Rinnattomuus aikuisella naisella.. Onko täällä rinnattomia?
Arka aihe.
Ikää jo 30+, lapsia pari ja imetykset takana. Minulla ei ole niin minkäänlaisia rintoja. No ehkä kaksi tyhjää nahanpalaa, joissa nännit.
Itsetunto tämän takia pohjamudissa :(
Muuten olen toki aika hoikka, vatsa litteä ja lantio leveä mutta tissittömyyden vuoksi tunnen olevani jotenkin vajavainen.
Onko täällä ketään muita rinnattomia? Miten suhtaudutte asiaan? Entä puolisonne? Kehtaatteko näyttäytyä alasti esim. uimahallissa?
Silikoneja en uskalla ottaa, vaikka haluaisin.
Rasvansiirrosta haaveilen, mutta pelkään ettei rasva tartu ja iso kasa säästöistä valuu täysin hukkaan..
Onko kenelläkään kokemuksia rasvansiirrosta?
Kommentit (95)
Olen 40+-ikäinen ja koska olen kriittisen vaiheen eli nuoruuden pärjännyt näiden kanssa, sen jälkeen pariutunut, imettänyt jne. enää en kyllä jaksa tällaista murehtia. Näillä mennään loppuun asti.
Miehen mielipide: Lantion seutu tekee naisen. Rinnat ovat toissijainen asia.
Ymmärtääkseni suurin osa rinta-augmentaatioista sujuu hyvin. Kyseessä on paljon, paljon kevyempi ja riskittömämpi operaatio kuin rintojen pienennys, jota täällä monissa ketjuissa hehkutetaan.
Itse ajattelen, että monenlaiset rinnat ovat kauniit. Mutta toisaalta myös, että kevyttä operaatiota on turha surra tai hävetä, jos oma elämänlaatu nousee merkittävästi. Selvittele eri vaihtoehtoja, siinä varmaan omakin ajatus selviää.
Tsemppiä!
Minä olen koko elämäni vaihdevuosiin saakka elänyt kutakuinkin rinnattomana (70AA-A-kuppi). Ja mitä nämä paljon parjatut vaihdevuodet toivatkaan mukanaan: kaksi kiinteähköä, pyöreää rintaa, koko 70B-C! Muuten en ole juurikaan lihonut, joten ovat nämä aika ihmeelliset. Olisivatpa tulleet jo teininä, niin olisi jäänyt monet itkut itkemättä. Tässä iässä alkavat jo olla aika turhat.
Mulla koko 80A. Onhan se masentavaa kun vaatteet ei näytä hyvältä ja sivusta katsottuna ihan lauta.
Hei, täällä! Ja minä olen siis oikeasti tissitön - jos menen uimahalliin, niin 100 % varmuudella olen pienitissisin nainen pukuhuoneessa. Ärsyttää, kun kaikki b-kuppiset vinkuvat "tissittömyyttään". Minulla on siis iiiihan pikkuruiset rasvalöllykät tuossa rintalihaksen päällä.
Murehdin teini-iässä tissejäni paljonkin, mutta elämä meni sitten tisseistä huolimatta ihan hyvin, sain miehiltä huomiota, oli poikaystäviä ja nyt olen naimisissa komean miehen kanssa. Asiaan varmaan auttoi se, että olen hoikka ja minulla on ihan hyvännäköinen vyötärön, lantion ja persuksen seutu.
Varjopuolena tässä on kyllä se, että minun täytyy kiinnittää kuntooni paljon enemmän huomiota kun taviskavereiden. Jos rintava ja persevä nainen lihoaa pari kiloa, kuka sitä edes huomaa? Minulla mahan ja rintakehän suhde alkaa heti näyttää huonolta. Harrastan siis paljon liikuntaa ja pidän erityisesti vatsalihakset timmissä kunnossa, ettei maha hiivi rintoja ulommas :D
No ootsä ainakin jollekin miehelle kelvannut kun skäiväreitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni suurin osa rinta-augmentaatioista sujuu hyvin. Kyseessä on paljon, paljon kevyempi ja riskittömämpi operaatio kuin rintojen pienennys, jota täällä monissa ketjuissa hehkutetaan.
Itse ajattelen, että monenlaiset rinnat ovat kauniit. Mutta toisaalta myös, että kevyttä operaatiota on turha surra tai hävetä, jos oma elämänlaatu nousee merkittävästi. Selvittele eri vaihtoehtoja, siinä varmaan omakin ajatus selviää.
Tsemppiä!
En minä nyt tiedä, kuinka kevyt operaatio rintojen suurennus loppupeleissä on, vaikka ne Suomessa pääsääntöisesti hyvin sujuvatkin. Se on kuitenkin ihan kunnon leikkaus, jossa sinut nukutetaan (ei mitään riskitöntä puuhaa) ja rintalihaksen alle tungetaan muovinen kiekko. Sen lisäksi silikonitissit eivät suinkaan ole ikuiset, vaan ne täytyy vaihtaa muistaakseni 10-15 vuoden välein. Eli kun otat silikonirinnat, sitoudut sitten tuohonkin. Sen lisäksi erilaiset komplikaatiot kuten kapseloituminen ovat aina mahdollisia.
Olin rinnaton ja otin silarit koska ...niin- kärsin siitä.
Nyt kaduttaa ihan helvetisti silarien laitto, joten ap, ole sinä ainakin viisaampi ja koita löytää muita hyviä puolia itsestäsi äläkä ota silareita.
Vierailija kirjoitti:
Hei, täällä! Ja minä olen siis oikeasti tissitön - jos menen uimahalliin, niin 100 % varmuudella olen pienitissisin nainen pukuhuoneessa. Ärsyttää, kun kaikki b-kuppiset vinkuvat "tissittömyyttään". Minulla on siis iiiihan pikkuruiset rasvalöllykät tuossa rintalihaksen päällä.
Murehdin teini-iässä tissejäni paljonkin, mutta elämä meni sitten tisseistä huolimatta ihan hyvin, sain miehiltä huomiota, oli poikaystäviä ja nyt olen naimisissa komean miehen kanssa. Asiaan varmaan auttoi se, että olen hoikka ja minulla on ihan hyvännäköinen vyötärön, lantion ja persuksen seutu.
Varjopuolena tässä on kyllä se, että minun täytyy kiinnittää kuntooni paljon enemmän huomiota kun taviskavereiden. Jos rintava ja persevä nainen lihoaa pari kiloa, kuka sitä edes huomaa? Minulla mahan ja rintakehän suhde alkaa heti näyttää huonolta. Harrastan siis paljon liikuntaa ja pidän erityisesti vatsalihakset timmissä kunnossa, ettei maha hiivi rintoja ulommas :D
Niin ja lisään vielä, että en minä kaikesta tästä huolimatta itseäni siellä uimahallin pukuhuoneessa mitenkään häpeile. Herrajumala, siellähän on vaikka minkälaisia vartaloita, löysää ryppyistä nahkaa, läskiä ja riippuvia tissejä. Siellä jos missä ihminen kehtaa olla oma itsensä :D
En ymmärrä ongelmaa kun olet kerta miehenkin saanut ja lapsiakin? Aloita kuntosaliharrastus niin saat peppuun muotoa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ongelmaa kun olet kerta miehenkin saanut ja lapsiakin? Aloita kuntosaliharrastus niin saat peppuun muotoa.
Ei kaikessa ole kyse miehistä ja miesten mielipiteistä.
Vaikeaa on lähteä muita ihmisiä ulkoisesti niin miellyttämään etteivät esim uimahallissa huomasi minussa jotain vikoja, ainahan niitä on. Joten kannattaa miellyttää vain itseään. Ymmärrän kyllä kuinka suuri asia voi olla, oli se minullekin nuorena, ajattelin olevani epämuodostunut tms. Mutta näinhän asia ei kuitenkaan ole. Tämä on se paketti jonka sain ja hyviäkin piirteitä vastaavasti löytyy. Itselleni nämä lättänät ovat kuitenkin lopulta ihan käytännölliset, vaikka tissvakoa en voikaan esitellä ja tietyt vaatteet ovat mahdoton ajatus. Siinäpä ne huonot puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap:tä ärsyttää siis, miltä tissinsä näyttävät naisten silmissä...? Vai kenen?
-eri
Hei, yksi miehinen näkökulma, minua eivät rinnat juurikaan hetkauta suntaan tai toiseen, minulle lantio ja takamus ovat se juttu joka sytyttää.
Eli ole rauhassa oma ihana itsesi ja tunne itsesi seksikkääksi juuri sellaisena, kun olet. Kyllä sinnulle ottajia löytyisi, jos haluaisit😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap:tä ärsyttää siis, miltä tissinsä näyttävät naisten silmissä...? Vai kenen?
-eri
OMISSA
Minullakin on nahkapussit. Hieman ärsyttää, kun mies yrittää tarttua niihin seksin aikana ja molemman tunnetaan, että ei siellä ole mihin tarttua. Mut muuten liikuntaa on kevyttä ja muuten elämää ei tämä haitta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielipide: Lantion seutu tekee naisen. Rinnat ovat toissijainen asia.
Todellakin miehen mielipide. Melko älytön.
Naista ei tee rinnat eikä lantio. Nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Omissa tietenkin…? Eikö tämä vaihtoehto oikeasti käynyt sinulla edes mielessä?
Tämä ei nyt ole ihan sitä mitä kysyit, mutta on hyvä muistaa pari seikkaa miehistä: useimmat miehet tykkäävät monen näköisistä rinnoista. Lisäksi on varmasti joukko miehiä, jotka tykkäävät erityisesti juuri sellaisista rinnoista kuin sinulla on. Tämä noin niinkuin pieneksi lohduksi vaan.