Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa ja masentaa miesten kohtelu

Vierailija
19.06.2015 |

AINA kun kuvittelee löytäneensä hyvän tyypin niin lopputulos on tämä. En tiedä suututtaako vai masentaako minua enemmän. Aluksi nopeaa vastailua, sitten hiljaista, sitten ihmettelyä "en mä mitään pahaa tarkoittanut, halusin vähän katsoa että sanotko sä mitään vai et." Luulen, että asiat lähtevät rullaamaan, kunnes taas hiljenee. ~ Parin päivän päästä looginen selitys. Ja taas luulen asioiden alkavan rullata. Ei, JÄLLEEN hiljaisuus. oli käynyt whatsapissa (ilmeisesti vain) kerran klikkaamatta viestiäni. Luuliko, etten osaisi katsoa hänen onlineajankohtaansa? Vai jättikö viestin ns. muistutukseksi itselleen, että muistaisi vastata? Sen kun näkisi. Niin nopeasti taas kaikki mennyt päin helvettiä. Aluksi vaikutti niin hyvältä ja vastaus tuli nopeasti. Luulin olevani kiinnostava.
Tietenkin työelämä vie voimia. Yrittäjän arki on varmaan raskasta. Mutta en alennu selittelemään toisen puolesta, turha luulo. Nyt olrn ilmoittanut, että selvä, asia tuli harvinaisen selväksi. Enää en odota enkä luule.
Enkä todellakaan ole kiinni yhdessä miehessä. On niitä muitakin at the moment.
Mutta olen raivoissani tällaisesta kohtelusta. Aina sitä turhaan kuvittelee olevansa kiinnostava!!!! Saatana. Vihaan miehiä. Vihaan.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:23"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:20"]Mä en vihaa miehiä. Mutta ehkä se johtuu vaan siitä että minä olen kiinnostava ja ne pitää yhteyttä :D
[/quote]

:D:D:D On minullakin eksiä.
[/quote]

Ymmärrän kyllä miksi ovat eksiä..
[/quote]

Kerro minullekin, kun niin hyvin tiedät asiani:DD

Vierailija
102/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tavattu livenä. Näköjään ei tavata enää. Vittu kun kaiken täytyy aina olla niin vaikeaa. En ole läskipallero, en ole ruma. Eli johtuu siitä, että olen ihmisenä vain surkea ja epäkiinnostava!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua jatkuvasti viestitellä. Itse noudatan ns muutaman päivän taukoja ettei toinen ahdistu:)

Vierailija
104/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:07"]Ei kaikki halua jatkuvasti viestitellä. Itse noudatan ns muutaman päivän taukoja ettei toinen ahdistu:)
[/quote]

No sinä olet sinä... tämä mies on kusipää! En muutenkaan ymmärrä sellaista omien johtopäätlksien tekemistä näissä asioissa tyyliin "pidän parin päivän taukoja ettei toi ahdistu, vaikken kyllä tunne koko ihmistä eikä hän ole antanut ymmärtää ahdistuvansa helposti, mutta eiköhän se kuitenkin ahdistu!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä