Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa ja masentaa miesten kohtelu

Vierailija
19.06.2015 |

AINA kun kuvittelee löytäneensä hyvän tyypin niin lopputulos on tämä. En tiedä suututtaako vai masentaako minua enemmän. Aluksi nopeaa vastailua, sitten hiljaista, sitten ihmettelyä "en mä mitään pahaa tarkoittanut, halusin vähän katsoa että sanotko sä mitään vai et." Luulen, että asiat lähtevät rullaamaan, kunnes taas hiljenee. ~ Parin päivän päästä looginen selitys. Ja taas luulen asioiden alkavan rullata. Ei, JÄLLEEN hiljaisuus. oli käynyt whatsapissa (ilmeisesti vain) kerran klikkaamatta viestiäni. Luuliko, etten osaisi katsoa hänen onlineajankohtaansa? Vai jättikö viestin ns. muistutukseksi itselleen, että muistaisi vastata? Sen kun näkisi. Niin nopeasti taas kaikki mennyt päin helvettiä. Aluksi vaikutti niin hyvältä ja vastaus tuli nopeasti. Luulin olevani kiinnostava.
Tietenkin työelämä vie voimia. Yrittäjän arki on varmaan raskasta. Mutta en alennu selittelemään toisen puolesta, turha luulo. Nyt olrn ilmoittanut, että selvä, asia tuli harvinaisen selväksi. Enää en odota enkä luule.
Enkä todellakaan ole kiinni yhdessä miehessä. On niitä muitakin at the moment.
Mutta olen raivoissani tällaisesta kohtelusta. Aina sitä turhaan kuvittelee olevansa kiinnostava!!!! Saatana. Vihaan miehiä. Vihaan.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 05:14"]Netin myötä naiset saivat monta uutta syytä harmistua. Nyt on sentään netti ja mummosi vanhapiika siskokin löytäisi nyt miehiä ihan kylliksi.
[/quote]

Kiva.

Vierailija
82/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole vielä laittanut XD-hymiöitä? netissähän aina laitat niitä, kun ärsyynnyt ja olet selvästi alakynnessä ja luikkimassa takaisin sinne kivenkoloon suhisemaan sihisemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hän löysi vain sinua paremman...eikä siihen kovin paljon tarvita. Siinä syy. Olet saanut vastauksen ongelmaasi joten ole nyt jo vihdoin hiljaa.

Vierailija
84/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 05:19"]Mikset ole vielä laittanut XD-hymiöitä? netissähän aina laitat niitä, kun ärsyynnyt ja olet selvästi alakynnessä ja luikkimassa takaisin sinne kivenkoloon suhisemaan sihisemään
[/quote]
Mistähän mahdat puhua? Miksi laittaisin XD:n?

Vierailija
85/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 05:30"]Ap, hän löysi vain sinua paremman...eikä siihen kovin paljon tarvita. Siinä syy. Olet saanut vastauksen ongelmaasi joten ole nyt jo vihdoin hiljaa.
[/quote]

Niin, av-keskustelun perusteellahan saadaan tosi paljon tietoa ihmisen luonteesta :D Edelleen, jos olen odotellut, odotellut ja odotellut ja ikuisuuden odottelun jälkeen laittanut viestin, niin enpä näe sitä kovin kamalana ahdisteluna:) Ja kun mies korosti, että hänelle täytyy sitten sanoa suoraan jos ei kiinnosta, niin odotin häneltä samaa;) Mutta näköjään meillä on "roolit" väärinpäin ja minä olen se jolla on munaa ja pallit.

Vierailija
86/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mies kuka tahansa ja tilanne mikä tahansa, AINA alussa minä olen joustava ja ymmärtävä. en ikinä tuomitse ketään ja hillitsen hermoni, koska ymmärrän, että uusi ihminen on uusi ihminen enkä voi tietää mihin kaikkiin tilanteisiin hänellä on taipumusta joutua. Mutta nyt kun olen odottanut niin helvetisti niin mittani tuli täyteen, enää en odota ja mielenkiintoni alkaa olla lähellä nollaa. Tuollaiset vässykät vielä luulevat saavansa naisen:D Odotetaan suoria sanoja naiselta mutta naiselle ollaan niin vässykkää, ettei saada suuta auki. Säälittävää!!! Saan paljon paremman. Täytyykin sopia treffit...

Vierailija
87/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakoo etunimesi A:lla?

Vierailija
88/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 05:58"]Alkakoo etunimesi A:lla?
[/quote]

Ei. Ja mitäköhän tällaiset tiedot kuuluvat teille? Minä purin vitutustani ja yhtäkkiä täällä randomit luulevat omaavansa jotain oikeuksia viesteihini, nimeeni jne :D Sairasta.

Vierailija
89/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:11"]Työaika on työaikaa ja silloin tehdään töitä, vaikka naisille asian ymmärtäminen onkin äärettömän vaikeaa. Suhteita hoidetaan naamatusten eikä bittien välityksellä. [/quote] Niin, ja kun on yrittäjä niin työaika on 24 h ? Juupa juu! Ymmärrän täysin sen että töissä tehdään töitä, sillpin minä odotan että toinen pääsee kotiin ja ehtii pitää yhteyttä. Aiemmin tyyppi ilmoitti kivasti, että olen silloin ja silloin kotona, palaan sitten, ja niin tekikin. Nykyään ei vaivaudu edes lukemaan viestejä saatana.

[/quote]

Voihan se käydä, että kiinnostus on lopahtanut. Älä sinäkään enää roiku ja vaklaa. Mene eteenpäin. Mukavaa kesää. ehkä kannattaa vaihtaa sellaiseen tapaan kommunikoida, että et pysty vakoilemaan kaikkea toisen kontaktia siellä mediassa ts. Watsupissa?  Se on turhan rankkaa, kun et malta olla vaan. Helpompi kohdata se ihminen, kun ei ole turhaa tarkkailua.

muista, että sinulla on muutakin elämää kuin mies tai potentiaali mies. ehkä siihen pitää vähän pakottaa... Ettei se oma elämä lähde pyörimään vaan toisen ympärillä. Hänellekin on muuta elämää.

Vierailija
90/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 06:24"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:11"]Työaika on työaikaa ja silloin tehdään töitä, vaikka naisille asian ymmärtäminen onkin äärettömän vaikeaa. Suhteita hoidetaan naamatusten eikä bittien välityksellä. [/quote] Niin, ja kun on yrittäjä niin työaika on 24 h ? Juupa juu! Ymmärrän täysin sen että töissä tehdään töitä, sillpin minä odotan että toinen pääsee kotiin ja ehtii pitää yhteyttä. Aiemmin tyyppi ilmoitti kivasti, että olen silloin ja silloin kotona, palaan sitten, ja niin tekikin. Nykyään ei vaivaudu edes lukemaan viestejä saatana.

[/quote]

Voihan se käydä, että kiinnostus on lopahtanut. Älä sinäkään enää roiku ja vaklaa. Mene eteenpäin. Mukavaa kesää. ehkä kannattaa vaihtaa sellaiseen tapaan kommunikoida, että et pysty vakoilemaan kaikkea toisen kontaktia siellä mediassa ts. Watsupissa?  Se on turhan rankkaa, kun et malta olla vaan. Helpompi kohdata se ihminen, kun ei ole turhaa tarkkailua.

muista, että sinulla on muutakin elämää kuin mies tai potentiaali mies. ehkä siihen pitää vähän pakottaa... Ettei se oma elämä lähde pyörimään vaan toisen ympärillä. Hänellekin on muuta elämää.
[/quote]

Jos odottaa toiselta suoria sanoja niin voi itsekin toimia niin eikä olla välttelevä nössö. Saatana, ei kiinnosta enää tippaakaan tuollainen luuseri!

Vierailija
91/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap on alle 20-vuotias. Muuten menetän uskoni nykynaisten vahvuuteen.

Vierailija
92/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sinä kiihkoilet täällä. Erehdyin avaamaan ketjun kun arvelin huumoriketjuksi, tiedäthän, Saimaan norppien kohtelu... No joka tapauksessa jos sinä jo muutaman viestinvaihdon jälkeen alat kyyläämään toisen online-aikoja ja ennen kaikkea PAHOITTAMAAN MIELESI JOS TOINEN EI HETI VASTAA, niin olet kyllä pikkuisen sekopää. Sitä kun tapaa uuden ihmisen ja alkaa tapailla, luulee että on oikeutettu ainakin hengittämään ilman treffikumppanin antamaa lupaa. Sulta on näitä aloituksia nähty ja jaksat vaahdota miten mies on paska kun ei hyppää sinun tahtiisi viestien lähettäminen suhteen. Hae kuule itelles apua, jooko. Mahtaisit olla aiiiiika sitova kumppani jos homma etenisi sinun kanssasi.

Vierailija
93/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule en minäkään lukis viestejä jos niitä alkaa tulee lähes kymmenen päivässä ja pitäs _alkaa selittämään_ jo suhteen kartoitusvaiheessa yksien, kaksien treffien jälkeen että moneltako sitä on kotona vahtaamassa viestejä. Joillakin muilla on vähän vähemmän tyhjä elämä kuin sinulla. Usko minua, löysää otetta miehistä äläkä pakota niitä mihinkään äläkä pommita viesteillä ja leiki vähän vaikeesti tavoiteltavaa mieluummin... Mutta et varmaan kykene kun sun pitää oikein _hillitä_ itseäsi alussa. Jos joutuisin kanssasi tekemisiin, juoksisin kauas pakoon, todella kauas... Terv. Mies

Vierailija
94/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 06:42"]Taasko sinä kiihkoilet täällä. Erehdyin avaamaan ketjun kun arvelin huumoriketjuksi, tiedäthän, Saimaan norppien kohtelu... No joka tapauksessa jos sinä jo muutaman viestinvaihdon jälkeen alat kyyläämään toisen online-aikoja ja ennen kaikkea PAHOITTAMAAN MIELESI JOS TOINEN EI HETI VASTAA, niin olet kyllä pikkuisen sekopää. Sitä kun tapaa uuden ihmisen ja alkaa tapailla, luulee että on oikeutettu ainakin hengittämään ilman treffikumppanin antamaa lupaa. Sulta on näitä aloituksia nähty ja jaksat vaahdota miten mies on paska kun ei hyppää sinun tahtiisi viestien lähettäminen suhteen. Hae kuule itelles apua, jooko. Mahtaisit olla aiiiiika sitova kumppani jos homma etenisi sinun kanssasi.
[/quote]

Tajuatko vittu että kirjoitan ekaa kertaa aiheesta? Mitä helvettiä te itse sekoilette ja puhutte kuin olisin joku tuttavanne? Hohhoijaa, ja tiedoksi kaikille: EN OLE LÄHETELLYT KYMMENIÄ VIESTEJÄ MIEHELLE, onko se niin vitun vaikeaa tajuta.

Vierailija
95/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 06:51"]No kuule en minäkään lukis viestejä jos niitä alkaa tulee lähes kymmenen päivässä ja pitäs _alkaa selittämään_ jo suhteen kartoitusvaiheessa yksien, kaksien treffien jälkeen että moneltako sitä on kotona vahtaamassa viestejä. Joillakin muilla on vähän vähemmän tyhjä elämä kuin sinulla. Usko minua, löysää otetta miehistä äläkä pakota niitä mihinkään äläkä pommita viesteillä ja leiki vähän vaikeesti tavoiteltavaa mieluummin... Mutta et varmaan kykene kun sun pitää oikein _hillitä_ itseäsi alussa. Jos joutuisin kanssasi tekemisiin, juoksisin kauas pakoon, todella kauas... Terv. Mies
[/quote]

EDELLEEN OLEN LÄHETTÄNYT MAX 2 VIESTIÄ PER PÄIVÄ, YRITTÄKÄÄ JO YMMÄRTÄÄ. Toiseksi en esitä ja leiki suhdepelejä vaan olen oma itseni. todella lapsellista leikkiä jotain vaikeaati tavoiteltavaa :D

Vierailija
96/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vain tiedoksenne, olemalla oma itseni olen saanut vitusti munaa ja miehiä ihastumaan.

Vierailija
97/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:23"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:20"]Mä en vihaa miehiä. Mutta ehkä se johtuu vaan siitä että minä olen kiinnostava ja ne pitää yhteyttä :D
[/quote]

:D:D:D On minullakin eksiä.
[/quote]

Ymmärrän kyllä miksi ovat eksiä..

Vierailija
98/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi susta saa tosi ikävän ja vastenmielisen kuvan. Ei se ole miehen syy että et olekaan kiinnostava. Kuulostat aggressiiviselta ja tarrautuvalta tapaukselta. Ihme Jankuttaja kans olet, vittua joka toisen lauseen perään ja miehet vätystelee.

Ja tasan tarkkaan olet aiemminkin kirjoittanut tänne samanlaisesta aiheesta, muistan nimittäin just kirjoitustyylistä

Vierailija
99/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:10"]Sitäpaitsi susta saa tosi ikävän ja vastenmielisen kuvan. Ei se ole miehen syy että et olekaan kiinnostava. Kuulostat aggressiiviselta ja tarrautuvalta tapaukselta. Ihme Jankuttaja kans olet, vittua joka toisen lauseen perään ja miehet vätystelee.

Ja tasan tarkkaan olet aiemminkin kirjoittanut tänne samanlaisesta aiheesta, muistan nimittäin just kirjoitustyylistä
[/quote]

Tasan tarkkaan en ole kirjoittanut.

Vierailija
100/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:10"]Sitäpaitsi susta saa tosi ikävän ja vastenmielisen kuvan. Ei se ole miehen syy että et olekaan kiinnostava. Kuulostat aggressiiviselta ja tarrautuvalta tapaukselta. Ihme Jankuttaja kans olet, vittua joka toisen lauseen perään ja miehet vätystelee.

[/quote]

Tasan tarkkaan en ole kirjoittanut.
[/quote]
Ps oletko oikeasti noin vitun tyhmä?:DD Kuvittelet, että aloitan tutustumisen miehiin haukkumalla ja hokemalla vittua? Vitun tyhmä!:D Olen odottanut MONTA PÄIVÄÄ ja lopulta saanut tarpeekseni ja TODENNUT, että ei sitten, tuli jo selväksi vihjailut ja kertomut että olen pettynyt miehen kusipäisyyteen. kertaakaan en ole hokenut vittua tälle:D Tosin tässä vaiheessa VOISIN, on nimittäin erittäin nöyryyttävää odotella päiväkaudet tyhjää. Minulla on kyllä keinoni kostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi