Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa ja masentaa miesten kohtelu

Vierailija
19.06.2015 |

AINA kun kuvittelee löytäneensä hyvän tyypin niin lopputulos on tämä. En tiedä suututtaako vai masentaako minua enemmän. Aluksi nopeaa vastailua, sitten hiljaista, sitten ihmettelyä "en mä mitään pahaa tarkoittanut, halusin vähän katsoa että sanotko sä mitään vai et." Luulen, että asiat lähtevät rullaamaan, kunnes taas hiljenee. ~ Parin päivän päästä looginen selitys. Ja taas luulen asioiden alkavan rullata. Ei, JÄLLEEN hiljaisuus. oli käynyt whatsapissa (ilmeisesti vain) kerran klikkaamatta viestiäni. Luuliko, etten osaisi katsoa hänen onlineajankohtaansa? Vai jättikö viestin ns. muistutukseksi itselleen, että muistaisi vastata? Sen kun näkisi. Niin nopeasti taas kaikki mennyt päin helvettiä. Aluksi vaikutti niin hyvältä ja vastaus tuli nopeasti. Luulin olevani kiinnostava.
Tietenkin työelämä vie voimia. Yrittäjän arki on varmaan raskasta. Mutta en alennu selittelemään toisen puolesta, turha luulo. Nyt olrn ilmoittanut, että selvä, asia tuli harvinaisen selväksi. Enää en odota enkä luule.
Enkä todellakaan ole kiinni yhdessä miehessä. On niitä muitakin at the moment.
Mutta olen raivoissani tällaisesta kohtelusta. Aina sitä turhaan kuvittelee olevansa kiinnostava!!!! Saatana. Vihaan miehiä. Vihaan.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää ihmiset, jotka pitää taukoa viestittelyssä. Mielestäni epäkohteliasta, en kykene samaan

Vierailija
22/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa vaikeaselkoinen aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kuvitelma, että nainen jää odottelemaan yhtä vätysmiestä, vaikka ulkonäöstä voi päätellä että muitakin on tarjolla. En nyt välttämättä tarkoita tätä itaeni kehumisena, mutta en minä rumakaan ole. Ja saan kyllä naamallani miehiä kiinnostumaan... Enkä pyri siihen, että ulkonäköni on kiinnostava mutta itse ihmisenä en ole. Mutta aluksihan luonteesta ei voi kukaan tietää mitään.

Vierailija
24/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:36"]Muakin ärsyttää ihmiset, jotka pitää taukoa viestittelyssä. Mielestäni epäkohteliasta, en kykene samaan
[/quote]

Jep. Mutta minun osaltani sai olla tässä sitten. Toivottavasti herralla on pokkaa edes vastata viimeisiin viesteihin.

Vierailija
25/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään tämän viestiketjun perusteella voin jo mielessäni kuvitella miehelle aiheuttamasi vitutuksen jatkuvalla viestittelyllä ja stalkkauksella...

Hakeudu hoitoon.

Vierailija
26/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:36"]Olipa vaikeaselkoinen aloitus.
[/quote]

Puran ajatuksiani. Siksi teksti on tällaista. Pointtina ei ole panostaa kielioppiin vaan purkaa suuttumusta.

Vierailija
27/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas.. haukutaan tuon perusteella kusipääksi ja saatanan vätykseksi. Ihem uhoomista. "Kyllä mulla noita miehiä riittää" yritätkö vakuutella itseäs vai mitä? Mene sitte niiden perään ja lopeta yhestä ruikuttaminen jos noin on. En ihmettele ettei miestä kiinnosta.

Vierailija
28/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:39"]Pelkästään tämän viestiketjun perusteella voin jo mielessäni kuvitella miehelle aiheuttamasi vitutuksen jatkuvalla viestittelyllä ja stalkkauksella...

Hakeudu hoitoon.
[/quote]

Onko 1-2 viestiä per päivä jatkuvaa pommitusta? En sattumoisin puhunut omasta viestittelystäni yhtään mtään vaan siitä, että mies on HIDAS VÄTYS. mielestäni ei ole kauhean ahdistavaa pommitusta jos aamulla laitan viestiä ja illalla kymmenen maissa toisen.

Vierailija
29/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:41"]Jestas.. haukutaan tuon perusteella kusipääksi ja saatanan vätykseksi. Ihem uhoomista. "Kyllä mulla noita miehiä riittää" yritätkö vakuutella itseäs vai mitä? Mene sitte niiden perään ja lopeta yhestä ruikuttaminen jos noin on. En ihmettele ettei miestä kiinnosta.
[/quote]

Se on vain fakta? Ja koko ajanhan minä olen muidenkin kanssa yhteyksissä ja kohta ehdotan tapaamista heille.

Vierailija
30/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekin aika naurettavaa että porukka huutelee "hakeudu hoitoon", kun viestittelyni on luokkaa max 2 viestiä per päivä. Vittu miten sairasta, kaksi viestiä!

Vierailija
31/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:44"]On sekin aika naurettavaa että porukka huutelee "hakeudu hoitoon", kun viestittelyni on luokkaa max 2 viestiä per päivä. Vittu miten sairasta, kaksi viestiä!
[/quote]

Ja kun ketju koskee MIEHEN HITAUTTA. Missään kohdassahan en maininnut, että olen tekstannut miehelle 10 kertaa tänään eikä se vastaa mitämäteen?!!?? Ja kertaakaan en ole soittanut hänelle eikä hän minulle.

Vierailija
32/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime varhaiskaalia, ota ne herneet pois nokasta! :D

Vierailija
33/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:44"]

On sekin aika naurettavaa että porukka huutelee "hakeudu hoitoon", kun viestittelyni on luokkaa max 2 viestiä per päivä. Vittu miten sairasta, kaksi viestiä!

[/quote]

...Killittää silmät tapillaan, josko mies on käynyt whatsupissa :D

Vierailija
34/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:48"]Ime varhaiskaalia, ota ne herneet pois nokasta! :D
[/quote]

En. Mutta annan koko paskan olla :D

Vierailija
35/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:49"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:44"]

[/quote]

...Killittää silmät tapillaan, josko mies on käynyt whatsupissa :D
[/quote]

Mitä väliä jos katson samalla kun juttelen muille?

Vierailija
36/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska saatana vittu vätys-sanat mainittu samalla kun stalkkaat onko mies käynyt koneella. Huh. Lähtisin karkuun ja se ei ole vätystelyä vaan silkkaa järjen käyttöä PMS-hullun takia.

Vierailija
37/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap relaa, älä tuhlaa ajtuksia siihen milloin vastaa. Tee omia asioita ja nuku hyvin

Vierailija
38/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:55"]Paska saatana vittu vätys-sanat mainittu samalla kun stalkkaat onko mies käynyt koneella. Huh. Lähtisin karkuun ja se ei ole vätystelyä vaan silkkaa järjen käyttöä PMS-hullun takia.
[/quote]

En puhu tietokoneesta vaan puhelimesta. Enkä stalkkaa, ei kiinnosta enää. Mutta eipä hänen tarvitse ihmetellä sinkkuuttaan kun tapa kommunikoida on tuollainen:)

Vierailija
39/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:56"]Ap relaa, älä tuhlaa ajtuksia siihen milloin vastaa. Tee omia asioita ja nuku hyvin
[/quote]

En tuhlaakaan, koska mielenkiintoni on jo lopahtanut.

Vierailija
40/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:49"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:44"] On sekin aika naurettavaa että porukka huutelee "hakeudu hoitoon", kun viestittelyni on luokkaa max 2 viestiä per päivä. Vittu miten sairasta, kaksi viestiä! [/quote] ...Killittää silmät tapillaan, josko mies on käynyt whatsupissa :D [/quote] Mitä väliä jos katson samalla kun juttelen muille?

[/quote]

Jokos puhelimen käyttäjille olisi jotain vieroitushoitoja tarjolla, ei tuollainen ole enää normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme