Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa ja masentaa miesten kohtelu

Vierailija
19.06.2015 |

AINA kun kuvittelee löytäneensä hyvän tyypin niin lopputulos on tämä. En tiedä suututtaako vai masentaako minua enemmän. Aluksi nopeaa vastailua, sitten hiljaista, sitten ihmettelyä "en mä mitään pahaa tarkoittanut, halusin vähän katsoa että sanotko sä mitään vai et." Luulen, että asiat lähtevät rullaamaan, kunnes taas hiljenee. ~ Parin päivän päästä looginen selitys. Ja taas luulen asioiden alkavan rullata. Ei, JÄLLEEN hiljaisuus. oli käynyt whatsapissa (ilmeisesti vain) kerran klikkaamatta viestiäni. Luuliko, etten osaisi katsoa hänen onlineajankohtaansa? Vai jättikö viestin ns. muistutukseksi itselleen, että muistaisi vastata? Sen kun näkisi. Niin nopeasti taas kaikki mennyt päin helvettiä. Aluksi vaikutti niin hyvältä ja vastaus tuli nopeasti. Luulin olevani kiinnostava.
Tietenkin työelämä vie voimia. Yrittäjän arki on varmaan raskasta. Mutta en alennu selittelemään toisen puolesta, turha luulo. Nyt olrn ilmoittanut, että selvä, asia tuli harvinaisen selväksi. Enää en odota enkä luule.
Enkä todellakaan ole kiinni yhdessä miehessä. On niitä muitakin at the moment.
Mutta olen raivoissani tällaisesta kohtelusta. Aina sitä turhaan kuvittelee olevansa kiinnostava!!!! Saatana. Vihaan miehiä. Vihaan.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:49"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:44"] On sekin aika naurettavaa että porukka huutelee "hakeudu hoitoon", kun viestittelyni on luokkaa max 2 viestiä per päivä. Vittu miten sairasta, kaksi viestiä! [/quote] ...Killittää silmät tapillaan, josko mies on käynyt whatsupissa :D [/quote] Mitä väliä jos katson samalla kun juttelen muille?

[/quote]

Jokos puhelimen käyttäjille olisi jotain vieroitushoitoja tarjolla, ei tuollainen ole enää normaalia.
[/quote]

Minulla on tapana olla tavoitettavissa enkä kärsi millään tavalla siitä. Ap

Vierailija
42/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:50"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:49"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:44"] On sekin aika naurettavaa että porukka huutelee "hakeudu hoitoon", kun viestittelyni on luokkaa max 2 viestiä per päivä. Vittu miten sairasta, kaksi viestiä! [/quote] ...Killittää silmät tapillaan, josko mies on käynyt whatsupissa :D [/quote] Mitä väliä jos katson samalla kun juttelen muille? [/quote] Jokos puhelimen käyttäjille olisi jotain vieroitushoitoja tarjolla, ei tuollainen ole enää normaalia. [/quote] Minulla on tapana olla tavoitettavissa enkä kärsi millään tavalla siitä. Ap

[/quote]

Jos ei elämässä ole mitään muuta kuin puhelin, niin kyllä sinä kärsit, vaikka et sitä tajuakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:01"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:49"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:44"] On sekin aika naurettavaa että porukka huutelee "hakeudu hoitoon", kun viestittelyni on luokkaa max 2 viestiä per päivä. Vittu miten sairasta, kaksi viestiä! [/quote] ...Killittää silmät tapillaan, josko mies on käynyt whatsupissa :D [/quote] Mitä väliä jos katson samalla kun juttelen muille?

[/quote]

Jokos puhelimen käyttäjille olisi jotain vieroitushoitoja tarjolla, ei tuollainen ole enää normaalia.
[/quote]

[/quote] kärsithän kuten koko ketju osoittaa.

Vierailija
44/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:04"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:50"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:49"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:44"] On sekin aika naurettavaa että porukka huutelee "hakeudu hoitoon", kun viestittelyni on luokkaa max 2 viestiä per päivä. Vittu miten sairasta, kaksi viestiä! [/quote] ...Killittää silmät tapillaan, josko mies on käynyt whatsupissa :D [/quote] Mitä väliä jos katson samalla kun juttelen muille? [/quote] Jokos puhelimen käyttäjille olisi jotain vieroitushoitoja tarjolla, ei tuollainen ole enää normaalia. [/quote] Minulla on tapana olla tavoitettavissa enkä kärsi millään tavalla siitä. Ap

[/quote]

Jos ei elämässä ole mitään muuta kuin puhelin, niin kyllä sinä kärsit, vaikka et sitä tajuakkaan.
[/quote]

Niinkö? Hieno analyysi tuntemattomalta tuntemattomalle. Ikävää rikkoa illuusiosi mutta et tiedä elämästäni paskan vertaa.

Vierailija
45/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:05"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:01"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sillähän ei ole mitään tekemistäuehen hitauden kanssa ja sen kanssa, ettei hänellä ole munaa sanoa aaioita suoraan vaikka odottaa muide sanovan hänelle itselleen asiat suoraan. En kärsi siitä että olen yhteyksissä heidän kanssa jotka vaivautuvat olemaan sen arvoisia. Nautin yhteydenpidosta.

Vierailija
46/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:05"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:01"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sillähän ei ole mitään tekemistäuehen hitauden kanssa ja sen kanssa, ettei hänellä ole munaa sanoa asioita suoraan vaikka odottaa muide sanovan hänelle itselleen asiat suoraan. En kärsi siitä että olen yhteyksissä heidän kanssa jotka vaivautuvat olemaan sen arvoisia. Nautin yhteydenpidosta.

Vierailija
47/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hitauden ^

Vierailija
48/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös että tuli virheitä, esim. kanssa, vaikka piti olla kanssaan. Ja muideN. Puhelin ei aina reagoi kosketukseen.

Vierailija
49/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit kun joku ei ole koko ajan sinuun yhteydessä. Olet riippuvainen miehestä ja haukut sitten koska sinulla on paha mieli.

Vierailija
50/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kasvaisit aikuiseksi ja alkaisit tavata ihmisiä kasvokkain whatsappin sijaan?

Vierailija
51/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:13"]Kärsit kun joku ei ole koko ajan sinuun yhteydessä. Olet riippuvainen miehestä ja haukut sitten koska sinulla on paha mieli.
[/quote]

Olen vittuntunut ihmisten tavasta odottaa suoria sanoja itselleen mutta itse ovat saamattomia vätyksiä ja antavat toisen odottaa. Eihän asiat voi edetä ikinä mihinkään, kun mitään ei saada aikaiseksi! Mutta en välitä enää.

Vierailija
52/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua vaan suututtaa ja masentaa:-(

Vierailija
53/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:16"]Mitäpä jos kasvaisit aikuiseksi ja alkaisit tavata ihmisiä kasvokkain whatsappin sijaan?
[/quote]

Tapaisin ihmisiä kasvokkain jos ihmiset saisivat aikaiseksi sopia tapaamisia. Mutta ystävien tapaaminen kahvittelun merkeissä ei edistä parisuhdeasioitani mitenkään, ja parisuhde on itselleni nyt #1, koska haluan luultavasti lapsia melko nuorena ja jos en saa aikaan lyöttäytyä yhteen miehen kanssa niin jää nuo haaveet saavuttamatta. Eli minä olen ihminen, joka TEKEE ja TOIMII eikä vätystele.

Vierailija
54/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vihaa miehiä. Mutta ehkä se johtuu vaan siitä että minä olen kiinnostava ja ne pitää yhteyttä :D

Vierailija
55/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:20"]Mä en vihaa miehiä. Mutta ehkä se johtuu vaan siitä että minä olen kiinnostava ja ne pitää yhteyttä :D
[/quote]

:D:D:D On minullakin eksiä.

Vierailija
56/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa saman tyyppiseltä mieheltä kuin exäni ja moni muukin eli: ensin kiinnostaa muka ylipaljon nainen (ilmeisesti vielä nainen kuin nainen) ja sitten kun on tarpeeksi jutellut+kirjoitellut niin ei enää kiinnosta ja katoaa ilman sen kummempia selityksiä. Tähän on usein syynä se 1. mies on pelimies joka siirtyy aina hetken päästä toiseen naiseen eikä sitoudu kehenkään, varmin selitys! 2. mies on varattu mutta ei halua paljastua 3. mies on sarjadeittailija ja deittailee muitakin naisia ja karsii vähitellen naisia joukosta mainitsematta asiasta ja luulee että hiljaisuus on hyvä temppu kadota 4. mies on todella masentunut, inrtovertti ja rasittunut ties mistä kaikista asioista 5. mies ajattelee ettet kumminkaan huoli häntä on kaappijuoppo kaappihomo tai mitälie mutta 1. on se varmin selitys

Vierailija
57/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:25"]Kuulostaa saman tyyppiseltä mieheltä kuin exäni ja moni muukin eli: ensin kiinnostaa muka ylipaljon nainen (ilmeisesti vielä nainen kuin nainen) ja sitten kun on tarpeeksi jutellut+kirjoitellut niin ei enää kiinnosta ja katoaa ilman sen kummempia selityksiä. Tähän on usein syynä se 1. mies on pelimies joka siirtyy aina hetken päästä toiseen naiseen eikä sitoudu kehenkään, varmin selitys! 2. mies on varattu mutta ei halua paljastua 3. mies on sarjadeittailija ja deittailee muitakin naisia ja karsii vähitellen naisia joukosta mainitsematta asiasta ja luulee että hiljaisuus on hyvä temppu kadota 4. mies on todella masentunut, inrtovertti ja rasittunut ties mistä kaikista asioista 5. mies ajattelee ettet kumminkaan huoli häntä on kaappijuoppo kaappihomo tai mitälie mutta 1. on se varmin selitys
[/quote]

Mutta minä en ole löllyvä ihrakasa.

Vierailija
58/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapaisin ihmisiä kasvokkain jos ihmiset saisivat aikaiseksi sopia tapaamisia. Mutta ystävien tapaaminen kahvittelun merkeissä ei edistä parisuhdeasioitani mitenkään, ja parisuhde on itselleni nyt #1, koska haluan luultavasti lapsia melko nuorena ja jos en saa aikaan lyöttäytyä yhteen miehen kanssa niin jää nuo haaveet saavuttamatta. Eli minä olen ihminen, joka TEKEE ja TOIMII eikä vätystele."

Tuo mies oli siis joku yrittäjä no miksi haikailet jonkun kiireisen (mahdollisesti myös pelimies) yrittäjän perään joka voi olla naimisissakin, kannattaa alkaa tutustua myös niihin opiskelijoihin, työttömiin ja normaali/pienipalkkaisiin miehiin! oma exänikin oli korkeasti kouluttautunut k*sipää ja nuoruuen naiviudessa kuvittelin exän olevan jotenkin fiksu, vaan totuus olikin se että mies oli tyhmempi kuin kukaan muu alasta viis. Joten ei se että miehellä on joku superhyvä työpaikka, yritys tai huippukoulutus se ei todellakaan takaa sitä että mies olisi muita järkevämpi! Eikä takaa sitä että mies osaisi olla tunne-elämältään normaali, eikä sellainen että lemppaan tässä naisia kuin työkseni leikkimällä mykkää. Kun lukee muita keskusteluja niin miehet (ne pienipalkkaiset ja työttömät?) aina valittaa kun naiset ei vastaa, niin alkakaas nyt vastata myös muillekin miehille eikä ainoastaan yrittäjille!!

Vierailija
59/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:31"]"Tapaisin ihmisiä kasvokkain jos ihmiset saisivat aikaiseksi sopia tapaamisia. Mutta ystävien tapaaminen kahvittelun merkeissä ei edistä parisuhdeasioitani mitenkään, ja parisuhde on itselleni nyt #1, koska haluan luultavasti lapsia melko nuorena ja jos en saa aikaan lyöttäytyä yhteen miehen kanssa niin jää nuo haaveet saavuttamatta. Eli minä olen ihminen, joka TEKEE ja TOIMII eikä vätystele."

Tuo mies oli siis joku yrittäjä no miksi haikailet jonkun kiireisen (mahdollisesti myös pelimies) yrittäjän perään joka voi olla naimisissakin, kannattaa alkaa tutustua myös niihin opiskelijoihin, työttömiin ja normaali/pienipalkkaisiin miehiin! oma exänikin oli korkeasti kouluttautunut k*sipää ja nuoruuen naiviudessa kuvittelin exän olevan jotenkin fiksu, vaan totuus olikin se että mies oli tyhmempi kuin kukaan muu alasta viis. Joten ei se että miehellä on joku superhyvä työpaikka, yritys tai huippukoulutus se ei todellakaan takaa sitä että mies olisi muita järkevämpi! Eikä takaa sitä että mies osaisi olla tunne-elämältään normaali, eikä sellainen että lemppaan tässä naisia kuin työkseni leikkimällä mykkää. Kun lukee muita keskusteluja niin miehet (ne pienipalkkaiset ja työttömät?) aina valittaa kun naiset ei vastaa, niin alkakaas nyt vastata myös muillekin miehille eikä ainoastaan yrittäjille!!
[/quote]

Mitä helvettiä? Luuletko että olen valikoinut tyypin jonkun työn perusteella?! Öö... hän nyt vain sattuu olemaan yrittäjä.

Vierailija
60/104 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:32"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:31"]"Tapaisin ihmisiä kasvokkain jos ihmiset saisivat aikaiseksi sopia tapaamisia. Mutta ystävien tapaaminen kahvittelun merkeissä ei edistä parisuhdeasioitani mitenkään, ja parisuhde on itselleni nyt #1, koska haluan luultavasti lapsia melko nuorena ja jos en saa aikaan lyöttäytyä yhteen miehen kanssa niin jää nuo haaveet saavuttamatta. Eli minä olen ihminen, joka TEKEE ja TOIMII eikä vätystele."

[/quote]

Mitä helvettiä? Luuletko että olen valikoinut tyypin jonkun työn perusteella?! Öö... hän nyt vain sattuu olemaan yrittäjä.
[/quote]

Minulla on ollut työtön mies, autoalan mies (en kerro sen tarkemmin), vartija, joku toimistotyyppi... jne eli öö ei se ammatti ole minulle kriteeri. Tuntuu vain helkkarin paskalta että kukaan ei ole aito! Aluksi tuokin vastaili niin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän