olen kuulemma ideaalikokoinen ja rasvaa on keskiruumiissa oikein sopivasti siirtoon. Kyseessä on yksi Suomen arvostetuimmista ja kokeneimmista rasvansiirtojen ammattilaisista. Hänen mukaansa netissä pyörivät jutut ovat lähes kaikki vanhaa tietoa, sillä siirtotekniikka on kehittynyt hurjin harppauksin. Aluksi ei kuulemma tiedetty kunnolla mitä tehtiin, eikä siirretty rasva siksi pysynyt, mutta nykytekniikka on ihan eri sfääreissä. Yhdellä kerralla voidaan kuulemma hoitaa koko homma, ja siirtää monta desiä. Ainoa itseä mietityttänyt ja yllättänyt homma oli rasvan keräämisen aiheuttama pitkäaikainen kylkien ja vatsan arkuus, joka kestää kuukausia, ja on kokonaan terve vasta vuoden päästä. Kirurgin mukaan yhdellä kerralla saadaan nykyään merkittävät tulokset. Kannattaa siis mennä oikeasti juttelemaan eikä vaan lukea vanhoja nettijuttuja. Monella klinikalla kuulemma myös edelleen tehdään siirto vanhoilla huonoilla menetelmillä, eikä saada näkyviä tuloksia, joten suosittelen jotakuta oikeasti rasvansiirtoihin erikoistunutta. 

Vierailija
68/95 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla koko 80A. Onhan se masentavaa kun vaatteet ei näytä hyvältä ja sivusta katsottuna ihan lauta.

Kevyesti topatuilla rintaliiveillä saa selkeän sivuprofiilin aikaiseksi. Super push upeilla taas jo todella suuren näköiset rinnat.

Ne eivät korvaa aitoa eivätkä poista mahdollista masennusta siitäkin, että muut sivun naiset ovat viehättäviä ja rinnakkaita ja itse olet saanut geenisi jostakin geenipoolin roskakorista.

80A on ihan normaali tissikoko, eikä se tee kenestäkään mitään geenijätettä. Ongelmasi ovat korvien välissä, eivät rinuleiden sisällä.

No ei ole normaali koko.

Ihan olemattoman pienet etenkin kun ovat tyhjät nahkapussit.

Vierailija
69/95 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoin saa pienten poikien ihailun.

Vierailija
70/95 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole normaali koko.

Ihan olemattoman pienet etenkin kun ovat tyhjät nahkapussit.

Nimenomaan on normaali. Mitä sinä kuvittelet että normaali tarkoittaa, jotain sinun omaa kauneusihannettasi vai? Ikävää ettet itse pidä kannuistasi mutta ne kiistatta mahtuvat normaalin spektrille ja ovat vieläpä yhtä standardinomaisista kuppikooista. Joillakin on sellaiset rinnat, ettei heille edes löydy kaupoista sopivia rintaliivejä.

Vierailija
71/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kävit ja mikä on tissien tilanne tänä päivänä?

Vierailija
72/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä voi jonkin verran kasvattaa ja muotoa parantaa treenaamalla rintalihaksia salilla. 

Vierailija
73/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-kuppi on ja sekin nippa nappa. Ei se kuitenkaan musta rinnatonta tee. Rinnattomia ovat naiset, joille on tehty masektomia.

Vierailija
74/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet rinnat eikä minkään valtakunnan probleema.

Yhtä hyvin voin kysyä miehiltä että onko täällä munattomia? Ja aivan  takuulla on.

Minä olen ihminen ja nainen, rinnoilla tai ilman. Se ei määrittele minua.

Hyvin pienillä rinnoilla pystyy imettämän lasta, ja se on pääasia ja syy miksi ne ovat edes olemassa. 

On mukava kun ei tarvitse valjastaa itseään tukaliin ja hankaliin rintaliiveihin. Voi kulkea kesällä pikku topeissa vapaasti. Voi juosta ja hyppiä voi tehdä mitä lystää.

Itsetuntoni  tai naiseuteni ei riipu siitä kuinka paljon rasvaa minulla on rintarauhasten ympärillä.  Kummasti tämän elämän läpi olen selvinnyt näin, enkä epäile ettenkö selviä loppuun asti.

Vierailija
75/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla 70c ja on pienet varsinkin 175 cm pituisessa kehossa.

Vierailija
76/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä rinnattomuudessa nyt niin kamalaa on? Eipä olisi aasialaisten naisien perään kuolaajia jos pienet rinnat olisivat selkeä este suurelle osalle (suomalaisia) miehiä. Aasialaiset kun yleisesti ei ole pahemmin povestaan tunnettuja.

Vierailija
77/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi pienet rinnat, niin ottaisin kaiken ilon irti siitä. Ensinnäkin urheilu olisi ihanaa pienillä rinnoilla. Pitäisin päälläni ihania toppeja, mekkoja ja paitoja, joissa olisi avoin selkä, naruolkaimet tai ei olkaimia ollenkaan. Lisäksi nauttisin siitä, kun voisin olla ilman rintsikoita. Isorintaisena näistä asioista voi vaan unelmoida.

Vierailija
78/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi pienet rinnat, niin ottaisin kaiken ilon irti siitä. Ensinnäkin urheilu olisi ihanaa pienillä rinnoilla. Pitäisin päälläni ihania toppeja, mekkoja ja paitoja, joissa olisi avoin selkä, naruolkaimet tai ei olkaimia ollenkaan. Lisäksi nauttisin siitä, kun voisin olla ilman rintsikoita. Isorintaisena näistä asioista voi vaan unelmoida.

Sama. Olen vihannut rintojani siitä asti kun ne kasvoivat, enkä edes koe niitä rinnoiksi. Olen alkanut miettimään onkohan minulla tubulaariset rinnat tai joku muu rintojen kehityshäiriö, koska nämä ovat alunperinkin kasvaneet sellaisiksi muodottomiksi tuubeiksi missä ei ole mitään omaa pitoa. Nännit ovat kämmeneni kokoiset ja ne eivät ole rinnan päädyssä vaan rinnan "levyiset", kuvitellaa löysä hiekkasäkki jonka kärjestä 1/3 on värjätty pinkiksi. Tiedän että ihmiset pitää aina omaa vartaloaan rumana mutta en ole ikinä nähnyt tällaisia rintoja kenelläkään, edes niissä "tältä naiset oikeasti näyttää" gallerioissa yms.

Vierailija
79/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sinäkin ajattelet, että pienet rinnat on automaattisesti kiinteät. Jos omistaa veltot nahkapussit, niin niiden kanssa ei todellakaan lähdetä julkisille paikoille ilman liivejä..

Vierailija
80/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin koska vain osia ap:n kanssa, itselläni imetysten myötä roikkuvat melkein navassa, niskassa ja hartioissa kulumia. Pienennysleikkaus voisi olla, mutta minua on leikelty ihan sairauksien takiakin jo tarpeeksi. Jos on liikunnallinen nuori, niin kannattaa todella miettiä joidenkin silikonien ottamista tarkkaan, eivät kuulemma ole kovin mukavat vaikkapa juoksemista harrastavalla kertoi ystävätär, joka kävi poistattamassa silikoninsa.